GABRIEL DELGADO Z ENERGETYCZNYM SINGLEM „TELL ME”
GABRIEL DELGADO POWRCA Z SINGLEM „TELL ME”
„Tell me” to utwór z gatunku electro-pop znanego producenta muzycznego i Dj’a - Gabriela Delgado.
SŁUCHAJ W STREAMIE: https://www.feiyr.com/x/BU9CY
Starannie dopracowana produkcja muzyczna leży po stronie Antidoto Records w osobie samego Gabriela Delgado - gwaranta wysokiej jakości, niezapomnianych wrażeń muzycznych. Magnetyzująca muzyka genialnie komponuje się z klipem, który został nagrany w klimatycznym i gorącym Los Angeles – co ciekawe, zwykłym iPhone.
Zobacz klip:
https://www.youtube.com/watch?v=FdBhhkD0FrQ
Gabriel Delgado, czyli od dzieciaka „zajaranego” prowadzeniem dyskotek do producenta muzycznego.
Jako nastolatek z dobrym uchem kochał muzykę i już w wieku 13 lat zaczął prowadzić dyskoteki, zaczynając od szkolnych. Mając 18 lat wyjechał do Włoch, gdzie poznał tajniki pracy Dj’a, i wypracował własne techniki. Włoska stacja radiowa „Power Station 89.3 Roma’ szybko poznała się na jego talencie i zaprosiła do współpracy przy programie „The Night Dream”, gdzie miksował na antenie największe przeboje. Kiedy w jego kolekcji pojawiła się konsola Pioneera, wzięty DJ zaczął podbijać serca kolejnych włoskich stacji radiowych i ich słuchaczy, ciesząc się ogromną słuchalnością. Dzięki zdobytemu za granicą doświadczeniu i wiedzy dojrzał jako artysta a jego styl stał się globalnie rozpoznawalny.
Gabriel Delgado zagrał w ponad dwustu klubach i dyskotekach w Polsce i za granicą. W swoim dorobku artystycznym ma już ponad 50 produkcji i remiksów.
Nawiązał współpracę z kilkoma wytwórniami w Polsce. W 2007 podpisał kontrakt z Amerykańską wytwórnią South Records. Ostatecznie w 2013 roku założył własną, niezależną wytwórnię fonograficzną Antidoto Records, dzięki której stale realizuje swoje muzyczne marzenia, a także pomaga te marzenia spełniać innym młodym artystom wspierając ich talenty. Wielu z nich można usłyszeć w rozgłośniach radiowych.
Gabriel Delgado absolutnie jest również właścicielem i marką wysokiej klasy Pokazów Laserowych. W 2013 założył agencję z Przestrzennymi Pokazami Laserowymi, które podczas występów artysty są niesamowitą atrakcją dla dyskotek i klubów w całej Europie.
GABRIEL DELGADO W SOCIAL MEDIACH:
https://www.instagram.com/gabriel_delgado_bitcoin/
https://www.facebook.com/gabrieldelgadobitcoin
https://www.tiktok.com/@gabriel_delgado_bitcoin
https://www.facebook.com/profile.php?id=61556022361194
SŁUCHAJ:
https://www.beatport.com/artist/gabriel-delgado/65611
https://music.apple.com/pl/artist/gabriel-delgado/338987270
https://open.spotify.com/artist/3XbWXZNscOS4OsvbXZtSM8
https://www.youtube.com/antidotorecords
https://www.junodownload.com/artists/Gabriel+Delgado/releases/
https://tidal.com/browse/artist/3987843
https://soundcloud.com/antidotorecords
https://www.deezer.com/pl/artist/1703665

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.