Finezja nowoczesnych form – kolekcja Meandro marki FDESIGN
Styl nowoczesny ma różne oblicza łączące w sobie zamiłowanie do prostoty z naciskiem na doskonały design. Dzięki temu skromne, zdyscyplinowane wnętrza mogą być jednocześnie wysmakowane, eleganckie oraz rzetelnie przemyślane pod kątem funkcjonalności. Wszystkie te aspekty w pełni uosabiają baterie łazienkowe i kuchenne z kolekcji Meandro marki FDESIGN. Co ważne, ich atuty wzornicze oraz praktyczne idą w parze ze świadomym korzystaniem z zasobów naturalnych, a także proekologicznym podejściem do życia.
Kolekcja baterii Meandro wyróżnia się miękkimi, dynamicznymi liniami wylewek – przypominają meandrującą rzekę, która sumiennie rzeźbi teren. Organiczne formy z lekko zaokrąglonymi elementami idealnie wpisują się w nurt zainteresowań środowiskiem, który powstał w odpowiedzi na potrzebę z jednej strony troski o otoczenie, z drugiej zaś powrotu do natury. Taki design, kojarzący się z przepływem wody i jej twórczą działalnością, pobudza wyobraźnię, uspokaja, redukuje stres. Świetnie odnajduje się więc w spokojnym, zbalansowanym wnętrzu zarówno spod znaku czystej estetyki modern, jak i łagodnego minimalizmu wzbogaconego o inspiracje w duchu filozofii zen.
Chromowane wykończenia zapewniają też nutkę ponadczasowej elegancji, a obłe kształty zjawiskowo rozkładają światło i cień. Baterie Meandro charakteryzują się przy tym umiarem projektowym, dlatego nie dominują w wystroju, lecz gustownie wzbogacają jego założenia stylistyczne, mając przy tym uniwersalne walory dekoracyjne. Spójnie wpisują się w aranżacje łazienek i kuchni, które opierają się na ograniczonej kolorystyce z zamiłowaniem do prostych linii. To najlepsza droga do przejrzystego, uporządkowanego wnętrza, w którym funkcjonalność tworzy zgrany duet z atrakcyjną estetyką.
Wrażliwość ekologiczna, która stanowi jeden z filarów marki FDESIGN, również znajduje pełne odzwierciedlenie w kolekcji Meandro. Producent korzysta z długowiecznych komponentów, których potwierdzeniem jest ponadstandardowa gwarancja do 7 lat na takie elementy, jak głowice i korpusy baterii. Dzięki temu nie ma ryzyka przeprowadzania częstych remontów, które generują dużą ilość odpadów. Zastosowane powierzchnie są zaś odporne na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Meandro to też znacznie mniejsze zużycie wody dzięki perlatorom. W efekcie można nie tylko oszczędzać cenny, naturalny zasób, lecz także energię potrzebną do dostarczenia i podgrzania wody czy późniejszego zagospodarowania ścieków.
W skład kolekcji Meandro wchodzą baterie umywalkowa stojąca i stojąca nablatowa, umywalkowa podtynkowa, bidetowa, natryskowa i natryskowa podtynkowa, wannowa ścienna, natryskowo-wannowa podtynkowa, a także bateria kuchenna. Warianty podtynkowe, które cieszą się coraz większym uznaniem we współczesnych wnętrzach, doskonale wyrażają ideę nowoczesnego minimalizmu, czyli „mniej znaczy więcej”. Uproszczone, łagodne formy są przy tym eleganckie oraz kunsztownie wykonane w najdrobniejszych detalach.
Baterie łazienkowe i kuchenne Meandro oferowane są wraz z dopasowanymi do nich akcesoriami. Pozwala to systemowo, spójnie zaaranżować wnętrze w jednej konwencji stylistycznej.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.