Komunikaty PR

Galardia na Black Week rozdaje karty podarunkowe

2023-11-13  |  11:00
Biuro prasowe

Od 20 do 25 listopada w CH Galardia odbędzie się akcja Wir Okazji na Black Week. Robiąc w tych dniach zakupy w centrum można będzie otrzymać od galerii prezent, w postaci karty podarunkowej o wartości 30 zł, idealnej do wykorzystania w przedświątecznym czasie. Akcja przeznaczona jest dla uczestników programu Non Stop Bonus.

Sezon na prezenty można uznać za otwarty, a na pewno dla klientów CH Galardia. Centrum handlowe organizuje akcję Wir Okazji na Black Week, w ramach której osoby robiące tu zakupy będą miały szanse otrzymać upominki.

Akcja startuje w poniedziałek 20 listopada i potrwa niemal przez cały tydzień, aż do soboty 25 listopada. Klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym Non Stop Bonus, którzy w dniach objętych promocją zarejestrują na swoim koncie zakupy na kwotę minimum 150 zł, na maksymalnie trzech paragonach, będą mogli otrzymać w prezencie kartę podarunkową na kwotę 30 zł.

„Listopad to taki czas, kiedy wszyscy już zaczynają intensywnie myśleć o przygotowaniach do Świąt. Dlatego właśnie klientom robiącym u nas zakupy, wręczamy w prezencie dodatkowe środki na kartach podarunkowych, które mogą wykorzystać na dowolne produkty w naszym centrum, dla siebie lub kogoś bliskiego” – mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.

Aby otrzymać kartę należy w ostatnim dniu akcji, tj. 25 listopada, zgłosić się na stoisko promocyjne
w CH Galardia, zarejestrować paragon i okazać przynależność do programu lojalnościowego.

Black Week to nie jedyna okazja do zdobycia prezentów w Galardii. Od 1 listopada trwa tu także akcja Black November, w której uczestnicy programu Non Stop Bonus mają szansę na wygranie cennej nagrody, jaką jest karta przedpłacona o wartości 1000 zł, przygotowana z myślą o przedświątecznych wydatkach. Akcja polega na rejestracji paragonów za zrobione w centrum zakupy, które następnie przeliczane są na punkty gromadzone w programie lojalnościowym. Osoba, która na dzień zakończenia Black November, tzn. 30 listopada, będzie miała uzbieraną największą liczbę punktów, wygra nagrodę.

Pełne regulaminy akcji Black Week oraz Black November dostępne są na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.