Fokus na kolor, czyli najmodniejsze aranżacje łazienek w sezonie wiosna/lato 20

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Stylizacje wiosenno-letnie pełne są energetycznych barw. W kolekcjach projektantów znajdziemy ubrania i dodatki w odcieniach fuksji, pomarańczy, żółci, zieleni i niebieskości. Nie sposób oderwać od nich oczu. Są wesołe, pełne pozytywnej energii, aż chce się pośród nich przebywać. Dlaczego więc nie wprowadzić ich do swojego domu czy nawet do łazienki? Gama propozycji jest tak różnorodna, że każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.
Wiosna i lato tego roku to zdecydowanie fokus na kolor. Elektryzujące barwy aż się proszą, by przemycić je do wnętrz. Kilka dodatków w intensywnych odcieniach czy zmiana koloru ścian może pozytywnie wpływać na nasz nastrój.
Cukierkowy róż
Intensywny róż rzadko wykorzystujemy we wnętrzach, a tym bardziej w łazience. A szkoda, bo doskonale zaprezentuje się w pomieszczeniach urządzonych np. w stylu pop art. Wystarczą kolorowe dodatki czy plakat a’la Andy Warhol, by poranny pobyt w łazience dał nam zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień. Ciekawym rozwiązaniem będzie też wykorzystanie różu w designie kabiny prysznicowej. Nadruk na jej szkle nada pomieszczeniu wyjątkowy charakter.
- Jeśli marzymy o strefie prysznicowej, która doskonale wpisze się w aktualne trendy, warto sięgnąć po usługę Print Radaway. Dzięki niej jesteśmy w stanie nanieść na szybę kabiny dowolny motyw w pełnej palecie barw. Nietypowe i wielokolorowe wzory to dla nas żaden problem, a dla klientów przepis na designerską przestrzeń – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
Zielono wszędzie
Wiosna to oczywiście wszechogarniająca zieleń. W tym sezonie występuje jednak w nieco innej odsłonie. Rok 2022 stawia na soczyste neony i kolor kanarkowy. Te odważne odcienie sprawdzą się szczególnie w akcesoriach lub jako barwne akcenty, gdyż ich nadmiar mógłby zacząć szybko przeszkadzać.
Pomarańczowy zawrót głowy
Kolor pomarańczowy wprowadza do wnętrz dużo radości i energii. Wykorzystując go w aranżacji łazienki należy jednak pamiętać, że użyty na zbyt dużej przestrzeni może być przytłaczający. Pomarańczową łazienkę warto odciążyć wprowadzając do niej stonowane kolory albo naturalne surowce. W połączeniu z beżem czy szarością, kabiną z czarnymi profilami lub wygrawerowanym na jej szkle wzorem z pewnością zbudują odpowiednie proporcje, które długo nam się nie znudzą.
Energetyczny mix
W tym roku podczas aranżacji wnętrz warto sięgnąć też po Very Peri, czyli kolor, który jest połączeniem błękitu, fioletu i czerwieni. Odcień ma zachęcić do optymistycznego patrzenia w przyszłość, jest pozytywny i żywy. Pomalowanie jednej czy dwóch ścian łazienki na very peri w kontraście do otaczającej bieli, beżu czy szarości nada pomieszczeniu świeżości i wyrazistości. Efekt wow zapewnią także kolorowe płytki we wnęce prysznicowej czy wielobarwny nadruk na szklanej tafli.
Niezależnie od tego, na który z tych energetyzujących kolorów się zdecydujemy, musimy pamiętać o równowadze. Za duża ilość jednego odcienia może być zbyt przytłaczająca. Intensywne barwy warto łączyć z kolorami neutralnymi w taki sposób, by nie zdominowały całego pomieszczenia, lecz stały się pozytywnym akcentem wystroju wnętrza.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.