FJORDD w finale Dobrego Wzoru
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Jury konkursu składające się ze specjalistów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz z niezależnych specjalistów związanych z designem wybrało SENJĘ do grona 151 najlepszych produktów walczących o tytuł Dobry Wzór 2021. Przynależność do ścisłej czołówki zapewniły produktom FJORDD wysokiej klasy wzornictwo inspirowane światem natury, ergonomia oraz wysokie walory użytkowe.
Wolnostojąca wanna SENJA należy do kategorii modeli mniejszych, ma długość 160 cm. Znajdzie swoje miejsce w pokojach kąpielowych, ale również w łazienkach o standardowej wielkości. Pozwala na kąpiel we dwoje, gdyż odpływ umieszczono w połowie długości. Komfortowi sprzyjają też ergonomicznie wyprofilowane boki oraz optymalnie dobrane wymiary, dające stabilne podparcie sylwetki, co pozwala na rozluźnienie mięśni i ich głęboki relaks. Atutem kolekcji jest również materiał, z którego jest wykonana. Kamienny kompozyt AQUASTONE® ma miłą w dotyku strukturę i sprawia, że woda w wannie wolniej stygnie. Kolekcja obejmuje również umywalkę nablatową. Co istotne, maskownice odpływu obu urządzeń również wykonane są z kompozytu, co nadaje modelom nowoczesny, jednolity charakter. Dzięki temu wannę i umywalkę można połączyć z dowolną baterią. Kolekcja SENJA dostępna jest w wykończeniu błyszczącym lub matowym.
SENJA to kolejna, po kolekcji FJORD (mającej na koncie MUST HAVE) propozycja FJORDD, która zyskała uznanie w oczach branży wzorniczej. W tym roku też marka zdobyła laur Lidera Luksusowych i Ergonomicznych Sprzętów Łazienkowych konkursu Polish Businesswomen Awards.
Dobry Wzór to konkurs na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku. Organizowany jest przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego od 1993 roku. Jest on najstarszą nagrodą przyznawaną za design w Polsce. Tegoroczna edycja swój finał będzie miała 8 listopada. Wówczas też w siedzibie Instytutu przy Świętojerskiej 5/7 rozpocznie się wystawa pokonkursowa. www.fjordd.com
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.