Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół czy rodziny.
- Grillowanie jest nad Wisłą postrzegane niemalże jak sport narodowy. Nie grillujemy wyłącznie ‘od święta’, a wiele osób przygotowuje dania na grillu także na co dzień na obiad czy kolację. Należy pamiętać, że równie ważne jak przyrządzanie potraw jest odpowiednie przygotowanie sprzętu i bezpieczne rozpalenie ognia. Za te czynności, jak i stanie przy ruszcie, podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych, najczęściej odpowiada jedna osoba - stąd poprzez naszą inicjatywę chcemy zwrócić uwagę na rolę Głównego Operatora Grilla - podkreśla Karol Kowalski, Menadżer ds. sprzedaży w Darchem.
W ramach kampanii marka Flambit prowadzić będzie komunikację w swoich kanałach społecznościowych - Facebook i Instagram, współpracować będzie z influencerami, a także zorganizuje konkurs fotograficzny z nagrodami.
Flambit istnieje na rynku od 2005 roku. W ofercie marki znajdują się różnego rodzaju podpałki (w płynie, kostce czy parafinowe), źródła ognia, płyny do czyszczenia, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także grill jednorazowy. Produkty Flambit dostępne są w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie, w tym w sklepach Biedronka, Dino, Intermarché i Bricomarché, Polo Market czy Stokrotka. Flambit jest jedną z marek należących do firmy Darchem - producenta oraz dystrybutora asortymentu chemii gospodarczej czy samochodowej.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.