Wystartowała jubileuszowa edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej.

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Warszawska giełda wspólnie z Fundacją GPW po raz 20 zaprosiła nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, a także klas VII i VIII szkół podstawowych do udziału w jubileuszowej edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, w skrócie SIGG.
SIGG to największy ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego.
Obecnie trwa pierwszy etap gry, w którym każdy zespół ma do dyspozycji wirtualne środki w wysokości 20 000 zł na inwestycje w akcje i ETF-y.
Kolejny rok z rzędu przy organizacji i promocji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za wypracowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, a także stworzenie KV i projektu graficznego strony www.
Agencja Mint Media przeprowadziła też kampanię promocyjną gry, której celem było zachęcenie uczniów i nauczycieli do rejestracji. Formaty reklamowe przygotowane przez agencję pojawiły się na Facebooku, YouTube, TikToku i portalu Librus.
Cieszymy się, że kolejny raz mogliśmy wesprzeć Fundację GPW w rejestracji do 20. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że w niewiele ponad miesiąc do udziału w SIGG20 udało się zachęcić ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli – mówi Aleksandra Nowaczyńska Client Service Director w Mint Media.
Dodatkowo agencja odpowiadała za przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak plakaty i samouczki dla uczniów i nauczycieli.
Współpraca z Agencją Mint Media w pełni spełniła nasze oczekiwania, a przygotowana kampania w SM była idealnie dostosowana do specyfiki grupy docelowej projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, co zostało potwierdzone liczbą rejestracji - mówi Alina Bączar-Bednorz Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.