Food trucki zaparkują przed Atrium Molo
W najbliższy weekend mieszkańcy Szczecina będą mieli okazję zasmakować w specjałach z kuchni pod chmurką! W dniach 24-26 września przed Atrium Molo zaparkują food trucki serwujące dania z całego świata. Dla miłośników ulicznego jedzenia to kolejna okazja, by poznać nowe smaki oraz skosztować różnorodnych potraw.
Kuchnia z food trucków to doskonała propozycja dla wszystkich fanów dobrego jedzenia. W ostatni weekend września taką możliwość będą mieli mieszkańcy Szczecina oraz klienci odwiedzający Atrium Molo. Przez trzy dni przed centrum handlowym czekać na nich będą mobilne restauracje serwujące oryginalne potrawy z całego świata – amerykańskiej, meksykańskiej, molekularnej, belgijskiej, tex-mex, azjatyckiej i innych.
Wśród najpopularniejszych propozycji kuchni ulicznej nie zabraknie sycących dań głównych, przekąsek, deserów oraz orzeźwiających napojów, a także potraw wegetariańskich. Przez trzy dni będzie można skosztować wyśmienitych amerykańskich burgerów, belgijskich frytek, soczystych burritos i pysznych quesadillas czy chrupiących tacos.
Organizatorzy zadbają także o atrakcje dla najmłodszych – podczas weekendu dla dzieci dostępny będzie dmuchaniec do zabawy. Food trucki będą funkcjonować zgodnie z obowiązującymi zasadami sanitarnymi.
Z oferty kulinarnej mobilnych restauracji będzie można skorzystać w dniach 24-25 września, w godzinach 11.00 -21.00, natomiast w niedzielę (26 września) w godz. 11.00-20:00., na parkingu Atrium Molo (ul. Mieszka I 73).
– Niesłabnąca popularność mobilnych restauracji sprawia, że różnorodność i jakość serwowanych dań ciągle wzrasta, a ponadto w ich menu pojawiają się zupełnie nowatorskie potrawy. Okazją do wypróbowania ciekawych smaków będzie najbliższy zlot food trucków, na który zapraszamy wszystkich mieszkańców Szczecina lubiących smacznie i różnorodnie zjeść. W ten weekend będą mogli na miejscu spróbować potraw kuchni z różnych części świata, w tym propozycji wegańskich, wegetariańskich oraz zobaczyć na żywo, jak przygotowywane są potrawy– dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty Więcej informacji na temat oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.