Fotel Chic Lounge – rozsiądź się wygodnie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Kultowy fotel Chic Lounge powstał w 2018 roku na podstawie projektu znakomitego francuskiego designera Christophe’a Pillet. To już trzeci, po Chic oraz Chic Air, model stworzony przez projektanta specjalnie dla marki Profim. Po kilku latach od wejścia na rynek mebel wciąż cieszy się popularnością i uznaniem. Nagradzany na międzynarodowych konkursach Red Dot Award w kategorii Produkt Design 2019 i German Design Award 2020 w kategorii „Excellent Product Design”, zaskakuje przemyślaną formą i estetyką.
W biurze i w domu
Fotel Chic Lounge to nie tylko finezyjna forma, która idealnie sprawdzi się we wnętrzach mieszkalnych, ale też w przestrzeniach publicznych. Cechuje go ergonomia i precyzyjne wykonanie , które gwarantują maksymalny komfort użytkowania. Zaprojektowany z niezwykłą starannością, daje możliwość połączenia skóry i tkaniny. W skład kolekcji Chic Lounge wchodzą także podnóżek oraz poduszka, a sam fotel posiada dwie wersje oparcia: wysoką i niską. Całość dostępna jest na cienkim, metalowym stelażu typu płoza lub na 4-ramiennej bazie w wersji: czarnej, metalik, chromowanej, białej, szarej, grafitowej oraz złotej. Bryła fotela wykonana została z metalowego stelaża zalanego pianką poliuretanową, dzięki czemu mebel ma ergonomiczny profilowany kształt.
Minimalistyczne wzornictwo foteli Chic Lounge sprawia, że pasują one do wnętrz biurowych, hotelowego lobby czy stref wspólnych i relaksu. Ich smukła forma będzie także ozdobą domowego salonu czy gabinetu. Wygodne profilowanie i opływowy kształt z pewnością zachęcą do odpoczynku z dobrą książką, czy spotkań z przyjaciółmi przy kawie. Dodatkowo model Chic w wersji F umożliwia osobie siedzącej delikatne, przyjemne kołysanie.
Kto za tym stoi?
Klarowność wypowiedzi, poszukiwanie prostoty, ale też zrównoważona elegancja to główne zasady, którymi kieruje się w swoich pracach Christophe Pillet. Doskonała znajomość zmysłowości i subtelność uczyniły z niego jednego z nielicznych francuskich projektantów, którzy zdobyli światową sławę w projektowaniu hoteli, butików oraz w kierowaniu projektami artystycznymi w USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. Pillet zdobył międzynarodowe uznanie za skalę i jakość swej twórczości. Od architektury, poprzez transformację obiektów, projektowanie mebli, po kierownictwo artystyczne - projekty sygnowane jego nazwiskiem są nierozerwalnie związane z najlepszymi prestiżowymi markami, między innymi: Lacoste, Jean-Claude Jitrois, Catherine Malandrino, Lancel, Le Tannneur International. Dla Profim zaprojektował premierowe kolekcje: Chic, Chic Air oraz stoliki uzupełniające linię Chic.
Dla architektów oraz wszystkich zainteresowanych designem i urządzaniem wnętrz biurowych Flokk przygotował bazę obiektów do programów AutoCAD, 3DS Max i Arcon oraz komplet tekstur.
Więcej informacji na stronie https://www.profim.pl/
Profim to lokalna marka w globalnym świecie. Marka swoją pozycję na rynku europejskim buduje od 30 lat, a od blisko trzech lat jest członkiem grupy Flokk. Szukanie sprytnych rozwiązań połączone z praktycznym podejście do projektowania to tajemnica naszego sukcesu. Wierzymy, że piękne wnętrza można tworzyć w ramach każdego budżetu. Świetnie zaprojektowane meble mogą być przystępna cenowo i charakteryzować się wysoką jakością. Tak rozumiemy dobry design.
Flokk – nasze projekty skupiają się na trosce o dobre samopoczucie i wydajność, a za cel obraliśmy sobie inspirowanie do lepszej pracy naszych klientów w różnych krajach. W ciągle zmieniającym się świecie zdecydowaliśmy się na podejście ukierunkowane na człowieka i głęboko przemyślane projekty. Tworzymy innowacyjne wizualne koncepcje, a następnie – we współpracy z innymi uzdolnionymi specjalistami (np. architektami) – zmieniamy je w wygodne przestrzenie. Wspierający nas eksperci są do usług naszych klientów i kontrahentów, aby wspólnie z nimi zaaranżować niemal każde miejsce pracy czy przestrzeń publiczną. https://www.flokk.com/pl-pl/poland

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.