Gessa - ekonomiczna cena, ponadczasowy design
Strefa kąpielowa to jedna z najprzyjemniejszych części łazienki. Decydując się na wannę, możemy pokusić się o stworzenie wyjątkowego kącika sprzyjającego wypoczynkowi.
Doskonałym przykładem połączenia estetyki z funkcjonalnością jest seria wanien GESSA marki SANPLAST. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to jej prostokątny, uniwersalny kształt. Ta forma świetnie sprawdza się zarówno w nowoczesnych, designerskich wnętrzach, jak i w tych o klasycznym charakterze. Na uwagę zasługuje też idealne wyprofilowanie wnętrza wanny, które ma niebagatelny wpływ na wygodę podczas kąpieli.
Wannę cechuje ekonomiczna głębokość 42 cm. Model ten występuje w czterech najpopularniejszych wymiarach (od 140 do 170 cm na 70 cm) oraz w kolorze białym EW. Wanna GESSA wykonana została z akrylu sanitarnego i w standardzie kompletowana jest ze stelażem.
„Seria Gessa została stworzona z myślą także o właścicielach niewielkich przestrzeni łazienkowych. Jej klasyczny, nienarzucający się kształt i wymiary sprawiają, że doskonale sprawdzi się nawet w małych przestrzeniach. Warto również podkreślić, że wanny SANPLAST z linii GESSA to idealne ekonomiczne rozwiązanie w swojej klasie.” – podkreśla Marcin Wargoś – Product Manager SANPLAST SA.
Cena od 697 zł brutto.
Dostępne wymiary: 70x140, 70x150, 70x160, 70x170.
Kolor: biały EW

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.