Komunikaty PR

Gdy design spotyka się z wielką modą - Gosia Baczyńska i Ceramika Paradyż

2021-05-28  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

Wyjątkowe płytki ceramiczne powstałe w wyniku współpracy Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej właśnie trafiły do sprzedaży.

Kolekcje Paradyż My Way autorstwa Gosi Baczyńskiej zachwycają oryginalnością, bogactwem struktur i nieoczywistą kolorystyką, wyznaczając trendy wnętrzarskie nie tylko na ten rok. Charakteryzują się wyjątkową dbałością o szczegóły, a każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. Siedem luksusowych kolekcji: Mystic Shadows, Night Quenn, Sleeping Beauty, Fashion Spirit, Unique Lady, Cold Princess oraz Noissy Whisper, to designerska interpretacja zmysłowych fasonów, tekstur i kolorów ze światowych wybiegów. Ich wzornictwo nawiązuje do najbardziej charakterystycznych wyróżników wielkiej mody: plisów, satyny, koronki, złota, srebra czy cekinów. A to wszystko w niepowtarzalnym stylu Gosi Baczyńskiej!

Design okiem artystki

Gosia Baczyńska to niezwykła osobowość i niezaprzeczalna ikona świata mody. Wielokrotnie zapraszana do udziału w Paris Fashion Week i nagradzana przez wiodące magazyny modowe. Od ponad 20 lat tworzy kreacje, które olśniewają zmysłowością i są spełnieniem marzeń milionów kobiet w Polsce i zagranicą. Jej projekty niczym dzieła sztuki powstają z niespotykaną starannością oraz precyzją. I nie inaczej było w przypadku pierwszej w historii kolekcji płytek ceramicznych sygnowanych jej nazwiskiem. Każdy element to efekt przemyślanej wizji artystki, którą wraz z zespołem Ceramiki Paradyż z sukcesem urzeczywistniła.

- Praca z zespołem Ceramika Paradyż od początku była wielką przyjemnością, ale i wyzwaniem. Naszym założeniem było stworzenie czegoś, czego jeszcze nie było: kolekcji płytek, które “ubiorą wnętrze” w najlepsze kreacje, wydobywając z niego pełen potencjał i piękno, zachowując wyrazisty charakter. Dużo czasu poświęciliśmy na szukanie nowych rozwiązań, dających nieznane wcześniej możliwości. Nie byłoby to możliwe, gdybym nie współpracowała przy tym projekcie z najlepszymi profesjonalistami z branży. W końcu udało nam się stworzyć formy na tyle eleganckie, ale i nonszalanckie zarazem, aby w połączeniu dawały wrażenie niewymuszonego luksusu – zaznacza Gosia Baczyńska.

Nowe podejście do projektowania

Ceramika Paradyż wielokrotnie udowodniła, że design to jej mocna strona. Od lat polska marka odważnie sięga po nieszablonowe rozwiązania, zaskakując branżę i zdobywając prestiżowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach wzorniczych. Bogate doświadczenie zespołu projektowego w połączeniu z innowacyjnymi technologiami zdobniczymi, umożliwiły producentowi przeniesienie talentu i kreacji artystki na materiał ceramiczny z zachowaniem dbałości o najdrobniejsze szczegóły. Wykorzystując różne techniki produkcji, różne formaty i materiały, Ceramika Paradyż zademonstrowała zupełnie nowe podejście zarówno do tworzenia kolekcji, jak i do projektowania domowej przestrzeni.

- Realizacja naszej misji inspirowania pięknem zobowiązuje do odważnych i spektakularnych działań. Jednym z nich było podjęcie współpracy z Gosią Baczyńską, która jest nie tylko światowej sławy projektantką, ale i wymagającym partnerem. Uczestniczyła w każdym z etapów prac nad kolekcją, wprowadzając swoje uwagi i dbając o najmniejsze szczegóły. Wspaniała relacja z naszym zespołem i wewnętrzny proces zarządzania designem, pozwolił nam na sprostanie jej oczekiwaniom. W rezultacie powstały kolekcje, które są naszą prawdziwą dumą. Piękne wzory składają się na wdrożenie o absolutnie unikatowym charakterze. Wszyscy klienci, zarówno o wysokich wymaganiach estetycznych, jak i jakościowych, znajdą w tej ofercie propozycję do stworzenia własnego, wyjątkowego wnętrza o niepowtarzalnej stylistyce. Teraz, z ogromną radością pokazujemy efekt współpracy z Gosią Baczyńską i jesteśmy przekonani, że wszyscy miłośnicy pięknych wnętrz docenią nietuzinkowość tych produktów – podsumowuje Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

Kolekcje Paradyż My Way by Gosia Baczyńska dostępne są w największym obecnie na rynku formacie płytki ściennej 40 x 120 cm. Zostały pomyślane zgodnie z zasadą MIX ‘N’ MATCH – wszystkie elementy można ze sobą dowolnie zestawiać i układać, tworząc nieskończoną ilość aranżacji. Współpraca Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską to projekt, o który zadbano na każdej płaszczyźnie. Produkty nie tylko zachwycają designem, lecz także ich ekspozycja wyróżnia się na tle konkurencji w rynku. Stylistyka przywodząca na myśl klimat modowych wybiegów, cekinowa tapicerka i design niczym z luksusowych domów mody, to kolejny dowód na to, że Ceramika Paradyż przełamuje schematy na wielu płaszczyznach, wyznaczając nowy kierunek branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.