Visa zaprasza klientów Nest Banku!
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Warszawa, 27 marca 2024 r., Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paraolimpijskich, wspólnie z Nest Bankiem zaprasza klientów indywidualnych banku oraz firmowych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać wyjazd na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 i dzięki Visa poczuć emocje związane z tym wydarzeniem.
Klienci Nest Banku mogą wygrać w loterii nie tylko 3 podwójne zaproszenie na Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 (z dodatkową kwotą pieniężną do wykorzystania), ale też oficjalne bawełniane torby weekendowe Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Pula nagród jest ograniczona.
Aby wziąć udział w loterii, należy wykonać trzy kroki: zalogować się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, następnie złożyć wniosek oraz zarejestrować się w loterii i płacić wygodnie kartą Visa, telefonem lub zegarkiem, zdobywając losy.
– Wieloletnie zaangażowanie w Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie daje nam wyjątkową możliwość wspierania naszych partnerów w zacieśnianiu ich więzi z klientami, posiadaczami kart Visa. Cieszymy się, że we współpracy z Nest Bankiem będziemy mogli zaoferować klientom indywidualnym, ale także małym biznesom szansę wzięcia udziału w tej światowej klasy rywalizacji sportowej i przeżycia emocji towarzyszących igrzyskom – mówi Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce.
– Visa jest naszym stałym partnerem, który umożliwia naszym klientom szybkie i bezpieczne płatności. Loteria z okazji Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 jest dla nich kolejną okazją na zdobycie cennych nagród za wygodne płatności mobilne – mówi Janusz Mieloszyk, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Nest Banku.
Losów może być jeszcze więcej
Im częściej klient płaci, tym więcej losów zdobywa. A jeśli chce mieć większą szansę na wygraną, to dodatkowe losy do puli mogą zapewnić płatności Visa Mobile oraz wyrażenie lub utrzymanie zgód marketingowych na wszystkie kanały.
Loteria trwa do 27 maja 2024 do godz. 12:00. W loterii biorą udział tylko transakcje, które klient wykona kartą Visa w polskich złotych. Loteria jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 18 lat.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne na nestbank.pl/loteria-visa
Szczegóły i regulamin loterii dostępne na nestbank.pl/loteria-visa Organizatorem loterii jest Unique One sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie – ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, e-mail: loteria.visa.nest@uniqueone.pl.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.