Gamingowe serce Warszawy
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawska przestrzeń Brand Space, sąsiadująca z siedzibą Sony Interactive Entertainment Polska, światowego lidera w branży gier wideo, została zaprojektowana jako wielofunkcyjne miejsce, służące zarówno pracownikom firmy, jak i odwiedzającym. Projekt pracowni Jander Kabza Architekci zdążył już wzbudzić ogromny entuzjazm w środowisku gamingowym, w szczególności wśród influencerów, którzy aktywnie korzystają teraz z innowacyjnych rozwiązań tego miejsca.
W PlayStation Brand Space na pierwszy plan wysuwa się na wskroś nowoczesne wyposażenie, dynamiczne oświetlenie i futurystyczne elementy, odzwierciedlające zaangażowanie firmy Sony Interactive Entertainment w innowacje. Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię Jander Kabza Architekci, zostały wyposażone w wygodne fotele UNI od polskiej marki Nobonobo oraz dużą ilość zieleni, tworząc w efekcie bardzo przyjazne i nowoczesne otoczenie. Architekci zdecydowali się podzielić przestrzeń na różnorodne strefy, w tym strefę wejściową z ekspozytorem historycznych produktów PlayStation, coffee point ukryty za panelami inspirowanymi japońskimi przegrodami ‘shoji’, stanowiska testowe PlayStation 5 i 65-calowe telewizory Sony BRAVIA XR serii X90L z miękkimi siedziskami, strefę PlayStation VR2 oraz centralnym telewizorem Sony BRAVIA XR serii X90L o prawie 100-calowej przekątnej, idealnym do prezentacji i relacjonowania wydarzeń.
Nowoczesna przestrzeń pełna innowacji
Brand Space nie tylko oferuje graczom dostęp do najnowszych tytułów na PlayStation 5, PlayStation VR2 i PC, służy także jako centrum wydarzeń promujących markę. Miejsce wyposażono w 5 stanowisk do gry oraz specjalną strefę VR, gdzie można testować najnowsze technologie PlayStation. W strefie PC, gracze mają okazję zapoznać się z tytułami PlayStation Studios, wydanymi na tę platformę. Wnętrza zawierają liczne akcenty gamingowe, w tym elementy z perforowanej blachy, podświetlanych siatek oraz symboli marki PlayStation, które widoczne są nawet z ulicy Grzybowskiej dzięki „shape’om” w postaci symboli PlayStation zamontowanych na suficie. Przestrzeń umożliwia organizację pokazów gier, streaming wydarzeń na żywo i pełną synchronizację oświetlenia oraz dźwięku, co pozwala na przeniesienie się w klimat dowolnej gry.
Strefa relaksu i spotkań
Dzięki kreatywnej energii zaproszonej do współpracy projekcie pracowni Jander Kabza Architekci, PlayStation Brand Space jest także miejscem odpoczynku i integracji. Panoramiczny widok na Warszawę, wygodne sofy i fotele od Nobonobo oraz lodówka z chłodnymi napojami, tworzą przestrzeń pozwalającą uczestnikom na relaks w przerwach między intensywnymi sesjami gamingowymi. Spotkania z mediami i influencerami oraz cykliczne wydarzenia z marką PlayStation w centrum uwagi są regularnym elementem funkcjonowania Brand Space. PlayStation Polska zaprasza wszystkich entuzjastów gier do odwiedzenia strefy i doświadczenia najwyższej jakości rozgrywki w otoczeniu, które dzięki pomysłom Jander Kabza Architekci, łączy w sobie wysmakowany design, technologię i wygodę.
Dzięki Brand Space, PlayStation oferuje swoim użytkownikom nie tylko dostęp do najnowszych gier i technologii, ale również możliwość stania się częścią społeczności, której wspólnym mianownikiem jest pasja do gier. To miejsce, które wykracza poza granice standardowej przestrzeni biurowej, oferując kreatywność i nowoczesne rozwiązania, a jednocześnie tworzy unikalną strefę odpoczynku i inspiracji.
Więcej: nobonobo.pl
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.