Franke otwiera firmowy showroom
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Franke to jeden z niewielu producentów na świecie, który może pochwalić się tak szeroką gamą urządzeń do kuchni. O tym najlepiej przekonamy się odwiedzając firmowy showroom marki w podwarszawskich Jankach. Na powierzchni 300 m2 znajdziemy baterie i zlewozmywaki oraz wiele innych urządzeń usprawniających większość kuchennych prac. Należą do nich piekarniki, płyty grzewcze, okapy, chłodziarki, zmywarki i ekspresy do zabudowy. Sprytne funkcje i zaawansowane rozwiązania oszczędzają czas i energię elektryczną. Ale Franke nie zapomina również o ekologii. Swoim klientom oferuje m.in. baterię filtrującą na kapsułki, która pozwoli ograniczyć ilości wyrzucanego plastiku. Zarządzanie odpadami ułatwiają sortowniki, a w pozbyciu się resztek organicznych najlepiej sprawdzi się młynek zlewozmywakowy.
Showroom Franke ma nie tylko inspirować do urządzenia kuchni funkcjonalnej, pięknej i szanującej środowisko naturalne. To także miejsce, w którym eksperci marki doradzą w doborze urządzeń idealnie dopasowanych do własnego stylu życia oraz rodzaju i wielkości zabudowy. Merytoryczne porady z pewnością pozwolą na uniknięcie błędów w aranżowaniu kuchni.
Showroom pomyślany również został jako przestrzeń spotkań wszystkich, dla których kuchnia jest prawdziwym sercem domu. Do tego miejsca będziemy zapraszać architektów, projektantów wnętrz czy pasjonatów gotowania. Chcemy tu stale gościć profesjonalistów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i pasją z naszymi klientami – podkreśla Katarzyna Niezabitowska-Baj, PR&Event Manager.
Otwarcie showroomu zaplanowane jest na 29 lutego 2020. Salon będzie otwarty dla wszystkich od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00 – 18:00. www.franke.pl/ks
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.