Komunikaty PR

Głośni w łóżku – najnowsza kampania Durex

2020-06-08  |  17:00
Biuro prasowe

Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.

Najnowszą kampanią „Głośni w łóżku”, Durex pragnie przekonać osoby będące w bliskich relacjach, że większa otwartość na tematy związane z seksem może pomóc rozwinąć związek – odkryć nie tylko własne potrzeby seksualne, ale też dowiedzieć się o pragnieniach drugiej połowy oraz znaleźć taki rodzaj przyjemności, który będzie odpowiadać obydwojgu. Szczera rozmowa o seksie może wpłynąć również na pozostałe obszary relacji. Może zbudować ogólne poczucie bezpieczeństwa i komfortu oraz podnieść poziom zaufania partnerów.

Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.

- Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień.  Wierzymy, że zaczynając od tego, zmienimy na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. – komentuje Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbyła się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski. To znany i doceniany na całym świecie mistrz storytellingu oraz stylu dokumentalnego. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Prace Bartosza cechuje niezwykła wrażliwość i ekspozycja piękna człowieka, a umiejętność przedstawienia złożonej historii w krótkim video to jego wyróżnik. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.

Do realizacji materiałów Durex zaangażowano cztery różne pary, by podkreślić, że temat rozmowy o potrzebach, dotyczy wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku. Prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, które żyją ze sobą na co dzień, pokazały autentyczne emocje i relacje. Każda z nich ma inną historię, a ich charakterystyka odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Twórcy pokazują, że wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości i lepszego dopasowania.

- Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co mam nadzieję, udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym.  – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.

 

Rozmowa to najprostsza, a także najbardziej skuteczna droga do poznania wzajemnych potrzeb i pragnień. Upodobania te nie są ciągle takie same, a więc komunikacja musi stać się naturalną częścią związku. W odkrywaniu idealnego dopasowania może pomóc linia Durex Invisible, w której znajdują się cztery rodzaje prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżona. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Linią Invisible, Durex pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary, a do udanego seksu potrzebne jest tylko wcześniejsze ustalenie, czego pragnie obydwoje partnerów. Rozmawiajmy i kochajmy się tak, jak nam i naszej drugiej połówce to pasuje.

 

Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/fsYn8fcBKSE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI Biuro prasowe
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.
Styl życia Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek
2024-09-26 | 14:42

Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek

Tegoroczna edycja Light Move Festival zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, w największym festiwalu światła, udział weźmie także Manufaktura w Łodzi. Na jej rynku pojawi się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.