Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa, czternasta już edycja konferencji odbędzie się 3-4 października br. w warszawskim Sound Garden Hotel. Podczas niej nie zabraknie również firmy Geberit, która zrównoważony rozwój traktuje jako ważny element swojej strategii biznesowej. Jednym z prelegentów będzie Adrian Burzyk, dyrektor działu Projekty i Technologie Geberit Polska, zaś sama marka Geberit dołączyła do grona Partnerów Wspierających wydarzenie.
Od kilkunastu lat PLGBC Green Building Summit tworzy platformę służącą nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji między podmiotami działającymi w obszarze green building. Promuje dobre i sprawdzone praktyki, wytycza obowiązujące trendy w branży, inspiruje oraz doskonali rozwiązania służące zrównoważonemu budownictwu.
Myśl o REgeneracji
Tegorocznej edycji PLGBC Green Building Summit patronuje hasło „Think about (Re)generation”. Podkreśla ono konieczność sprostania aktualnym wyzwaniom środowiskowym, technologicznym i cywilizacyjnym. REgeneracja w budownictwie ma stać się narzędziem tworzenia lepszej przyszłości stojącej pod znakiem minimalizacji negatywnego wpływu działalności człowieka na środowisko, ale też wzmacniania lokalnych społeczności.
Pierwszego dnia 14. PLGBC Green Building Summit odbędą się 4 sesje tematyczne:
- Rising to the Challenge: Climate Change Solutions: sesja poświęcona zrównoważonej przyszłości;
- Building Biodiversity: sesja opisująca rolę zieleni w kształtowniu nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni miejskiej;
- Reuse Revolution: sesja prezentująca najlepsze praktyki i innowacyjne rozwiązania budownictwa cyrkularnego;
- Exploring Health, Wellbeing, and Life Satisfaction: sesja analizująca związki między kształtowniem przestrzeni miejskiej a poczuciem społecznego dobrostanu.
Drugiego dnia konferencji, 4 października br., w ramach międzynarodowego projektu „Free of Carbon Architecture” (FoCA), zaprezentowana zostanie platforma edukacyjno-obliczeniowa służąca do szacowania śladu węglowego budynku.
Geberit na rzecz zrównoważonego rozwoju
Pierwszego dnia 14. PLGBC Green Building Summit (3 października br.) w ramach sesji tematycznej zatytułowanej „Rising to the Challenge. Climate Change Solutions” wystąpi Adrian Burzyk, dyrektor działu Projekty i Technologie Geberit Polska. Zaprezentuje on innowacyjne technologie stosowane w budownictwie nie tylko ze względu na ich walory użytkowe, lecz również przyjazność środowisku. „Bohaterami” wystąpienia „Innowacyjne systemy Geberit w projektach The Valley i The Lock House” będą unikalne przykłady współczesnej architektury Amsterdamu, które łączą zeroemisyjność z zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami. Amsterdamski The Valley to modelowy przykład budynków plusenergetycznych, które generują więcej energii, niż pobierają jej z zewnątrz. Na ich efektywność energetyczną składają się m.in. zamontowane na dachach systemy fotowoltaiczne, ogrzewanie podłogowe oraz potrójne szyby. Część publiczna kompleksu budynków otrzymała prestiżowy certyfikat „BREEAM-NL Excellent”, do czego przysłużyła się także firma Geberit, zapewniając tej inwestycji wydajne zaopatrzenie w wodę i efektywne usuwanie ścieków.
W koncepcję zrównoważonego rozwoju świetnie wpisuje się także amsterdamski The Lock House, który w równym stopniu sięga po najnowsze zdobycze techniki (np. panele słoneczne), jak i dobrodziejstwa natury (roślinność).
Marka Geberit nie tylko od lat aktywnie uczestniczy w wydarzeniach promujących ideę zrównoważonego rozwoju, lecz również wdraża ją we wszystkich obszarach swojej działalności, zyskując miano lidera zrównoważonego rozwoju w branży sanitarnej. Warto wspomnieć, że już w latach 90. XX wieku opracowała pierwszą strategię środowiskową, a od 2012 roku monitoruje ślad węglowy. Co więcej, od 2007 roku firma rozwija wszystkie swoje produkty zgodnie z zasadą Eco-design. Nie dziwi zatem obecność na 14. PLGBC Green Building Summit przedstawiciela marki Geberit, który podczas swojego wystąpienia będzie mógł podzielić się doświadczeniami firmy.
Strona wydarzenia: https://summit2024.plgbc.org.pl/
Program: https://summit2024.plgbc.org.pl/program/
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Drewniane zabawki w kolorze
Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
Jakie cechy mają okna premium?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.