Geberit ze znakiem towarowym swissstandards.pl
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W czasach, gdy na rynku roi się od najróżniejszych produktów, jednym z najważniejszych kryteriów wyboru staje się jakość. Gwarancją takiej jakości jest znak towarowy, nadawany za zachowanie odpowiednich, wysoce wymagających standardów. Takim właśnie odznaczeniem jest swissstandards.pl przyznany marce Geberit.
Szwajcarska jakość
Szwajcarska firma Geberit to europejski lider produkcji w branży sanitarnej. Znana z wysokiej jakości wyrobów, jest niewątpliwie również innowatorem niektórych rozwiązań, jak chociażby zestawu podtynkowowego Geberit, który wszedł do języka potocznego, jako powszechna nazwa na tego typu rozwiązanie. Firma przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju, troszcząc się o środowisko naturalne, począwszy od energooszczędnych fabryk, zoptymalizowanych systemów logistycznych, po produkty oszczędzające wodę. Do tych ostatnich można z cała pewnością zaliczyć innowacyjne miski WC Geberit typu Rimfree, pozwalające na zachowanie większej czystości w łazience, zużywając jednocześnie znacznie mniej wody. Również bezdotykowe baterie łazienkowe i przyciski Geberit, które znakomicie sprawdzają się w obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniach prywatnych.
Szwajcarskie wyróżnienie
„Jak w szwajcarskim zegarku” – to powiedzenie znają wszyscy i wszyscy wiedzą, co ono oznacza. To precyzja wykonania i stuprocentowa niezawodność. Takie też są produkty Geberit sygnowane znakiem swissstandards.pl.
Znak towarowy swissstandards.pl jest przyznawany przedsiębiorstwom przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą, która od 1998 roku wspiera i inspiruje gospodarczą współpracę między Polską i Szwajcarią. To wspólny znak towarowy, który został stworzony w celu propagowania i krzewienia szwajcarskich standardów jakości i postępowania w obrocie gospodarczym w Polsce. Fundamentem swissstandards.pl są trzy wartości: doskonałość, niezawodność i innowacyjność. O przyznanie tego znaku mogą się ubiegać firmy, który towary wyprodukowane w Szwajcarii lub na szwajcarskiej licencji.
To jednak nie tylko przywileje, ale również zobowiązania. Firma sprzedająca produkty opatrzone tym znakiem zobowiązuje się do zachowania najwyższych standardów jakości, zarówno jeśli chodzi o wyroby, jak i obsługę klienta. Podlega również ciągłym kontrolom niezależnych ekspertów. Przyznanie znaku swissstandards.pl jest ogromnym wyróżnieniem dla marki, a jednocześnie gwarantuje konsumentem najwyższą szwajcarską jakość produktów.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Zaprojektuj swoją szafę z Komfort
HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje
Jak woskować drewniane meble?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.