Komunikaty PR

Gessa - ekonomiczna cena, ponadczasowy design

2020-06-15  |  14:00
Biuro prasowe

Strefa kąpielowa to jedna z najprzyjemniejszych części łazienki. Decydując się na wannę, możemy pokusić się o stworzenie wyjątkowego kącika sprzyjającego wypoczynkowi.

Doskonałym przykładem połączenia estetyki z funkcjonalnością jest seria wanien GESSA marki SANPLAST. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to jej prostokątny, uniwersalny kształt. Ta forma świetnie sprawdza się zarówno w nowoczesnych, designerskich wnętrzach, jak i w tych o klasycznym charakterze. Na uwagę zasługuje też idealne wyprofilowanie wnętrza wanny, które ma niebagatelny wpływ na wygodę podczas kąpieli.  

Wannę cechuje ekonomiczna głębokość 42 cm. Model ten występuje w czterech najpopularniejszych wymiarach (od 140 do 170 cm na 70 cm) oraz w kolorze białym EW. Wanna GESSA wykonana została z akrylu sanitarnego i w standardzie kompletowana jest ze stelażem.

„Seria Gessa została stworzona z myślą także o właścicielach niewielkich przestrzeni łazienkowych. Jej klasyczny, nienarzucający się kształt i wymiary sprawiają, że doskonale sprawdzi się nawet w małych przestrzeniach. Warto również podkreślić, że wanny SANPLAST z linii GESSA to idealne ekonomiczne rozwiązanie w swojej klasie.” – podkreśla Marcin Wargoś – Product Manager SANPLAST SA.

 

Cena od   697 zł brutto.

Dostępne wymiary: 70x140, 70x150, 70x160, 70x170.

Kolor: biały EW

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.