Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie podczas trwających wakacji, Żabka zachęca do sięgania po zbilansowane dania gotowe i przekąski skomponowane przy współpracy z dietetykiem, które dostępne są w każdym sklepie sieci. Kolejna odsłona kampanii „Głodny? Mniam to w Żabce!” pod hasłem „Głodny DobreGO?” zawiera szeroki wybór produktów marek własnych oznaczonych etykietą programu „Porcja DobreGO!”.
Wakacje w Polsce? Koniecznie z „Porcją DobreGO!”
Według badania przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną [1], wyjazdy wakacyjne planuje aż 70% Polaków, prawie tyle samo – bo 66% respondentów – najdłuższy ze swoich wyjazdów spędzi w kraju. Najchętniej nad morzem (36% wskazań) i w górach (21%).
Prosto i szybko może też znaczyć smacznie i różnorodnie, bez względu na to, czy przebywamy w pracy czy na urlopie. Chcemy, aby nasze produkty oznaczone etykietą „Porcja DobreGO!” zachęcały klientów, by na co dzień sięgali po zróżnicowane i wartościowe posiłki, które o każdej porze dnia czekają na nich w najbliższej Żabce. W wakacyjnej odsłonie akcji „Głodny DobreGO?” – prócz produktów które są już dobrze znane naszym klientom – pojawiły się też nowości. Wybierając się na plażę czy do lasu na wycieczkę, warto sięgnąć po produkty z zieloną etykietą „Porcja DobreGO!”. Może to być sałatka, kanapka czy płynna przekąska np. Foodini – aby skompletować szybko i łatwo, śniadanie, pożywny letni lunch lub obiad – mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Grupie Żabka.
Program „Porcja DobreGO!” to odpowiedź na potrzeby konsumentów, ich różne style życia, podejmowane aktywności oraz preferencje smakowe (w tym np. produkty roślinne, z wysoką zawartością błonnika czy białka). Produkty oznaczone etykietą „Porcją DobreGO!” posiadają bardzo dobry skład odżywczy, co potwierdza umieszczony na froncie opakowania międzynarodowy system znakowania żywności Nutri-Score „A”, „B” lub „C”. Charakteryzują się również tzw. czystą etykietą, co oznacza, że z ich składu wyeliminowano: konserwanty, polepszacze i wzmacniacze smaku, sztuczne barwniki, aromaty czy np. środki spulchniające. „Porcja DobreGO!” to jednocześnie zobowiązanie, mające na celu dbanie o jakość i dobre żywienie, realizowane pod hasłem: „Zrównoważone życie dla każdego i na co dzień” w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.
Na szlak, na plażę, w biurze i w domu
Aż do końca wakacji, na półkach sklepowych sieci Żabka pojawi się wiele nowych, smacznych i pożywnych dań gotowych oraz przekąsek w jeszcze atrakcyjniejszych cenach przy zakupach z aplikacją Żappka. Dla tych, którzy będą w podróży, lub pracują w domu bądź w biurze, Żabka poleca m.in.:
• kanapki Tomcio Paluch: o obniżonym indeksie glikemicznym z szynką drobiową, ogórkiem i sałatą na chlebie proteinowym lub z pieczonym kurczakiem i suszonymi pomidorami na chlebie proteinowym – to produkty m.in. dla osób zmagających się z cukrzycą oraz tych, które prewencyjnie chcą zapobiegać szybkim skokom glikemicznym. Tego typu propozycje dają uczucie sytości na dłużej.
• dania obiadowe Szamamm: filet z kurczaka z piri piri w sosie paprykowym z brokułem i fasolką szparagową lub tagliatelle w sosie szpinakowym w kurczakiem – posiłki dla osób, które poszukują smacznych połączeń warzyw, makaronów i kasz bogatych w źródło białka.
• sałatkę Dobra Karma z makaronem, pieczonymi paskami z fileta z kurczaka, pesto bazyliowym, pomidorkami koktajlowymi, czarnymi oliwkami i twardym dojrzewającym serem – rozwiązanie dla osób, które chcą po posiłku czuć się „zdrowo najedzone”. Smaczna mieszanka różnych warzyw pozwala zaspokoić jedną z zalecanych porcji warzyw dziennie, kurczak zapewnia uczucie sytości na dłużej, a jednocześnie dostarcza niewielu kalorii.
• falafel rollo z surówką warzywną i sosem koktajlowym oraz tortille: z pieczonym kurczakiem w ziołach w stylu włoskim lub ze stripsami z kurczaka w stylu orientalnym – propozycje, w tym także wegetariańskie, będące zdrowszą alternatywą dla popularnych orientalnych dań.
Oferta produktów oznaczonych etykietą „Porcja DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce – także w ponad 140 sklepach sezonowych zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych.
Akcji promującej produkty z „Porcji DobreGO!” towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja H2O, ta sama agencja odpowiada również za realizację materiałów BTL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Realizatorem spotów sponsorskich jest Studio Bites (reżyser Jakub Hajduk) oraz agencje: H20 i Gong.
Więcej o programie „Porcja DobreGO!” na stronie sieci Żabka, pod linkiem: https://www.zabka.pl/porcja-dobrego oraz w Raporcie Odpowiedzialności Grupy Żabka za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc.
[1] Plany wakacyjne Polaków – sezon letni 2024, dostęp: https://www.pot.gov.pl/attachments/article/1804/Plany%20wakacyjne%20Polak%C3%B3w%202024.pdf
KONTAKT:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe|zabka.pl| |biuro.prasowe|zabka.pl
tel. +48 514 877 509
Źródło informacji: Grupa Żabka
Materiał promocyjny

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.