Komunikaty PR

Galeria Klif wyróżniona wśród 100 firm za działania podczas pandemii COVID-19

2021-04-19  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif została wyróżniona wśród 100 firm, organizacji oraz instytucji, które podjęły działania społeczne w sytuacji pandemii w 2020 roku. Autorzy raportu docenili akcję przekazania 190 tabletów i blisko 50 drukarek dla dzieci i młodzieży wykluczonych cyfrowo w celu wsparcia ich edukacji oraz do gdyńskich szpitali. Potrzebującym przekazano także zestawy słuchawkowe i głośniki.

W kwietniu zeszłego roku Galeria Klif przekazała ponad 300 urządzeń elektronicznych dla dzieci z potrzebujących rodzin, będących pod opieką gdyńskiego MOPS oraz do gdyńskich szpitali. Wśród urządzeń było między innymi 190 tabletów i prawie 50 drukarek. W działania pomocowe włączył się jeden z największych najemców gdyńskiej Galerii Klif - Media Markt, który ufundował słuchawki i głośniki mobilne. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro. 

- Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni docenieniem naszych działań - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Angażujemy się w liczne akcje społeczne, których celem jest zbliżenie do siebie lokalnej społeczności. To między innymi współpraca z Muzeum Miasta Gdyni czy konkurs “Z miłości do Gdyni”. Gdy w zeszłym roku pojawiła się informacja o tym, że niektórym rodzinom brakuje sprzętu do zdalnej nauki, stwierdziliśmy, że dołączymy do akcji. Chcemy być blisko naszych sąsiadów, wspierać naszą społeczność.

Również warszawski Dom Mody Klif podejmował akcje społeczne. Wiosną roku 2020 przekazał prezenty na świąteczny stół setce seniorów, będących pod opieką wolskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. W akcję włączył się najemca Domu Mody Klif - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group. Wartość każdej paczki wyniosła około 250 zł.

Raport “100 firm, organizacji oraz inicjatyw, które podjęły działania społeczne w  odpowiedzi na pandemię COVID-19 w 2020” to opis działań i praktyk instytucji z całej Polski. Celem publikacji jest określenie, czy sytuacja spowodowana pandemią COVID-19 przyczyniła się do zwiększenia lub rozpoczęcia społecznego zaangażowanie przez firmy, organizacje czy instytucje. 

Raport można pobrać pod adresem www.tomeksmorgowicz.pl.

Galeria Klif

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni są źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że stanowi ona odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia.

Dom Mody Klif w Warszawie nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Usługa Concierge, profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa to udogodnienia, dzięki którym Klienci mogą w komfortowej atmosferze oddać się zakupom.

Ciągły rozwój i zaangażowanie w podnoszenie jakości usług potwierdzone jest zdobytymi na przestrzeni lat prestiżowymi nagrodami. Do najważniejszych należą: PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2016, czy za Kampanię PR Roku przyznaną w 2018 r. CEE Retail Real Estate Awards 2012 w kategorii „Project of the Year” oraz trzykrotny tytuł Superbrands Polska za jedną z najsilniejszych polskich marek. Galeria Klif w Gdyni swoją ofertą zaspokoi najbardziej wymagające gusta. Dbając, by każdy Klient mógł w pełni oddać się przyjemności płynącej z zakupów, Klif oferuje profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Kartę Podarunkową. Nieustające polepszanie standardów zaowocowało licznymi prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należą wyróżnienie PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2015 i za Magazyn Centrum Handlowego Roku 2017, czy trzykrotny tytuł Superbrands Polska, w tym ostatni przyznany w 2018 roku.

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie Biuro prasowe
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.