Komunikaty PR

WOŚP - za pośrednictwem rozwiązań PolCard from Fiserv zebrano aż 6 223 240 zł

2024-03-11  |  13:30

PolCard from Fiserv już od 29 lat wspiera coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku za pośrednictwem terminali oraz bramki płatniczej tego agenta rozliczeniowego udało się zebrać rekordową sumę 6 223 240 zł. Kwota średniej transakcji to 164 zł.

Fiserv Polska S.A., właściciel marki PolCard from Fiserv został partnerem technologicznym Finału WOŚP już po raz 29 z rzędu. Celem tegorocznej zbiórki był zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych pod hasłem: "Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!". Bezgotówkowe wpłaty realizowano za pomocą terminali od firmy Ingenico oraz bramki płatniczej PolCard from Fiserv. Darczyńcy przekazali 38 009 datków na średnią kwotę 164 zł. W obu przypadkach to wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem (w 2023 r. średnia kwota pojedynczej transakcji wyniosła 137,65 zł.).

- Bardzo cieszy nas kolejny rekord na rzecz Finału WOŚP oraz to, że nasze bezgotówkowe rozwiązania uczestniczą w rozwoju kultury pomagania w Polsce. W tym roku kwota jest aż o ponad milion wyższa niż w roku ubiegłym, co pokazuje, że Polacy pomagają coraz chętniej, a w dodatku chcą korzystać z nowoczesnych technologii. To dla nas ogromna radość i motywacja do dalszej pracy - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

- Polacy coraz częściej płacą bezgotówkowo, co pokazuje stale zwiększająca się liczba wpłat online oraz za pomocą kart płatniczych na rzecz naszych finałowych zbiórek. Jako Orkiestra chcemy iść naprzód z duchem czasu, bo widzimy jak bardzo nowe technologie mają wpływ również na sposoby pomagania - dodaje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

W tym roku PolCard from Fiserv przekazał 590 sztuk terminali POS do sztabów 32. Finału WOŚP oraz 268 bezpośrednio do oddziałów mBank, w których również można było realizować transakcje kartami płatniczymi Visa i Mastercard oraz BLIKIEM. Datki za pomocą bramki internetowej PolCard from Fiserv można wpłacać przez okrągły rok bezpośrednio na stronie fundacji: https://www.wosp.org.pl/fundacja/jak-wspierac-wosp/wesprzyj-online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.