Giełda Płyt Winylowych w Atrium Kasztanowa
Trend na muzykę odtwarzaną z gramofonu od lat nie słabnie, a wręcz odwrotnie – przybiera na sile! Specjalnie dla prawdziwych fanów czarnych krążków w dniach 21-22 maja w Atrium Kasztanowa po raz pierwszy odbędzie się giełda winyli oraz płyt CD, podczas której kolekcjonerzy będą mogli wybierać spośród kilku tysięcy nowych i używanych nośników dźwięku.
Początki płyty winylowej sięgają XIX wieku, jej schyłek – jak się wydawało – lat 80. ubiegłego stulecia. Jednak „czarna płyta” nie odeszła w zapomnienie – z roku na rok jej popularność rośnie. Dla wszystkich miłośników płyt analogowych, a także osób, które chciałyby dowiedzieć się czegoś więcej o kultowych nośnikach muzyki, Atrium Kasztanowa przygotowało pierwszą edycję Giełdy Płyt Winylowych.
Już w piątek w pilskim centrum handlowym pojawią się wystawcy i kolekcjonerzy płyt z całej Polski i zaprezentują tysiące tytułów. To spotkanie dla wszystkich poszukiwaczy muzycznych emocji. Przez dwa dni centrum zapełni się stoiskami z nowymi i używanymi płytami. Będzie można kupić, sprzedać lub wymienić swoje analogowe skarby. Wystawa ulokowana będzie na parterze, w głównym hallu centrum handlowego, pomiędzy sklepami CCC, 50style i Coccodrillo.
– Gdy na przełomie lat 80. i 90. pojawiła się płyta CD, wydawało się, że to koniec płyty winylowej i analogowy sposób odtwarzania muzyki został na zawsze zastąpiony przez zapis cyfrowy. Jednak jak pokazują ostatnie lata, płyty gramofonowe zyskują coraz więcej zwolenników. Najbliższy weekend w naszym centrum to spotkanie międzypokoleniowe i okazja do wzbogacenia swojej kolekcji oraz pasjonujących dyskusji o muzyce – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadbał o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w giełdzie. Do dyspozycji gości i wystawców będzie płyn do dezynfekcji. Obsługa będzie wyposażona w maseczki oraz rękawiczki jednorazowe. Jednocześnie organizator zadba o odpowiedni dystans między stoiskami wynoszący minimum 3m, a także zapewni możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.
Giełda Płyt Winylowych w Atrium Kasztanowa odbędzie się w dniach 21-22 maja w godzinach 10.00-21.00.
Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.