Komunikaty PR

Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024

2024-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została uhonorowana Nagrodą specjalną Kapituły w prestiżowym konkursie UP!Awards 2024, organizowanym przez redakcję Wprost. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla wyjątkowych innowacji wprowadzanych przez Geberit na rynek łazienkowy.

UP!Awards to konkurs, który wyróżnia liderów innowacji i nowoczesnych rozwiązań w sektorze budownictwa, wnętrz i nieruchomości. Nagrody przyznawane są  osobom i firmom, którzy zmieniają oblicze polskiej architektury, designu i budownictwa, inspirując innowacyjnością oraz troską o środowisko. Tegoroczna edycja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

9 grudnia w Kwadracie Praskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród, podczas której uhonorowano laureatów. Część oficjalną poprzedziła inspirująca debata na temat społecznej odpowiedzialności architektury, w której udział wzięli eksperci z branży, członkowie Kapituły konkursowej: arch. Marek Chrobak (Prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP) i Jakuba Bartos (Członek zarządu, współwłaściciel pracowni Decoroom). Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! PR.

Kapituła konkursu doceniła Geberit AquaClean Alba przyznając Nagrodę specjalną Znak jakości Wprost. Toaleta ta łączy stylowy, minimalistyczny design z zaawansowaną funkcjonalnością, oferując kompleksowe rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z toaletami myjącymi. Geberit AquaClean Alba zastępuje co najmniej dwa produkty, zapewniając wszystkie kluczowe funkcje w niezwykle atrakcyjnej cenie. Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad, specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Geberit AquaClean Alba to kolejny krok w rozwoju toalet myjących, które marka Geberit tworzy zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i eco-designu, wpisując się w nowoczesne potrzeby użytkowników na całym świecie.

Podczas obierania nagrody, Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit, podkreśliła rewolucyjny wpływ toalet myjących na codzienne zwyczaje użytkowników:

,,Jesteście świadkami rewolucji w temacie komfortu i higieny w łazienkach. Świadectwem tego jest ta nagroda. Toalety Geberit AquaClean zmieniają nasze zwyczaje – porzucamy papier toaletowy, myjemy się wodą. Życzę takiej toalety w każdej łazience!”

Geberit, świętujący w tym roku 150-lecie działalności, od lat wyznacza trendy w branży sanitarnej. Od wprowadzenia stelaży podtynkowych, przez innowacyjne miski bez kołnierza, po zaawansowane toalety myjące – firma nieustannie podnosi standardy i dba o komfort użytkowników na całym świecie.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.