Geberit Mix & Match – prostota i elastyczność wyboru
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Bogactwo wzorów i wymiarów umywalek oraz szafek podumywalkowych dostępnych na rynku niekiedy utrudnia dokonanie wyboru klientom, którzy wielokrotnie czują się zagubieni w gąszczu tak wielu propozycji. Firma Geberit postanowiła ułatwić im zakupy, oferując innowacyjne rozwiązanie Mix & Match, które pozwala swobodnie łączyć szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale pochodzące z różnych serii.
Umywalki i szafki podumywalkowe są mocnymi punktami w portfolio firmy Geberit. Klienci mogą wybierać z szerokiej gamy wzorów i modeli, dopasowując poszczególne produkty nie tylko do wnętrz swoich łazienek, ale także do indywidualnych potrzeb. Wśród propozycji znajdują się rozwiązania dedykowane łazienkom rodzinnym, jednoosobowym, łazienkom przeznaczonym specjalnie dla gości lub salonom kąpielowym i strefom relaksu. Dzięki temu klienci otrzymują kompleksową, a przy tym bardzo zróżnicowaną ofertę.
Jednak firma Geberit postanowiła zrobić kolejny krok, by uprościć wybory klientów, a przy okazji uczynić je bardziej elastycznymi i wygodnymi. Dlatego w ramach tegorocznych wiosennych nowości zaproponowała Mix & Match, rozwiązanie, które łączy szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale należące do różnych serii łazienkowych. W efekcie stają się one kompatybilne względem siebie. By ułatwić klientom orientację, wszystkie tego typu produkty znajdujące się w katalogach zarówno drukowanych, jak i internetowych zostały oznaczone specjalnym symbolem Mix & Match. Dodatkowo rozszerzono zakładki „Można łączyć z” oraz „Akcesoria”.
Koncepcja Mix & Match dotyczy szafek oraz umywalek z trzech serii produktów łazienkowych – Geberit ONE, Geberit iCon oraz Geberit Acanto. Można je teraz mieszać i dopasowywać zgodnie z indywidualnymi preferencjami projektowymi i funkcjonalnymi. Poszerza to możliwość wyboru zestawów łazienkowych o optymalnej z punktu widzenia klienta estetyce, a nawet tworzenia kombinacji między różnymi ofertami cenowymi w zależności od dostępnego budżetu. Nic już nie stoi na przeszkodzie, żeby klient, któremu przypadła do gustu na przykład umywalka meblowa Geberit One, dopasował ją do szafki podumywalkowej Geberit Acanto o szerokości 120 cm, lub zestawił odpowiadającą mu podwójną umywalkę Geberit Acanto z szafką umywalkową Geberit iCon mającą 120 cm.
Łącznie w ramach opcji Mix & Match klienci mają do dyspozycji aż 176 umywalek oraz 392 szafki podumywalkowe. Mogą zatem wybierać spośród modeli różniących się designem, sposobami wykończenia i wymiarami. Są wśród nich między innymi szafki o odmiennych typach otwierania (z uchwytami lub systemem push-to-open) i różnej organizacji przestrzeni wewnętrznej, a także szeroka gama umywalek, poczynając od klasycznych, poprzez nablatowe, a kończąc na stawianych na blacie.
Warto wspomnieć, że w przypadku Mix & Match uproszczony został nie tylko wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit. Dokonano również standaryzacji procesu montażowego szafek, czyniąc go szybszym, łatwiejszym i bezpieczniejszym. Wśród praktycznych udogodnień uwagę zwracają między innymi szablon standaryzujący pozycję otworów, płytka montażowa tylko na 2 śruby, pozwalający na rezygnację z wiercenia system Geberit Safety Lock czy też zunifikowany system prowadnic o prostej regulacji.
Dzięki koncepcji Mix & Match wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit stał się łatwiejszy, a przy tym bardziej elastyczny. Obecnie klienci bez trudu mogą dopasować rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich łazienkom.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Film
Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Związku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.