Komunikaty PR

Geberit jednym z wystawców na targach ARCHITECT@WORK Warsaw

2022-11-10  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się targi ARCHITECT@WORK Warsaw. To całkowicie nowe, ekskluzywne wydarzenie branżowe dla architektów i projektantów wnętrz. Swoje stanowisko na targach będzie mieć również marka Geberit, na którym zaprezentuje innowacyjną serię Geberit ONE.

ARCHITECT@WORK to pierwsza warszawska edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Na przestrzeni 15 lat wydarzenie zdążyło wypracować sobie wysoką pozycję wśród wydarzeń tego typu. Już w listopadzie impreza nareszcie zagości w Polsce. Hasłem, które zawsze przyświeca targom, jest „innowacyjność”, dlatego żaden architekt ani projektant nie może ich przegapić.

Prezentacja serii Geberit ONE na targach ARCHITECT@WORK

W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje Geberit ONE – swoją innowacyjną serię kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. To projekt, który łączy w sobie najnowsze osiągnięcia techniki oraz subtelne i ponadczasowe wzornictwo. W skład serii wchodzą wszystkie elementy wyposażenia łazienki, a więc: strefa WC, strefa umywalkowa wraz z meblami łazienkowymi oraz strefa prysznica. Wszystkie elementy, a więc część instalacyjna oraz design poszczególnych elementów zaprojektowano tak, aby uzyskać efekt funkcjonalnej synergii. Klasyczne i oczywiste rozwiązania w połączeniu z tymi bardziej subtelnymi dają użytkownikowi możliwość łatwego utrzymania łazienki w czystości, a także elastycznej aranżacji wnętrza. Z kolei ukrycie technologii Geberit w ścianie gwarantuje dyskretny, minimalistyczny wygląd i uwalnia przestrzeń.

Na odwiedzających stoisko marki Geberit w trakcie targów Architect@Work Warsaw czeka konkurs w mediach społecznościowych. Wystarczy odwiedzić przestrzeń marki, wstawić foto lub video relację na Instagramie i oznaczyć konto @geberit_poland. Do wygrania miły upominek - czekoladowe, szwajcarskie founde.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: najnowsze trendy i innowacje w zasięgu ręki

Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.

Zarejestruj się̨ online, aby otrzymać́ bezpłatny wstęp: https://registration.gesevent.com/survey/0e7ji9mfqey4o?actioncode=80435

 

Więcej informacji na www.geberit.pl


Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.