Geberit zaprasza na targi ARCHITECT@WORK Gdańsk
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przed nami kolejna edycja ekskluzywnych targów branżowych ARCHITECT@WORK, skierowanych do architektów i projektantów. Podczas nich, w dniach 25 i 26 września 2024 roku w gdańskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO, swoje innowacyjne rozwiązania zaprezentuje marka Geberit, europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej.
ARCHITECT@WORK to unikalne targi, skierowane wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Po tegorocznej, udanej edycji w Warszawie, tym razem wydarzenie odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Podczas dwóch dni targów, do dyspozycji odwiedzających będą innowacyjne produkty, wybrane przez panel oceniający architektów i projektantów. Każdy wystawca na stoisku zaprezentuje swoje produkty według unikalnego schematu.
Gdańskie wydarzenie stanie się prawdziwym centrum innowacji oraz miejscem, gdzie można nawiązać cenne kontakty i czerpać inspirację z wyjątkowej atmosfery.
Nowatorskie rozwiązania Geberit na targach ARCHITECT@WORK
Podczas wydarzenia marka Geberit zaprezentuje swoją innowacyjną paletę kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. Na stoisku nr 101 będziemy mogli zobaczyć tegoroczną nowość produktową producenta – Geberit AquaClean Alba oraz serię łazienkową Geberit Bambini. Produkty zostały docenione nagrodą Red Dot Award, jedną z najważniejszych nagród w świecie wzornictwa.
Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba to prosta, stylowa toaleta z funkcją natrysku. Wpisuje się w potrzeby użytkowników każdej nowoczesnej łazienki. Produkt cechuje najwyższej klasy wzornictwo, nowatorskie technologie i niezawodna jakość.
Seria łazienkowa Geberit Bambini oferuje natomiast toalety dla dzieci, umywalki dla dzieci i inne produkty umywalkowe, które są specjalnie dostosowane do potrzeb maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Koncepcja kolorystyczna tworzy zabawną, a jednocześnie ponadczasową atmosferę w pomieszczeniach sanitarnych.
Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 25 i 26 września 2024 roku w AMBEREXPO Gdańsk od godz. 12:00 do 19:00.
ARCHITECT@WORK: poznaj najnowsze trendy
Targi stwarzają architektom i projektantom niepowtarzalną okazję do poznania starannie wybranych, nowoczesnych produktów do wyposażenia wnętrz. Wydarzenie jest wysoce ekskluzywne, dostępne jedynie dla branżowych profesjonalistów. Oprócz stoisk marek, uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach renomowanych architektów, zobaczyć wystawy, prezentacje nowych produktów oraz czerpać z inspirującej i kreatywnej atmosfery.
Więcej informacji o targach ARCHITECT@WORK Warsaw na stronie: gdansk.architectatwork.pl
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.