Komunikaty PR

Za nami pierwszy dzień GROHE X Summit – Inspirujące rozmowy o mieszkaniach przys

2023-03-09  |  15:00
Biuro prasowe
  • Prawie 9 500 gości zarejestrowało się do tej pory, aby wziąć udział w pierwszej wirtualnej konferencji GROHE X Summit
  •  Dwie prelekcje, jedna dyskusja panelowa, jedno spotkanie typu masterclass oraz aż trzy krótkie filmy w formacie FactSnack poświęciliśmy wczoraj tematowi: „Kiedy miejsce nazywamy domem – dziś i jutro”
  •  Eksperci zewnętrzni oraz przedstawiciele marki GROHE podzielili się swoją wiedzą na temat trendów kształtujących przyszłość naszych domów.

 

Warszawa, 8 marca 2023 – Prezentacje, panele dyskusyjne, spotkania typu masterclass i wiele więcej – zakończył się pierwszy dzień premierowej edycji konferencji GROHE X Summit pod hasłem „Caring for Water“. Reprezentanci marki GROHE, eksperci z branży, badacze oraz liderzy biznesu spotkali się, aby omówić istotne kwestie społeczne, ekonomiczne oraz ekologiczne, z którymi mamy do czynienia w dzisiejszych czasach. Pierwszy dzień skupił się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „Kiedy nazywamy miejsce domem?“, oraz na tym, jak nasze domy zmieniły się ostatnio i jak będą zmieniać się w przyszłości. W dniu otwarcia konferencji poznaliśmy wiele unikalnych spostrzeżeń, posłuchaliśmy inspirujących rozmów oraz dyskusji. "Woda jest podstawą życia i naszą wspólną pasją – teraz musimy się o nią zatroszczyć bardziej niż kiedykolwiek wcześniej", powiedział Jonas Brennwald, leader LIXIL EMENA, witając widzów oraz gości i ekspertów na wirtualnej platformie GROHE X. To tutaj przez następne dni odbywać się będzie wydarzenie marki GROHE.

 

Pierwszą ekspertką, która wystąpiła na scenie, była Elina Hiltunen, fińska badaczka i doradczyni ds. future thinking. Jej praca z ostatnich dwudziestu lat doprowadziła do wniosku, że kluczami do przyszłości są przewidywanie, innowacja oraz komunikacja. W swoim wystąpieniu Elina wykorzystała liczne techniki i całą swoją wiedzę, aby odpowiedzieć na ważne pytanie – „Jak możemy przewidywać przyszłość, aby znaleźć najlepszy kierunek działania?”. Następnie w trakcie panelu dyskusyjnego postawiliśmy pytanie: „Jak wyobrażamy sobie domy przyszłości?”. Pytanie to jest fundamentalne zarówno dla marki GROHE, jak i całej branży. Dlatego odpowiedzi na nie szukało grono ekspertów: Jonas Brennwald, leader, LIXIL EMENA, Katrin Franzen-Löhning, leader Market Research w LIXIL EMENA, futurystka Gudy Herder, oraz Steve Collinge, dyrektor zarządzający w Insight Retail Group. Omówili oni trendy, zachowania konsumentów i badania naukowe w tym temacie. "Istnieje coraz większa potrzeba relaksu i organizacji czasu dla siebie; a jeśli chodzi o zrównoważony rozwój – nie jest to już trend. Jest to obowiązek każdego z nas. Konsumenci poszukują produktów, które oszczędzają pieniądze i wodę." podsumowała Katrin Franzen-Löhning

 

Pierwsze spotkanie typu masterclass i analiza wpływu megatrendów na design produktów

W ramach pierwszego spotkania typu masterclass zatytułowanego „Dostosowanie trendów do naszych potrzeb: projektowanie rozwiązań do nowych przestrzeni”, eksperci LIXIL Patrick Speck oraz Carina Buhlert omówili potrzeby i trendy, które wpływają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Według nich najważniejsze megatrendy w tym przypadku to urbanizacja, zrównoważony rozwój oraz zdrowie i dobre samopoczucie. W rzeczywistości wiele obecnych trendów w projektowaniu wnętrz można wyśledzić w oparciu o te nadrzędne czynniki. Zarówno Carina Buhlert, jak i Patrick Speck wyjaśnili, że "marka GROHE stara się odzwierciedlać stale rosnącą potrzebę podkreślania indywidualności i gustu użytkowników poprzez portfolio produktów, które zapewnia różne kolory i rodzaje powłok, innowacje technologiczne oraz je podzielone według subbrandów. Dzięki naszym produktom chcemy, aby ludzie czuli przynależność do swojej przestrzeni, ponieważ koncept domu to uczucie".

 

Pierwszy dzień zamknęły trzy krótkie wypowiedzi typu Fact Snack, w trakcie których zagłębiliśmy się w cały wachlarz tematów: od relacji z konsumentami wyjaśnionej przez Doreen Radis, Leader CRM & Loyalty, LIXIL EMENA; przez  innowacje oparte na wnikliwych obserwacjach, o których wspomniał Jungbeomem Han, Senior Designer LIXIL Global Design EMENA; po nowe, ponadczasowe kolory i innowacyjne powłoki będące tematem wypowiedzi Benjamina Krausa, Leader Categories, LIXIL EMENA. Marka GROHE dziękuje wszystkim gościom, uczestnikom i partnerom za wspaniały pierwszy dzień konferencji. Dzień drugi i trzeci pozwolą nam zagłębić się jeszcze bardziej w przyszłość wody i naszej relacji z nią.

 

Dowiedz się więcej o kluczowych tematach, które zostały omówione w trakcie pierwszej konferencji GROHE X Summit 2023 "Caring for Water" na internetowej platformie GROHE X.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.