Komunikaty PR

Focus na Relax!

2022-12-08  |  10:10
Biuro prasowe

Dokonując wyboru produktów, coraz częściej zwracamy uwagę na to, czy ich składniki mogą pozytywnie wpływać na naszą kondycję i wspomagać funkcje organizmu. Szczególną popularność zyskują te, które są idealnie dobrane do naszych indywidualnych potrzeb. A dziś szczególnie potrzebujemy wsparcia w tych obszarach, które są związane ze współczesnym trybem życia: szybkim, pełnym wyzwań i zadań „na już”. Chodzi tu oczywiście o odpoczynek, redukcję stresu i poprawę zdolności koncentracji.

Z pomocą przychodzą nowe herbaty funkcjonalne Big-Active: Relax i Focus, zawierające konopie siewne Cannabis sativa. Każda z nich stanowi kompozycję odpowiednio dobranych składników aktywnych. Big-Active Relax to herbata zielona z dodatkiem wspomnianego ekstraktu z nasion konopi siewnych, jak również melisy, która przyczynia się do łagodzenia uczucia zdenerwowania, ułatwia odprężenie i wpływa korzystnie na spokojny sen. Herbata polecana jest przede wszystkim w stanach zwiększonego niepokoju, rozdrażnienia, napięcia nerwowego i sytuacjach stresowych. Ma przyjemny, mandarynkowy smak.

Natomiast w składzie herbaty Big-Active Focus, obok herbaty zielonej i konopi, znajdziemy liść miłorzębu japońskiego, który wspomaga pamięć i koncentrację, przyczyniając się tym samym do zachowania sprawności umysłowej. Kolejnym składnikiem aktywnym są tu orzeszki kola, które wspierają pobudzenie organizmu, wzmacniają siły witalne i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia psychicznego. Herbata Big-Active Focus doskonale sprawdzi się zatem w okresie wzmożonej aktywności umysłowej i przy obniżonej zdolności koncentracji. Jej dodatkowym walorem jest smak marakui.  

Herbaty funkcjonalne Big-Active zostały zapakowane w pojedyncze kopertki, które sprzyjają zachowaniu ich wyjątkowych walorów. Warto po nie sięgać systematycznie i wykorzystać jako element prawidłowo zbilansowanej diety oraz „towarzysza” zdrowego stylu życia – zgodnie z naszymi indywidualnymi potrzebami. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.