Komunikaty PR

Geberit ze znakiem towarowym swissstandards.pl

2021-11-03  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W czasach, gdy na rynku roi się od najróżniejszych produktów, jednym z najważniejszych kryteriów wyboru staje się jakość. Gwarancją takiej jakości jest znak towarowy, nadawany za zachowanie odpowiednich, wysoce wymagających standardów. Takim właśnie odznaczeniem jest swissstandards.pl przyznany marce Geberit.

Szwajcarska jakość

Szwajcarska firma Geberit to europejski lider produkcji w branży sanitarnej. Znana z wysokiej jakości wyrobów, jest niewątpliwie również innowatorem niektórych rozwiązań, jak chociażby zestawu podtynkowowego Geberit, który wszedł do języka potocznego, jako powszechna nazwa na tego typu rozwiązanie. Firma przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju, troszcząc się o środowisko naturalne, począwszy od energooszczędnych fabryk, zoptymalizowanych systemów logistycznych, po produkty oszczędzające wodę. Do tych ostatnich można z cała pewnością zaliczyć innowacyjne miski WC Geberit typu Rimfree, pozwalające na zachowanie większej czystości w łazience, zużywając jednocześnie znacznie mniej wody. Również bezdotykowe baterie łazienkowe i przyciski Geberit, które znakomicie sprawdzają się w obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniach prywatnych.

Szwajcarskie wyróżnienie

„Jak w szwajcarskim zegarku” – to powiedzenie znają wszyscy i wszyscy wiedzą, co ono oznacza. To precyzja wykonania i stuprocentowa niezawodność.  Takie też są produkty Geberit sygnowane znakiem  swissstandards.pl.

Znak towarowy  swissstandards.pl jest przyznawany przedsiębiorstwom przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą, która od 1998 roku wspiera i inspiruje gospodarczą współpracę między Polską i Szwajcarią. To wspólny znak towarowy, który został stworzony w celu propagowania i krzewienia szwajcarskich standardów jakości i postępowania w obrocie gospodarczym w Polsce. Fundamentem swissstandards.pl są trzy wartości: doskonałość, niezawodność i innowacyjność. O przyznanie tego znaku mogą się ubiegać firmy, który towary wyprodukowane w Szwajcarii lub na szwajcarskiej licencji.

To jednak nie tylko przywileje, ale również zobowiązania. Firma sprzedająca produkty opatrzone tym znakiem zobowiązuje się do zachowania najwyższych standardów jakości, zarówno jeśli chodzi o wyroby, jak i obsługę klienta. Podlega również ciągłym kontrolom niezależnych ekspertów. Przyznanie znaku swissstandards.pl jest ogromnym wyróżnieniem dla marki, a jednocześnie gwarantuje konsumentem najwyższą szwajcarską jakość produktów.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Zaprojektuj swoją szafę z Komfort Biuro prasowe
2024-10-02 | 14:00

Zaprojektuj swoją szafę z Komfort

We wrześniu Komfort uruchomił nową usługę – Konfigurator szaf i garderoby, który już teraz jest dostępny dla wszystkich klientów. To nowoczesne narzędzie
Dom HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje
2024-10-02 | 13:40

HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje

Współczesne aranżacje wnętrz koncentrują się na połączeniu estetyki z funkcjonalnością, co sprawia, że coraz większą rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania pozwalające
Dom Jak woskować drewniane meble?
2024-10-02 | 13:00

Jak woskować drewniane meble?

Drewno to wszechstronny materiał, którego wyjątkowość możemy podkreślić poprzez pielęgnację odpowiednimi preparatami, dobierając je w zależności od oczekiwanego efektu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.