Geberit z prestiżową nagrodą Red Dot Award 2024
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dwa rozwiązania Geberit zdobyły międzynarodową nagrodę Red Dot Award 2024. Wśród laureatów w kategorii Product Design znalazła się seria łazienkowa Bambini oraz Geberit AquaClean Alba, tegoroczna nowość produktowa producenta.
Red Dot Design Award, organizowany przez Design Center Westfalen w Nordheim od 1995 roku, jest jednym z najbardziej renomowanych konkursów, który wyłania najlepsze projekty w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. To jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń, które wyznacza trendy dla całej branży.
Nagroda Red Dot dla Geberit AquaClean Alba
Nowa toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba zachwyciła jury konkursu Red Dot Award 2024 swoim innowacyjnym, eleganckim i przyjemnie prostym wzornictwem oraz wyjątkową funkcjonalnością. Pomimo najnowocześniejszych technologii toaleta myjącą zachowuje ponadczasowy wygląd tradycyjnej toalety i doskonale komponuje się z każdą łazienką.
Dzięki swojej dyskretnej estetyce wyznacza nowe standardy w dziedzinie higieny toalet, wyróżniając się bez rzucania się w oczy. Unikalne połączenie zaawansowanych technologii, takich jak opatentowana technologia natrysku WhirlSpray i wyjątkowo cicha technologia TurboFlush, sprawia, że Geberit AquaClean Alba jest produktem wyjątkowym. Zdobycie tej prestiżowej nagrody podkreśla jakość i sukces Geberit, jako wiodącego dostawcy technologii sanitarnych.
Kolekcja dla najmłodszych wyróżniona prestiżową nagrodą
Seria łazienkowa Geberit Bambini oferuje toalety dla dzieci, umywalki dla dzieci i inne produkty umywalkowe, które są specjalnie dostosowane do potrzeb maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Koncepcja kolorystyczna tworzy zabawną, a jednocześnie ponadczasową atmosferę w pomieszczeniach sanitarnych. Dzięki łatwym w czyszczeniu produktom, seria ta spełnia również wymagania personelu odpowiedzialnego za opiekę i sprzątanie. To właśnie za te aspekty jury konkursu doceniło kolekcję łazienkową Geberit Bambini.
W tym roku seria łazienkowa Geberit Bambini została nagrodzona również międzynarodową nagrodą iF Design Award.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.