Komunikaty PR

Gellwe zaprasza na Festiwal „Polska od Ku

2024-05-31  |  08:30
Biuro prasowe

Marka Gellwe została oficjalnym sponsorem Festiwalu „Polska od Kuchni”, czyli wielkiego święta regionalnej kultury, muzyki i tradycyjnych, lokalnych potraw. W ramach ogólnopolskiej trasy festiwalowej odbędzie się 16 bezpłatnych wydarzeń, a pierwsze z nich już w niedzielę, 2 czerwca, w Gorzowie Wielkopolskim. W każdym mieście, w którym zagości Festiwal „Polska od Kuchni”, Gellwe przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami.

Festiwalowi „Polska od Kuchni” przyświecają idee szerzenia dziedzictwa kulinarnego, promowania zdrowego stylu życia oraz tworzenia przestrzeni do wymiany międzypokoleniowej wiedzy i wartości. Każda impreza jest okazją do integracji lokalnej społeczności i doceniania organizacji działających twórczo na jej rzecz. Dlatego też organizatorzy szczególną uwagę zwracają na Koła Gospodyń Wiejskich, które są wizytówką danego regionu. Na odwiedzających czekać będą ponadto m.in. pokazy kulinarne, warsztaty artystyczne dla dzieci i dorosłych, panele edukacyjne czy też jarmark miejscowych specjałów.

Inaugurację festiwalu zaplanowano w niedzielę, 2 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim (Bulwar Nadwarciański). Do końca września na festiwalowej trasie pojawi się jeszcze 15 miast z pozostałych województw. Harmonogram można znaleźć na stronie organizatora: www.festiwalpolskaodkuchni.pl. Ambasadorami festiwalu są Katarzyna Bosacka, Katarzyna Gubała i Jakub Steuermark. 

Inicjatywę „Polska od Kuchni” wspiera marka Gellwe, która od wielu lat cieszy się zaufaniem polskich rodzin i trafia w ich najsłodsze gusta. Jako oficjalny sponsor festiwalu Gellwe zorganizuje specjalną strefę pełną dobrej zabawy i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Dla odwiedzających strefę Gellwe przygotowano wiele atrakcji i niespodzianek – będą mogli wygrać topowe produkty marki czy gadżety. Czeka na nich również ścianka Gellwe, przy której będą mogli zrobić sobie zdjęcia w wesołej konwencji.

Historia Gellwe sięga 1984 roku. Firma rozpoczęła wtedy produkcję deserów opartych na tradycyjnych recepturach. Obecnie działa na rynkach Europy, Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz w krajach azjatyckich. Oferuje szerokie portfolio, od wspaniałych deserów: galaretek, bitej śmietany Śnieżki, budyni, kisieli, Słodkich Kubków – kisieli z kawałkami owoców, aż do mieszanek do domowego przygotowania ciast, takich jak: Karpatka, Kremówki, Babka cytrynowa, babeczki, w tym linii dedykowanej dzieciom z licencją „Psi Patrol” oraz serników na zimno.

Gellwe należy do FoodCare Sp. z o. o. Spółka jest właścicielem także takich marek jak Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.