Giełda Płyt Winylowych w Atrium Molo
Trend na muzykę odtwarzaną z gramofonu nie słabnie od lat, a wręcz odwrotnie – przybiera na sile! Specjalnie dla prawdziwych fanów winyli, 3 lipca w Atrium Molo odbędzie się giełda, podczas której kolekcjonerzy będą mogli wybierać spośród kilku tysięcy nowych i używanych płyt, wyselekcjonowanych przez najlepsze sklepy w kraju.
Każda okazja jest dobra, aby powiększyć swoją kolekcję, tym bardziej gdy chodzi o unikatowe płyty winylowe. Wyjątkowa możliwość nadarzy się już w pierwszą sobotę lipca w Atrium Molo, gdzie zaplanowano Giełdę Płyt Winylowych. Podczas wydarzenia będzie można nabyć bestsellery muzyczne i płyty największych zespołów ostatnich dekad, a także akcesoria do pielęgnacji czarnych krążków i gramofonu. Czas spędzony w centrum umili wystawcom i uczestnikom muzyka odtwarzana z adaptera. Giełda będzie funkcjonować zgodnie z obowiązującymi zasadami sanitarnymi.
– Winyle przeżywają swoją drugą młodość! Przybywa coraz więcej fanów muzyki wydobywającej się spod igły gramofonu. Giełda Płyt Winylowych to wspaniała okazja na uzupełnienie lub powiększenie kolekcji czarnych krążków. Natomiast osoby, które nie miały jeszcze okazji do poznania świata winyli, być może właśnie teraz odkryją swoją nową pasję. Zapraszamy do odwiedzenia centrum handlowego już w sobotę. Szeroki wybór gatunków muzycznych sprawi, że każdy znajdzie dla siebie coś do słuchania – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadbał o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w giełdzie. Do dyspozycji gości i wystawców będzie płyn do dezynfekcji. Obsługa będzie wyposażona w maseczki oraz rękawiczki jednorazowe. Jednocześnie organizator zadba o odpowiedni dystans między stoiskami wynoszący minimum 3m.
Zgodnie z aktualnymi wytycznymi, nadal obowiązuje uczestników imprez zasłanianie ust i nosa za pomocą maseczki w zamkniętych pomieszczeniach oraz obowiązek utrzymania co najmniej 1,5m odległości między osobami. Limity nie dotyczą osób w pełni zaszczepionych.
Giełda odbędzie się 3 lipca w godzinach od 10.00 do 20.00. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl/ oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.