FoodSaver ze Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Marka FoodSaver – pionier w zakresie produkcji systemów próżniowego pakowania żywności – została odznaczona Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości. Jest to dowodem na zwiększającą się popularność rozwiązań pozwalających na przechowywanie żywności w sposób, który nawet pięciokrotnie przedłuża jej świeżość.
Pakowanie próżniowe zdobywa coraz większą popularność jako niezwykle efektywna alternatywa dla tradycyjnych metod przechowywania żywności. Dzięki tej metodzie przechowywania produkty oraz potrawy zostają odseparowane od tlenu i wilgoci i pozostają przydatne do spożycia nawet pięć razy dłużej. Dodatkowo pakowanie próżniowe sprawia, że żywność chroniona jest przed rozwojem bakterii, a dzięki temu nie obsycha, jak również zachowuje swój smak, zapach i wartości odżywcze.
Pionierem w kategorii produkcji systemów próżniowego pakowania żywności jest marka FoodSaver. W swojej ofercie posiada szeroką gamę urządzeń, zgrzewarek i akcesoriów, które pozwalają zachować świeżość żywności do 5 razy dłużej. Marka FoodSaver powstała w 1987 roku, a jej blisko 35-letnie doświadczenie oraz wysoka jakość wykorzystywanych materiałów sprawia, że produkty FoodSaver są niezawodne i skuteczne. M.in. te czynniki przyczyniły się do otrzymania przez markę FoodSaver Złotego Godła Programu Konsumencki Lider Jakości.
Program Konsumencki Lider Jakości
Stanowi podsumowanie ogólnopolskich badań, które przeprowadzane są na przestrzeni roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów (w przypadku 2021 roku) w kilkuset kategoriach asortymentowych. Program ma na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek, które dostępne są na polskim rynku.
O FoodSaver
FoodSaver® jest pionierem w dziedzinie tworzenia systemów pakowania próżniowego. Zaprojektowana w latach 80-tych XX w. zgrzewarka próżniowa przyczyniła się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy na całym świecie.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń FoodSaver w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver, Segway-Ninebot, Laurastar.
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.