Komunikaty PR

Franke otwiera firmowy showroom

2020-02-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

Franke to jeden z niewielu producentów na świecie, który może pochwalić się tak szeroką gamą urządzeń do kuchni. O tym najlepiej przekonamy się odwiedzając firmowy showroom marki w podwarszawskich Jankach. Na powierzchni 300 m2 znajdziemy baterie i zlewozmywaki oraz wiele innych urządzeń usprawniających większość kuchennych prac. Należą do nich piekarniki, płyty grzewcze, okapy, chłodziarki, zmywarki i ekspresy do zabudowy. Sprytne funkcje i zaawansowane rozwiązania oszczędzają czas i energię elektryczną. Ale Franke nie zapomina również o ekologii. Swoim klientom oferuje m.in. baterię filtrującą na kapsułki, która pozwoli ograniczyć ilości wyrzucanego plastiku. Zarządzanie odpadami ułatwiają sortowniki, a w pozbyciu się resztek organicznych najlepiej sprawdzi się młynek zlewozmywakowy. 

Showroom Franke ma nie tylko inspirować do urządzenia kuchni funkcjonalnej, pięknej i szanującej środowisko naturalne. To także miejsce, w którym eksperci marki doradzą w doborze urządzeń idealnie dopasowanych do własnego stylu życia oraz rodzaju i wielkości zabudowy. Merytoryczne porady z pewnością pozwolą na uniknięcie błędów w aranżowaniu kuchni.

Showroom pomyślany również został jako przestrzeń spotkań wszystkich, dla których kuchnia jest prawdziwym sercem domu. Do tego miejsca będziemy zapraszać architektów, projektantów wnętrz czy pasjonatów gotowania. Chcemy tu stale gościć profesjonalistów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i pasją z naszymi klientami – podkreśla Katarzyna Niezabitowska-Baj, PR&Event Manager. 

Otwarcie showroomu zaplanowane jest na 29 lutego 2020. Salon będzie otwarty dla wszystkich od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00 – 18:00. www.franke.pl/ks

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.