Komunikaty PR

Geberit zaprasza na targi ARCHITECT@WORK Gdańsk

2024-09-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Przed nami kolejna edycja ekskluzywnych targów branżowych ARCHITECT@WORK, skierowanych do architektów i projektantów. Podczas nich, w dniach 25 i 26 września 2024 roku w gdańskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO, swoje innowacyjne rozwiązania zaprezentuje marka Geberit, europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej.

ARCHITECT@WORK to unikalne targi, skierowane wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Po tegorocznej, udanej edycji w Warszawie, tym razem wydarzenie odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Podczas dwóch dni targów, do dyspozycji odwiedzających będą innowacyjne produkty, wybrane przez panel oceniający architektów i projektantów. Każdy wystawca na stoisku zaprezentuje swoje produkty według unikalnego schematu.

Gdańskie wydarzenie stanie się prawdziwym centrum innowacji oraz miejscem, gdzie można nawiązać cenne kontakty i czerpać inspirację z wyjątkowej atmosfery.

Nowatorskie rozwiązania Geberit na targach ARCHITECT@WORK

Podczas wydarzenia marka Geberit zaprezentuje swoją innowacyjną paletę kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. Na stoisku nr 101 będziemy mogli zobaczyć tegoroczną nowość produktową producenta – Geberit AquaClean Alba oraz serię łazienkową Geberit Bambini. Produkty zostały docenione nagrodą Red Dot Award, jedną z najważniejszych nagród w świecie wzornictwa.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba to prosta, stylowa toaleta z funkcją natrysku. Wpisuje się w potrzeby użytkowników każdej nowoczesnej łazienki. Produkt cechuje najwyższej klasy wzornictwo, nowatorskie technologie i niezawodna jakość.

Seria łazienkowa Geberit Bambini oferuje natomiast toalety dla dzieci, umywalki dla dzieci i inne produkty umywalkowe, które są specjalnie dostosowane do potrzeb maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Koncepcja kolorystyczna tworzy zabawną, a jednocześnie ponadczasową atmosferę w pomieszczeniach sanitarnych.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 25 i 26 września 2024 roku w AMBEREXPO Gdańsk od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: poznaj najnowsze trendy

Targi stwarzają architektom i projektantom niepowtarzalną okazję do poznania starannie wybranych, nowoczesnych produktów do wyposażenia wnętrz. Wydarzenie jest wysoce ekskluzywne, dostępne jedynie dla branżowych profesjonalistów. Oprócz stoisk marek, uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach renomowanych architektów, zobaczyć wystawy, prezentacje nowych produktów oraz czerpać z inspirującej i kreatywnej atmosfery.

Więcej informacji o targach ARCHITECT@WORK Warsaw na stronie: gdansk.architectatwork.pl

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.