Gorąca nowość od Papa John's: PAPADIAS
Amerykańska sieć Papa John’s wprowadza innowacyjną alternatywę dla codziennych kanapek - nową serię PAPADIAS – będącą unikatowym połączeniem pizzy i kanapki. Po części pizza, po części kanapka, wypełniona po brzegi szeregiem pysznych świeżych składników, PAPADIA to smaczny i wygodny format, którym można delektować się w podróży, z dostawą do domu lub odebrać w lokalu Papa John's.
PAPADIAS zadebiutowały w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych i z miejsca osiągnęły sukces. Polska jest kolejnym europejskim rynkiem, który rozszerza swoje menu wprowadzając tę kategorię w ramach globalnej kampanii. „PAPADIA jest zainspirowana „piadiną”, oryginalną kanapką z północnych Włoch. Została zaprojektowana tak, aby odpowiedzieć na zmieniające się w ciągu ostatniego roku nawyki żywieniowe i preferencje klientów. To idealna alternatywa dla kanapek, którymi można delektować się podczas przerwy lunchowej lub podzielić się w domu z przyjaciółmi czy rodziną przy ulubionej pizzy. Liczymy, że ta kategoria stanie się kolejnym wyróżnikiem marki na rynku, czymś równie charakterystycznym jak nasza papryczka dodawana do każdej pizzy” - mówi Joanna Zawada, Marketing Director Poland.
Papadia jest wytwarzana ze świeżego, nigdy niemrożonego oryginalnego ciasta Papa John’s i wypełniona różnymi składnikami. Na start w ofercie sieci będą dostępne 4 smaki: z kurczakiem BBQ, włoskimi kiełbaskami i peppeproni, wołowiną Philly oraz wersja wegetariańska z pieczarkami i zieloną papryką. W kolejnych miesiącach pojawią się dodatkowe warianty, m.in. wegański. Wprowadzeniu PAPADIAS towarzyszą promocje zachęcające do spróbowania nowości, wsparte dodatkową kampanią online.
Produkt jest dostępny w 6 lokalach sieci w Warszawie z odbiorem osobistym lub w dostawie, zamówienia można składać telefonicznie lub online na stronie www.papajohns.pl.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.