Komunikaty PR

Toyota Bank udostępnił płatności Google Pay

2020-03-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Do pobrania info.pras. ( 0.4 MB )

Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty usługę Google Pay. Dzięki temu, klienci posiadający dowolną kartę płatniczą wydaną przez Toyota Bank mogą w łatwy i szybki sposób dokonać zakupów przy pomocy telefonu. Po wdrożeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej autoryzacji, to kolejny  krok w kierunku rozwoju  usług związanych z mobilnością.

Klienci Toyota Bank, mogą teraz szybko, wygodnie i bezpiecznie płacić telefonem za pomocą aplikacji Google Pay. Umożliwia ona zarówno płatności zbliżeniowe w punktach handlowo-usługowych, jak i zakupy internetowe – zamiast podawać dane do płatności, można błyskawicznie zapłacić kartą w usłudze Google Pay  na urządzeniu mobilnym.

Płatności Google Pay, to niezwykle popularne i wygodne rozwiązanie płatnicze, dla posiadaczy telefonów z systemem Android. Aktywowanie usługi jest bardzo proste – należy pobrać i zainstalować dedykowaną aplikację ze sklepu Google Play, następnie dodać kartę, której chcemy używać. Sam proces podłączenia karty do Google Pay jest również niezwykle intuicyjny. Po jego zakończeniu Klient nie musi już wyciągać portfela i szukać odpowiedniej karty. Aby dokonać płatności, wystarczy że wybudzi swój telefon i zbliży go do terminala. Nie jest wymagane nawet uruchamianie aplikacji, a potwierdzenie płatności wyświetlane jest na ekranie praktycznie natychmiast.

- Koncentrujemy się na wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających Klientom korzystanie z naszych produktów. Wprowadzanie usług płatności mobilnych, jest naturalną reakcją na trendy związane z digitalizacją usług bankowych oraz wpisuje się w obecne zalecenia rezygnacji z płatności gotówkowych, na rzecz zbliżeniowych - mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska. - Z uwagi na większy udział w rynku urządzeń z systemem Android, w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się na Google Pay. Jednak już niebawem udostępnimy także usługę Apple Pay. Jednocześnie, będziemy rozwijać naszą autorską aplikację Tankuj Korzyści, do której planujemy dodać możliwość płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkingi, autostrady oraz inne usługi związane z mobilnością - dodaje.

 

 

 

 

 

 

Informacja o banku:

 

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor

Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank

uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia

się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są

zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę

bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,

lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.