Wystartowała jubileuszowa edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej.
Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Warszawska giełda wspólnie z Fundacją GPW po raz 20 zaprosiła nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, a także klas VII i VIII szkół podstawowych do udziału w jubileuszowej edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, w skrócie SIGG.
SIGG to największy ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego.
Obecnie trwa pierwszy etap gry, w którym każdy zespół ma do dyspozycji wirtualne środki w wysokości 20 000 zł na inwestycje w akcje i ETF-y.
Kolejny rok z rzędu przy organizacji i promocji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za wypracowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, a także stworzenie KV i projektu graficznego strony www.
Agencja Mint Media przeprowadziła też kampanię promocyjną gry, której celem było zachęcenie uczniów i nauczycieli do rejestracji. Formaty reklamowe przygotowane przez agencję pojawiły się na Facebooku, YouTube, TikToku i portalu Librus.
Cieszymy się, że kolejny raz mogliśmy wesprzeć Fundację GPW w rejestracji do 20. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że w niewiele ponad miesiąc do udziału w SIGG20 udało się zachęcić ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli – mówi Aleksandra Nowaczyńska Client Service Director w Mint Media.
Dodatkowo agencja odpowiadała za przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak plakaty i samouczki dla uczniów i nauczycieli.
Współpraca z Agencją Mint Media w pełni spełniła nasze oczekiwania, a przygotowana kampania w SM była idealnie dostosowana do specyfiki grupy docelowej projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, co zostało potwierdzone liczbą rejestracji - mówi Alina Bączar-Bednorz Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.