Komunikaty PR

Franke otwiera firmowy showroom

2020-02-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

Franke to jeden z niewielu producentów na świecie, który może pochwalić się tak szeroką gamą urządzeń do kuchni. O tym najlepiej przekonamy się odwiedzając firmowy showroom marki w podwarszawskich Jankach. Na powierzchni 300 m2 znajdziemy baterie i zlewozmywaki oraz wiele innych urządzeń usprawniających większość kuchennych prac. Należą do nich piekarniki, płyty grzewcze, okapy, chłodziarki, zmywarki i ekspresy do zabudowy. Sprytne funkcje i zaawansowane rozwiązania oszczędzają czas i energię elektryczną. Ale Franke nie zapomina również o ekologii. Swoim klientom oferuje m.in. baterię filtrującą na kapsułki, która pozwoli ograniczyć ilości wyrzucanego plastiku. Zarządzanie odpadami ułatwiają sortowniki, a w pozbyciu się resztek organicznych najlepiej sprawdzi się młynek zlewozmywakowy. 

Showroom Franke ma nie tylko inspirować do urządzenia kuchni funkcjonalnej, pięknej i szanującej środowisko naturalne. To także miejsce, w którym eksperci marki doradzą w doborze urządzeń idealnie dopasowanych do własnego stylu życia oraz rodzaju i wielkości zabudowy. Merytoryczne porady z pewnością pozwolą na uniknięcie błędów w aranżowaniu kuchni.

Showroom pomyślany również został jako przestrzeń spotkań wszystkich, dla których kuchnia jest prawdziwym sercem domu. Do tego miejsca będziemy zapraszać architektów, projektantów wnętrz czy pasjonatów gotowania. Chcemy tu stale gościć profesjonalistów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i pasją z naszymi klientami – podkreśla Katarzyna Niezabitowska-Baj, PR&Event Manager. 

Otwarcie showroomu zaplanowane jest na 29 lutego 2020. Salon będzie otwarty dla wszystkich od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00 – 18:00. www.franke.pl/ks

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.