Komunikaty PR

Geberit ze znakiem towarowym swissstandards.pl

2021-11-03  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W czasach, gdy na rynku roi się od najróżniejszych produktów, jednym z najważniejszych kryteriów wyboru staje się jakość. Gwarancją takiej jakości jest znak towarowy, nadawany za zachowanie odpowiednich, wysoce wymagających standardów. Takim właśnie odznaczeniem jest swissstandards.pl przyznany marce Geberit.

Szwajcarska jakość

Szwajcarska firma Geberit to europejski lider produkcji w branży sanitarnej. Znana z wysokiej jakości wyrobów, jest niewątpliwie również innowatorem niektórych rozwiązań, jak chociażby zestawu podtynkowowego Geberit, który wszedł do języka potocznego, jako powszechna nazwa na tego typu rozwiązanie. Firma przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju, troszcząc się o środowisko naturalne, począwszy od energooszczędnych fabryk, zoptymalizowanych systemów logistycznych, po produkty oszczędzające wodę. Do tych ostatnich można z cała pewnością zaliczyć innowacyjne miski WC Geberit typu Rimfree, pozwalające na zachowanie większej czystości w łazience, zużywając jednocześnie znacznie mniej wody. Również bezdotykowe baterie łazienkowe i przyciski Geberit, które znakomicie sprawdzają się w obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniach prywatnych.

Szwajcarskie wyróżnienie

„Jak w szwajcarskim zegarku” – to powiedzenie znają wszyscy i wszyscy wiedzą, co ono oznacza. To precyzja wykonania i stuprocentowa niezawodność.  Takie też są produkty Geberit sygnowane znakiem  swissstandards.pl.

Znak towarowy  swissstandards.pl jest przyznawany przedsiębiorstwom przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą, która od 1998 roku wspiera i inspiruje gospodarczą współpracę między Polską i Szwajcarią. To wspólny znak towarowy, który został stworzony w celu propagowania i krzewienia szwajcarskich standardów jakości i postępowania w obrocie gospodarczym w Polsce. Fundamentem swissstandards.pl są trzy wartości: doskonałość, niezawodność i innowacyjność. O przyznanie tego znaku mogą się ubiegać firmy, który towary wyprodukowane w Szwajcarii lub na szwajcarskiej licencji.

To jednak nie tylko przywileje, ale również zobowiązania. Firma sprzedająca produkty opatrzone tym znakiem zobowiązuje się do zachowania najwyższych standardów jakości, zarówno jeśli chodzi o wyroby, jak i obsługę klienta. Podlega również ciągłym kontrolom niezależnych ekspertów. Przyznanie znaku swissstandards.pl jest ogromnym wyróżnieniem dla marki, a jednocześnie gwarantuje konsumentem najwyższą szwajcarską jakość produktów.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.