Komunikaty PR

Gaja i Sonia dla dzieci w warszawskich Domów Dziecka

2020-06-01  |  18:05
Biuro prasowe

Dwie finalistki programu Masterchef Junior połączyły siły, by z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka zrobić kulinarną niespodziankę podopiecznym Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych nr 2 w Warszawie. Dzięki wsparciu MaczFit Sonia Rudolf i Gaja Suchocka przygotowały wyjątkowe desery, które trafiły do 220 dzieci
1 czerwca podopiecznym warszawskiego Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 zostały przekazane wyjątkowe, zdrowe desery, które z miłością przygotowały zwyciężczynie programu Masterchef Junior Gaja Suchocka wraz z rywalką z programu- Sonią Rudolf.  Na zaproszenie lidera cateringu dietetycznego – firmy MaczFit, która nie tylko dostarcza zdrowe posiłki mieszkańcom całego kraju, ale też mocno stawia na rozwój kulinarnych talentów, dziewczynki przygotowały autorskie przepisy i pojawiły się w siedzibie firmy, by wraz z dietetykami przygotować 220 słodkich niespodzianek.

Co o wydarzeniu mówią finalistki Masterchef Junior?

„Zdecydowałam się wziąć udział w akcji charytatywnej organizowanej przez Maczfit, bo bardzo lubię gotować, a w tej akcji mogę poczęstować tym, co przygotuję dla moich rówieśników. Mam nadzieję, że sprawię im tym radość w Dniu Dziecka.” – mówi Sonia Rudolf, finalistka ostatniej edycji Mastechef Junior.

„Razem z Gają wyczarujemy coś nie tylko słodkiego i pysznego, ale też zdrowego. W każdy deser włożymy nasze serce i pasję do gotowania.” – dodaje dziewczynka.

Przygotowane słodkie niespodzianki to brownie na bazie mleka kokosowego i deser chia z musem owocowym.

„W gotowanie wkładam swoje uczucia, dlatego jestem bardzo wdzięczna, że mogę wziąć udział w takiej pięknej akcji i podarować innym dzieciom  zdrowy deser.” – podsumowuje Gaja Suchocka, która zwyciężyła w ostatniej edycji programu Masterchef Junior.

To nie pierwsza akcja CSR firmy MaczFit w tym roku. Podczas pandemii firma przyłączyła się jako jedna z pierwszych do inicjatywy WzywamyPosiłki. Dziś razem z młodymi kucharzami wspiera podopiecznych warszawskich Domów Dziecka.

 „Maczfit z Gają i Sonią łączy wspólna pasja do gotowania, dlatego doceniając umiejętności dziewczynek, zaprosiliśmy je do naszego zakładu produkcyjnego w Szymanowie, aby wspólnie z naszymi dietetykami, zespołem NPD i kucharzem cukiernikiem opracowały i przygotowały przepis na pyszne desery, które zaoferujemy naszym klientom w Dniu Dziecka.” – mówi Maciej Lubiak, założyciel i Prezes firmy.

„W tym wyjątkowym dniu nie tylko nasi Klienci będą się cieszyć naszymi posiłkami, ale zadbamy także o uśmiech dzieci z Domów Dziecka i przekażemy im desery opracowane wspólnie z Gają i Sonią, których talent doceniamy i z radością pozwoliliśmy rozwinąć.” – dodaje.

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 w Warszawie ma pod opieką w chwili obecnej 220 dzieci. Wszystkie otrzymały słodkie upominki i nie kryły radości z tego powodu.

„Każda inicjatywa, która pozwala wywołać uśmiech na twarzach naszych podopiecznych, jest przez nas doceniana. Szczególnie dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka powinniśmy pamiętać o najmłodszych.” – mówi Cecylia Wojdyga Zastępca Dyrektora Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2.

Przepisy na słodkie upominki można znaleźć na kanałach social media Gai i Soni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.