Komunikaty PR

FREENOW uchwyca energię dużego miasta w nowej kampanii reklamowej

2023-04-06  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

FREENOW, europejska superaplikacja mobilności miejskiej, przeszła ostatnio redesign marki, czego efektem jest odświeżenie wizualne w komunikacji, a zwieńczeniem startująca ogólnoeuropejska kampania reklamowa autorstwa agencji kreatywnej BMB. To pierwsza kampania zrealizowana przez tę agencję, od jej wygranej w przetargu w marcu ubiegłego roku. W Polsce kampania wystartowała 1 kwietnia.

FREENOW to wiodąca europejska platforma multi-mobilności,  umożliwiająca zamówienie i wynajem różnych środków transportu w miastach, takich jak taksówki, e-hulajnogi, e-rowery, e-skutery, carsharing i transport publiczny - za pośrednictwem jednej aplikacji,

Agencja BMB dla FREENOW stworzyła kreatywną platformę komunikacyjną “Feel FREENOW” aby wzmocnić jej pozycjonowanie wśród miastocholików czerpiących energię z tętniącego życiem miasta, którzy chcą doświadczać wielu ekscytujących momentów jakie ono oferuje, bez tracenia czasu na zastanawianie się jak tam dotrzeć.

Wideo “Free City” promujące kampanię ma na celu wcielić tę ideę w życie. Jego twórcy postanowili umiejscowić wideo w świecie marki FREENOW, która dostępna jest w wielu europejskich miastach. Wideo przedstawia zatem wydarzenia na spektakularnym wirującym modelu zoetropu, pełnym żywych, abstrakcyjnych scen z miejskiego życia, z którymi może utożsamić się każdy widz, niezależnie od miasta, z którego pochodzi. 

Wideo przedstawia świat, w którym mieszkańcy są umieszczeni w powtarzalnej pętli. W centrum narracji znajduje się bohaterka, którą z zapętlenia wyrywa powiadomienie w telefonie. Wzywa ją do wyruszenia w miasto korzystając ze wszystkiego co ono oferuje po drodze i docierając na miejsce różnymi środkami transportu dostępnymi we FREENOW.

Efekt zoetropu jest częstym zabiegiem wizualnym stosowanym w filmie, instalacjach artystycznych i teledyskach filmowych. Wideo FREENOW jest natomiast pierwszą reklamą, w której zastosowano ten efekt przy całkowitym wykorzystaniu CGI (Computer Generated Imaginery). Dzięki estetyce animacji poklatkowej trójwymiarowe skany ciał aktorów obsadzonych w filmie są cyfrowymi postaciami występującymi w świecie filmu. Rezultatem jest wizualna uczta, w której energia i różnorodność każdej warstwy oddaje wrażenie tętniącego życiem miasta. Nad stworzeniem tego efektu z BMB współpracowała agencja Electric Theatre Collective.

Hasło “Feel FREENOW. Jedna apka na każdy przejazd” jest zwieńczeniem wideo w wersji polskiej, a także jest wykorzystywane w pozostałych assetach kampanii.

W Polsce, wideo zobaczyć można w kinach sieci Cinema City i Multikino oraz w Internecie, między innymi na największych w kraju serwisach VOD. Kampania “Feel FREENOW” będzie także prezentowana w przestrzeniach miejskich, zarówno na Paczkomatach, nośnikach klasycznych jak i cyfrowych, we wszystkich z 25 polskich miast, w których dostępne jest FREENOW. W kampanii DOOH kreacje dopasowywane będą dynamicznie do zmieniających się warunków, takich jak pogoda, dzień tygodnia oraz pora dnia. Dodatkowo, na wybranych nośnikach dzięki integracji technologicznej z usługą FREENOW wyświetlany będzie czas dojazdu najbliższej dostępnej taksówki do miejsca lokalizacji danego nośnika. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy OMD.

Grae Barnes, VP Brand and Communications, FREENOW, powiedział: Nasza marka kocha miasta oraz ludzi, którzy w nich mieszkają i pracują. Jesteśmy po to, aby pomóc im dotrzeć tam, gdzie chcą w życiu, bez obaw o to w jaki sposób powinno się to odbyć. Ta kampania to ważny moment dla naszej marki, ponieważ jest ona wprowadzeniem w nową kreatywną platformę komunikacyjną na wszystkich rynkach. Cieszymy się, że ożywa ona w tak kreatywny i wyróżniający się sposób.

FREENOW udostępnia kampanię “Feel FREENOW” w lokalnych adaptacjach w innych europejskich krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Grecji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Jordanów: Słodkie markizy w rekordowej porcji Biuro prasowe
2024-08-07 | 07:30

Jordanów: Słodkie markizy w rekordowej porcji

Dni Ziemi Jordanowskiej będą w tym roku obchodzone w sposób szczególny! Ludowy Klub Sportowy Jordan Jordanów podejmie się próby ustanowienia Rekordu Polski
Styl życia Rekordowa mozaika z kamieni w klimacie ZEN
2024-08-06 | 07:30

Rekordowa mozaika z kamieni w klimacie ZEN

Firma ZEN.com, w ramach ZEN Summer Party, obrała za cel ustanowienie Rekordu Polski w kategorii „Największa mozaika z kamieni”. Dzieło ma powstać z użyciem kamieni białych i
Styl życia Targ Śniadaniowy w Fuzji
2024-08-05 | 15:15

Targ Śniadaniowy w Fuzji

W niedzielę, 11 sierpnia, Fuzja Łódź, portal Jemy w Łodzi i Łódzkie Centrum Wydarzeń zapraszają na największe śniadanie w mieście. Wydarzenie odbędzie się w wyjątkowym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Sport

Odpowiednio skomponowany jadłospis zwiększa efektywność treningów. Sportowcy amatorzy zapominają o warzywach i owocach

Specjaliści do spraw żywienia zauważają, że amatorzy sportu popełniają wiele błędów dietetycznych. Najczęstsze z nich to zbyt mała ilość warzyw i owoców w codziennej diecie, rezygnacja z produktów zbożowych, a jednocześnie zbyt duże spożycie białka. – Jeżeli sportowiec zapomina o warzywach i owocach, to dostarcza bardzo mało związków przeciwutleniających, które nie są w stanie w tej sytuacji neutralizować wolnych rodników wytwarzanych w czasie intensywnego wysiłku. One z kolei niszczą struktury komórkowe, ale też wpływają na gorszą pracę mózgu, szybsze starzenie się i zwiększają ryzyko nowotworów – mówi Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyczka kliniczna.

Gwiazdy

Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie

Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.