FoodSaver ze Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Marka FoodSaver – pionier w zakresie produkcji systemów próżniowego pakowania żywności – została odznaczona Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości. Jest to dowodem na zwiększającą się popularność rozwiązań pozwalających na przechowywanie żywności w sposób, który nawet pięciokrotnie przedłuża jej świeżość.
Pakowanie próżniowe zdobywa coraz większą popularność jako niezwykle efektywna alternatywa dla tradycyjnych metod przechowywania żywności. Dzięki tej metodzie przechowywania produkty oraz potrawy zostają odseparowane od tlenu i wilgoci i pozostają przydatne do spożycia nawet pięć razy dłużej. Dodatkowo pakowanie próżniowe sprawia, że żywność chroniona jest przed rozwojem bakterii, a dzięki temu nie obsycha, jak również zachowuje swój smak, zapach i wartości odżywcze.
Pionierem w kategorii produkcji systemów próżniowego pakowania żywności jest marka FoodSaver. W swojej ofercie posiada szeroką gamę urządzeń, zgrzewarek i akcesoriów, które pozwalają zachować świeżość żywności do 5 razy dłużej. Marka FoodSaver powstała w 1987 roku, a jej blisko 35-letnie doświadczenie oraz wysoka jakość wykorzystywanych materiałów sprawia, że produkty FoodSaver są niezawodne i skuteczne. M.in. te czynniki przyczyniły się do otrzymania przez markę FoodSaver Złotego Godła Programu Konsumencki Lider Jakości.
Program Konsumencki Lider Jakości
Stanowi podsumowanie ogólnopolskich badań, które przeprowadzane są na przestrzeni roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów (w przypadku 2021 roku) w kilkuset kategoriach asortymentowych. Program ma na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek, które dostępne są na polskim rynku.
O FoodSaver
FoodSaver® jest pionierem w dziedzinie tworzenia systemów pakowania próżniowego. Zaprojektowana w latach 80-tych XX w. zgrzewarka próżniowa przyczyniła się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy na całym świecie.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń FoodSaver w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver, Segway-Ninebot, Laurastar.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.