Komunikaty PR

Gorąca nowość od Papa John's: PAPADIAS

2021-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Papadias ( 1.46 MB )

Amerykańska sieć Papa John’s wprowadza innowacyjną alternatywę dla codziennych kanapek - nową serię PAPADIAS – będącą unikatowym połączeniem pizzy i kanapki. Po części pizza, po części kanapka, wypełniona po brzegi szeregiem pysznych świeżych składników, PAPADIA to smaczny i wygodny format, którym można delektować się w podróży, z dostawą do domu lub odebrać w lokalu Papa John's.

PAPADIAS zadebiutowały w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych i z miejsca osiągnęły sukces. Polska jest kolejnym europejskim rynkiem, który rozszerza swoje menu wprowadzając tę kategorię w ramach globalnej kampanii.  „PAPADIA jest zainspirowana „piadiną”, oryginalną kanapką z północnych Włoch. Została zaprojektowana tak, aby odpowiedzieć na zmieniające się w ciągu ostatniego roku nawyki żywieniowe i preferencje klientów. To idealna alternatywa dla kanapek, którymi można delektować się podczas przerwy lunchowej lub podzielić się w domu z przyjaciółmi czy rodziną przy ulubionej pizzy. Liczymy, że ta kategoria stanie się kolejnym wyróżnikiem marki na rynku, czymś równie charakterystycznym jak nasza papryczka dodawana do każdej pizzy” - mówi Joanna Zawada, Marketing Director Poland.

Papadia jest wytwarzana ze świeżego, nigdy niemrożonego oryginalnego ciasta Papa John’s i wypełniona różnymi składnikami. Na start w ofercie sieci będą dostępne 4 smaki: z kurczakiem BBQ, włoskimi kiełbaskami i peppeproni, wołowiną Philly oraz wersja wegetariańska z pieczarkami i zieloną papryką. W kolejnych miesiącach pojawią się dodatkowe warianty, m.in. wegański. Wprowadzeniu PAPADIAS towarzyszą promocje zachęcające do spróbowania nowości, wsparte dodatkową kampanią online.

Produkt jest dostępny w 6 lokalach sieci w Warszawie z odbiorem osobistym lub w dostawie, zamówienia można składać telefonicznie lub online na stronie www.papajohns.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.