Komunikaty PR

Franke otwiera firmowy showroom

2020-02-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

Franke to jeden z niewielu producentów na świecie, który może pochwalić się tak szeroką gamą urządzeń do kuchni. O tym najlepiej przekonamy się odwiedzając firmowy showroom marki w podwarszawskich Jankach. Na powierzchni 300 m2 znajdziemy baterie i zlewozmywaki oraz wiele innych urządzeń usprawniających większość kuchennych prac. Należą do nich piekarniki, płyty grzewcze, okapy, chłodziarki, zmywarki i ekspresy do zabudowy. Sprytne funkcje i zaawansowane rozwiązania oszczędzają czas i energię elektryczną. Ale Franke nie zapomina również o ekologii. Swoim klientom oferuje m.in. baterię filtrującą na kapsułki, która pozwoli ograniczyć ilości wyrzucanego plastiku. Zarządzanie odpadami ułatwiają sortowniki, a w pozbyciu się resztek organicznych najlepiej sprawdzi się młynek zlewozmywakowy. 

Showroom Franke ma nie tylko inspirować do urządzenia kuchni funkcjonalnej, pięknej i szanującej środowisko naturalne. To także miejsce, w którym eksperci marki doradzą w doborze urządzeń idealnie dopasowanych do własnego stylu życia oraz rodzaju i wielkości zabudowy. Merytoryczne porady z pewnością pozwolą na uniknięcie błędów w aranżowaniu kuchni.

Showroom pomyślany również został jako przestrzeń spotkań wszystkich, dla których kuchnia jest prawdziwym sercem domu. Do tego miejsca będziemy zapraszać architektów, projektantów wnętrz czy pasjonatów gotowania. Chcemy tu stale gościć profesjonalistów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i pasją z naszymi klientami – podkreśla Katarzyna Niezabitowska-Baj, PR&Event Manager. 

Otwarcie showroomu zaplanowane jest na 29 lutego 2020. Salon będzie otwarty dla wszystkich od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00 – 18:00. www.franke.pl/ks

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.