Komunikaty PR

WOŚP - za pośrednictwem rozwiązań PolCard from Fiserv zebrano aż 6 223 240 zł

2024-03-11  |  13:30

PolCard from Fiserv już od 29 lat wspiera coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku za pośrednictwem terminali oraz bramki płatniczej tego agenta rozliczeniowego udało się zebrać rekordową sumę 6 223 240 zł. Kwota średniej transakcji to 164 zł.

Fiserv Polska S.A., właściciel marki PolCard from Fiserv został partnerem technologicznym Finału WOŚP już po raz 29 z rzędu. Celem tegorocznej zbiórki był zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych pod hasłem: "Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!". Bezgotówkowe wpłaty realizowano za pomocą terminali od firmy Ingenico oraz bramki płatniczej PolCard from Fiserv. Darczyńcy przekazali 38 009 datków na średnią kwotę 164 zł. W obu przypadkach to wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem (w 2023 r. średnia kwota pojedynczej transakcji wyniosła 137,65 zł.).

- Bardzo cieszy nas kolejny rekord na rzecz Finału WOŚP oraz to, że nasze bezgotówkowe rozwiązania uczestniczą w rozwoju kultury pomagania w Polsce. W tym roku kwota jest aż o ponad milion wyższa niż w roku ubiegłym, co pokazuje, że Polacy pomagają coraz chętniej, a w dodatku chcą korzystać z nowoczesnych technologii. To dla nas ogromna radość i motywacja do dalszej pracy - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

- Polacy coraz częściej płacą bezgotówkowo, co pokazuje stale zwiększająca się liczba wpłat online oraz za pomocą kart płatniczych na rzecz naszych finałowych zbiórek. Jako Orkiestra chcemy iść naprzód z duchem czasu, bo widzimy jak bardzo nowe technologie mają wpływ również na sposoby pomagania - dodaje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

W tym roku PolCard from Fiserv przekazał 590 sztuk terminali POS do sztabów 32. Finału WOŚP oraz 268 bezpośrednio do oddziałów mBank, w których również można było realizować transakcje kartami płatniczymi Visa i Mastercard oraz BLIKIEM. Datki za pomocą bramki internetowej PolCard from Fiserv można wpłacać przez okrągły rok bezpośrednio na stronie fundacji: https://www.wosp.org.pl/fundacja/jak-wspierac-wosp/wesprzyj-online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.