Komunikaty PR

Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024

2024-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została uhonorowana Nagrodą specjalną Kapituły w prestiżowym konkursie UP!Awards 2024, organizowanym przez redakcję Wprost. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla wyjątkowych innowacji wprowadzanych przez Geberit na rynek łazienkowy.

UP!Awards to konkurs, który wyróżnia liderów innowacji i nowoczesnych rozwiązań w sektorze budownictwa, wnętrz i nieruchomości. Nagrody przyznawane są  osobom i firmom, którzy zmieniają oblicze polskiej architektury, designu i budownictwa, inspirując innowacyjnością oraz troską o środowisko. Tegoroczna edycja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

9 grudnia w Kwadracie Praskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród, podczas której uhonorowano laureatów. Część oficjalną poprzedziła inspirująca debata na temat społecznej odpowiedzialności architektury, w której udział wzięli eksperci z branży, członkowie Kapituły konkursowej: arch. Marek Chrobak (Prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP) i Jakuba Bartos (Członek zarządu, współwłaściciel pracowni Decoroom). Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! PR.

Kapituła konkursu doceniła Geberit AquaClean Alba przyznając Nagrodę specjalną Znak jakości Wprost. Toaleta ta łączy stylowy, minimalistyczny design z zaawansowaną funkcjonalnością, oferując kompleksowe rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z toaletami myjącymi. Geberit AquaClean Alba zastępuje co najmniej dwa produkty, zapewniając wszystkie kluczowe funkcje w niezwykle atrakcyjnej cenie. Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad, specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Geberit AquaClean Alba to kolejny krok w rozwoju toalet myjących, które marka Geberit tworzy zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i eco-designu, wpisując się w nowoczesne potrzeby użytkowników na całym świecie.

Podczas obierania nagrody, Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit, podkreśliła rewolucyjny wpływ toalet myjących na codzienne zwyczaje użytkowników:

,,Jesteście świadkami rewolucji w temacie komfortu i higieny w łazienkach. Świadectwem tego jest ta nagroda. Toalety Geberit AquaClean zmieniają nasze zwyczaje – porzucamy papier toaletowy, myjemy się wodą. Życzę takiej toalety w każdej łazience!”

Geberit, świętujący w tym roku 150-lecie działalności, od lat wyznacza trendy w branży sanitarnej. Od wprowadzenia stelaży podtynkowych, przez innowacyjne miski bez kołnierza, po zaawansowane toalety myjące – firma nieustannie podnosi standardy i dba o komfort użytkowników na całym świecie.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.