Geberit ze znakiem towarowym swissstandards.pl
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W czasach, gdy na rynku roi się od najróżniejszych produktów, jednym z najważniejszych kryteriów wyboru staje się jakość. Gwarancją takiej jakości jest znak towarowy, nadawany za zachowanie odpowiednich, wysoce wymagających standardów. Takim właśnie odznaczeniem jest swissstandards.pl przyznany marce Geberit.
Szwajcarska jakość
Szwajcarska firma Geberit to europejski lider produkcji w branży sanitarnej. Znana z wysokiej jakości wyrobów, jest niewątpliwie również innowatorem niektórych rozwiązań, jak chociażby zestawu podtynkowowego Geberit, który wszedł do języka potocznego, jako powszechna nazwa na tego typu rozwiązanie. Firma przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju, troszcząc się o środowisko naturalne, począwszy od energooszczędnych fabryk, zoptymalizowanych systemów logistycznych, po produkty oszczędzające wodę. Do tych ostatnich można z cała pewnością zaliczyć innowacyjne miski WC Geberit typu Rimfree, pozwalające na zachowanie większej czystości w łazience, zużywając jednocześnie znacznie mniej wody. Również bezdotykowe baterie łazienkowe i przyciski Geberit, które znakomicie sprawdzają się w obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniach prywatnych.
Szwajcarskie wyróżnienie
„Jak w szwajcarskim zegarku” – to powiedzenie znają wszyscy i wszyscy wiedzą, co ono oznacza. To precyzja wykonania i stuprocentowa niezawodność. Takie też są produkty Geberit sygnowane znakiem swissstandards.pl.
Znak towarowy swissstandards.pl jest przyznawany przedsiębiorstwom przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą, która od 1998 roku wspiera i inspiruje gospodarczą współpracę między Polską i Szwajcarią. To wspólny znak towarowy, który został stworzony w celu propagowania i krzewienia szwajcarskich standardów jakości i postępowania w obrocie gospodarczym w Polsce. Fundamentem swissstandards.pl są trzy wartości: doskonałość, niezawodność i innowacyjność. O przyznanie tego znaku mogą się ubiegać firmy, który towary wyprodukowane w Szwajcarii lub na szwajcarskiej licencji.
To jednak nie tylko przywileje, ale również zobowiązania. Firma sprzedająca produkty opatrzone tym znakiem zobowiązuje się do zachowania najwyższych standardów jakości, zarówno jeśli chodzi o wyroby, jak i obsługę klienta. Podlega również ciągłym kontrolom niezależnych ekspertów. Przyznanie znaku swissstandards.pl jest ogromnym wyróżnieniem dla marki, a jednocześnie gwarantuje konsumentem najwyższą szwajcarską jakość produktów.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.