Flora ProActiv przekazała 50 000 złotych na walkę z koronawirusem
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Zakończyło się „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” zorganizowane przez Florę ProActiv na Facebooku. W efekcie marka przekazała kwotę 50 000 zł na wsparcie służby zdrowia w walce z koronawirusem. Akcję wsparła m.in. Katarzyna Dowbor.
Odpowiednio zbilansowane posiłki oraz aktywność fizyczna to kluczowe elementy stylu życia, które pozwalają zachować zdrowie oraz utrzymać serce w dobrej kondycji – wie o tym marka Flora ProActiv, która od wielu lat dba o serca Polaków. W kontekście sytuacji związanej z epidemią koronawirusa marka Flora ProActiv stworzyła akcję, której celem było przekazanie środków finansowych na wsparcie służby zdrowia, zachęcając przy tym konsumentów do podjęcia wyzwania i zadbania o swoje zdrowie.
„Jako marka Flora ProActiv zdecydowaliśmy się wspomóc walkę z pandemią koronawirusa, przekazując środki finansowe na wsparcie pracy medyków w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie. By dodatkowo wzmocnić wydźwięk akcji, a także zmotywować konsumentów do wykorzystania czasu w domu na dbanie o siebie i ukształtowanie zdrowych nawyków – zorganizowaliśmy wydarzenie na Facebooku. Dotarliśmy z nim do prawie 6 500 000 użytkowników. Cieszymy się również, że wiele osób wyraziło zainteresowanie akcją „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” oraz zadeklarowało swój „udział w wydarzeniu”– mówi Angela Konieczko, Brand Manager marki Flora.
Flora ProActiv – skuteczna pomoc w walce z cholesterolem
Nawet 19 milionów Polaków – czyli prawie co drugi z nas, ma podwyższony poziom cholesterolu, a większość niestety nadal nie zdaje sobie z tego sprawy. Flora ProActiv zachęca do badania poziomu cholesterolu, gdyż jego zbyt wysoki poziom we krwi może prowadzić do rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, a te są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skuteczny sposób na to, by obniżyć cholesterol i utrzymać w zalecanej normie, to produkty Flora ProActiv, które zawierają sterole roślinne oraz odpowiednio zbilansowana dieta. Flora ProActiv, Flora ProActiv o smaku masła i Flora ProActiv Kardio mają także 100% roślinny skład.
Choroba Fabry’ego może skrócić życie nawet o 20 lat. Pacjenci żyją w bólu
Przed świętami warto inaczej spojrzeć na cholesterol
Patrząc oczami osób z autyzmem. Jak AI zmienia badania nad neuroróżnorodnością
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.