Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO, tworząca przestrzenne obrazy z fotografii, zorganizowała spotkanie stanowiące platformę do refleksji nad współczesnymi zagadnieniami związanymi z ekologią. Wydarzenie "Foto i Natura z Leo x Domoteka” było nie tylko pretekstem do podziwiania sztuki fotografii oraz piękna natury, ale przede wszystkim zwróceniem uwagi na pilną potrzebę ochrony środowiska. Poprzez prezentacje gości specjalnych oraz interaktywne dyskusje, uczestnicy mieli okazję zagłębić się w tematy ekologii oraz znaleźć inspirację do podejmowania działań na rzecz naszej planety.
W przestrzeni Centrum Designu Domoteka odbyła się wyjątkowa wystawa obrazów marki LEO, połączona z panelem dyskusyjnym i inspirującymi wystąpieniami gości specjalnych. Część FOTO wieczoru rozpoczął Tomasz Gładys, współpracujący z National Geographic, Animal Planet i BBC, który podzielił się swą pasją do fotografii oraz opowiedział o swojej pracy jako operator filmowy a także konstruktor platform kamerowych pozwalających na realizację nietypowych ujęć.
Następnie na scenie pojawiła się przedstawicielka fundacji Code For Green. Dr Justyna Józefowicz, psycholożka kliniczna i mediatorka, uświadomiła gości o aktualnych problemach naszego społeczeństwa i konieczności dbania o kurczące się zasoby ziemi.
Po merytorycznej części spotkania, goście podziwiali wystawę obrazów twórców, których pasja do podróży przekłada się na niezwykłe dzieła sztuki. Tego wieczoru Marek Biegalski, Tomasz Gładys, Marcin Giba oraz Kévin Pagès zachwycili gości swoimi fotografiami, ukazującymi piękno natury w najbardziej malowniczych miejscach planety. Dzięki technologii przestrzennego druku DeePrint dzieła można było poczuć wszystkimi zmysłami, zachwycając się ich oryginalnością i głębią.
Wieczór odbył się w Centrum Designu Domoteka, miejscu na mapie Warszawy znanym wszystkim miłośnikom sztuki i designu. „Centrum Designu Domoteka jest miejscem, w którym design nierozerwalnie przeplata się z innymi dziedzinami sztuki, jak na przykład malarstwo czy fotografia. Cieszymy się, kiedy w przestrzeni Domoteki możemy prezentować połączenie tych różnych form artystycznej kreatywności, ponieważ wszystkie one mają wspólny mianownik – piękno. Jesteśmy głęboko przekonani, że jego doświadczanie jest jedną z naturalnych ludzkich potrzeb. Tym bardziej cieszymy się, kiedy tak fenomenalne prace zawierają w sobie wartościowy przekaz, jaką jest troska o środowisko naturalne” - mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Więcej informacji:https://leo-art.com/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.