Toyota Bank udostępnił płatności Google Pay


Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty usługę Google Pay. Dzięki temu, klienci posiadający dowolną kartę płatniczą wydaną przez Toyota Bank mogą w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów przy pomocy telefonu. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej autoryzacji, to kolejny krok w kierunku rozwoju usług związanych z mobilnością.
Klienci Toyota Bank, mogą teraz szybko, wygodnie i bezpiecznie płacić telefonem za pomocą aplikacji Google Pay. Umożliwia ona zarówno płatności zbliżeniowe w punktach handlowo-usługowych, jak i zakupy internetowe – zamiast podawać dane do płatności, można błyskawicznie zapłacić kartą w usłudze Google Pay na urządzeniu mobilnym.
Płatności Google Pay, to niezwykle popularne i wygodne rozwiązanie płatnicze, dla posiadaczy telefonów z systemem Android. Aktywowanie usługi jest bardzo proste – należy pobrać i zainstalować dedykowaną aplikację ze sklepu Google Play, następnie dodać kartę, której chcemy używać. Sam proces podłączenia karty do Google Pay jest również niezwykle intuicyjny. Po jego zakończeniu Klient nie musi już wyciągać portfela i szukać odpowiedniej karty. Aby dokonać płatności, wystarczy że wybudzi swój telefon i zbliży go do terminala. Nie jest wymagane nawet uruchamianie aplikacji, a potwierdzenie płatności wyświetlane jest na ekranie praktycznie natychmiast.
- Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających Klientom korzystanie z naszych produktów. Wprowadzanie usług płatności mobilnych, jest naturalną reakcją na trendy związane z digitalizacją usług bankowych oraz wpisuje się w obecne zalecenia rezygnacji z płatności gotówkowych, na rzecz zbliżeniowych - mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska. - Z uwagi na większy udział w rynku urządzeń z systemem Android, w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na Google Pay. Jednak już niebawem udostępnimy także usługę Apple Pay. Jednocześnie, będziemy rozwijać naszą autorską aplikację Tankuj Korzyści, do której planujemy dodać możliwość płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, autostrady oraz inne usługi związane z mobilnością - dodaje.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor
Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank
uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia
się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są
zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę
bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,
lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.