Komunikaty PR

Za nami pierwszy dzień GROHE X Summit – Inspirujące rozmowy o mieszkaniach przys

2023-03-09  |  15:00
Biuro prasowe
  • Prawie 9 500 gości zarejestrowało się do tej pory, aby wziąć udział w pierwszej wirtualnej konferencji GROHE X Summit
  •  Dwie prelekcje, jedna dyskusja panelowa, jedno spotkanie typu masterclass oraz aż trzy krótkie filmy w formacie FactSnack poświęciliśmy wczoraj tematowi: „Kiedy miejsce nazywamy domem – dziś i jutro”
  •  Eksperci zewnętrzni oraz przedstawiciele marki GROHE podzielili się swoją wiedzą na temat trendów kształtujących przyszłość naszych domów.

 

Warszawa, 8 marca 2023 – Prezentacje, panele dyskusyjne, spotkania typu masterclass i wiele więcej – zakończył się pierwszy dzień premierowej edycji konferencji GROHE X Summit pod hasłem „Caring for Water“. Reprezentanci marki GROHE, eksperci z branży, badacze oraz liderzy biznesu spotkali się, aby omówić istotne kwestie społeczne, ekonomiczne oraz ekologiczne, z którymi mamy do czynienia w dzisiejszych czasach. Pierwszy dzień skupił się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „Kiedy nazywamy miejsce domem?“, oraz na tym, jak nasze domy zmieniły się ostatnio i jak będą zmieniać się w przyszłości. W dniu otwarcia konferencji poznaliśmy wiele unikalnych spostrzeżeń, posłuchaliśmy inspirujących rozmów oraz dyskusji. "Woda jest podstawą życia i naszą wspólną pasją – teraz musimy się o nią zatroszczyć bardziej niż kiedykolwiek wcześniej", powiedział Jonas Brennwald, leader LIXIL EMENA, witając widzów oraz gości i ekspertów na wirtualnej platformie GROHE X. To tutaj przez następne dni odbywać się będzie wydarzenie marki GROHE.

 

Pierwszą ekspertką, która wystąpiła na scenie, była Elina Hiltunen, fińska badaczka i doradczyni ds. future thinking. Jej praca z ostatnich dwudziestu lat doprowadziła do wniosku, że kluczami do przyszłości są przewidywanie, innowacja oraz komunikacja. W swoim wystąpieniu Elina wykorzystała liczne techniki i całą swoją wiedzę, aby odpowiedzieć na ważne pytanie – „Jak możemy przewidywać przyszłość, aby znaleźć najlepszy kierunek działania?”. Następnie w trakcie panelu dyskusyjnego postawiliśmy pytanie: „Jak wyobrażamy sobie domy przyszłości?”. Pytanie to jest fundamentalne zarówno dla marki GROHE, jak i całej branży. Dlatego odpowiedzi na nie szukało grono ekspertów: Jonas Brennwald, leader, LIXIL EMENA, Katrin Franzen-Löhning, leader Market Research w LIXIL EMENA, futurystka Gudy Herder, oraz Steve Collinge, dyrektor zarządzający w Insight Retail Group. Omówili oni trendy, zachowania konsumentów i badania naukowe w tym temacie. "Istnieje coraz większa potrzeba relaksu i organizacji czasu dla siebie; a jeśli chodzi o zrównoważony rozwój – nie jest to już trend. Jest to obowiązek każdego z nas. Konsumenci poszukują produktów, które oszczędzają pieniądze i wodę." podsumowała Katrin Franzen-Löhning

 

Pierwsze spotkanie typu masterclass i analiza wpływu megatrendów na design produktów

W ramach pierwszego spotkania typu masterclass zatytułowanego „Dostosowanie trendów do naszych potrzeb: projektowanie rozwiązań do nowych przestrzeni”, eksperci LIXIL Patrick Speck oraz Carina Buhlert omówili potrzeby i trendy, które wpływają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Według nich najważniejsze megatrendy w tym przypadku to urbanizacja, zrównoważony rozwój oraz zdrowie i dobre samopoczucie. W rzeczywistości wiele obecnych trendów w projektowaniu wnętrz można wyśledzić w oparciu o te nadrzędne czynniki. Zarówno Carina Buhlert, jak i Patrick Speck wyjaśnili, że "marka GROHE stara się odzwierciedlać stale rosnącą potrzebę podkreślania indywidualności i gustu użytkowników poprzez portfolio produktów, które zapewnia różne kolory i rodzaje powłok, innowacje technologiczne oraz je podzielone według subbrandów. Dzięki naszym produktom chcemy, aby ludzie czuli przynależność do swojej przestrzeni, ponieważ koncept domu to uczucie".

 

Pierwszy dzień zamknęły trzy krótkie wypowiedzi typu Fact Snack, w trakcie których zagłębiliśmy się w cały wachlarz tematów: od relacji z konsumentami wyjaśnionej przez Doreen Radis, Leader CRM & Loyalty, LIXIL EMENA; przez  innowacje oparte na wnikliwych obserwacjach, o których wspomniał Jungbeomem Han, Senior Designer LIXIL Global Design EMENA; po nowe, ponadczasowe kolory i innowacyjne powłoki będące tematem wypowiedzi Benjamina Krausa, Leader Categories, LIXIL EMENA. Marka GROHE dziękuje wszystkim gościom, uczestnikom i partnerom za wspaniały pierwszy dzień konferencji. Dzień drugi i trzeci pozwolą nam zagłębić się jeszcze bardziej w przyszłość wody i naszej relacji z nią.

 

Dowiedz się więcej o kluczowych tematach, które zostały omówione w trakcie pierwszej konferencji GROHE X Summit 2023 "Caring for Water" na internetowej platformie GROHE X.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy Biuro prasowe
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do
Finanse 3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT
2024-04-18 | 11:00

3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT

Rok temu podatnicy musieli dopłacić 11,2 mld zł zaległości za 2022 r. Za 2021 r. ta smutna konieczność dotyczyła aż 4,9 mln podatników, a kwota dopłat wyniosła
Finanse McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
2024-04-15 | 10:00

McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard

McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com. Platforma powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.