Geberit udostępnia pełną bazę bibliotek produktów w CAD Decor 4.X
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Geberit, europejski lider rynku artykułów sanitarnych, ogłasza premierę kompletnej bazy bibliotek produktów dedykowanych oprogramowaniu CAD Decor 4.X. To przełomowe narzędzie, stworzone z myślą o architektach, projektantach wnętrz i profesjonalistach branży budowlanej, jest teraz dostępne do pobrania w jednym miejscu.
Nowe możliwości dla projektantów
To pierwsza tak kompleksowa baza Geberit w historii, która jest dostępna bezpośrednio w ,,Centrum pobierania” na stronie internetowej firmy: https://www.geberit.pl/wsparcie-i-serwis/centrum-pobierania/. Decyzja o jej udostępnieniu to odpowiedź na liczne zapytania klientów, którzy dotychczas pobierali elementy oddzielnie za pośrednictwem strony CadDecor lub podczas aktualizacji oprogramowania.
Baza obejmuje szeroką ofertę produktów Geberit, w tym:
- ceramikę i meble łazienkowe z serii Acanto, iCon, Smyle, Xeno, Selnova, Bambini oraz Option,
- przyciski spłukujące,
- wanny, brodziki i odpływy liniowe,
- pisuary i stelaże podtynkowe.
Każdy element został starannie opracowany w formie cyfrowych modeli 3D z realistycznymi teksturami, co pozwala na precyzyjne odwzorowanie projektu w wirtualnej przestrzeni.
Centrum inspiracji i narzędzi w jednym miejscu
,,Zależy nam na tym, by wspierać architektów i projektantów w ich pracy, oferując im narzędzia, które ułatwią tworzenie wyjątkowych wnętrz. Dzięki tej bazie wszystko, co potrzebne, jest teraz na wyciągnięcie ręki – szybko, intuicyjnie i w jednym miejscu.” – podkreśla Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit.
Zapraszamy do pobrania bazy i odkrycia nowych możliwości projektowania z Geberit!
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.