Gorąca nowość od Papa John's: PAPADIAS
Amerykańska sieć Papa John’s wprowadza innowacyjną alternatywę dla codziennych kanapek - nową serię PAPADIAS – będącą unikatowym połączeniem pizzy i kanapki. Po części pizza, po części kanapka, wypełniona po brzegi szeregiem pysznych świeżych składników, PAPADIA to smaczny i wygodny format, którym można delektować się w podróży, z dostawą do domu lub odebrać w lokalu Papa John's.
PAPADIAS zadebiutowały w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych i z miejsca osiągnęły sukces. Polska jest kolejnym europejskim rynkiem, który rozszerza swoje menu wprowadzając tę kategorię w ramach globalnej kampanii. „PAPADIA jest zainspirowana „piadiną”, oryginalną kanapką z północnych Włoch. Została zaprojektowana tak, aby odpowiedzieć na zmieniające się w ciągu ostatniego roku nawyki żywieniowe i preferencje klientów. To idealna alternatywa dla kanapek, którymi można delektować się podczas przerwy lunchowej lub podzielić się w domu z przyjaciółmi czy rodziną przy ulubionej pizzy. Liczymy, że ta kategoria stanie się kolejnym wyróżnikiem marki na rynku, czymś równie charakterystycznym jak nasza papryczka dodawana do każdej pizzy” - mówi Joanna Zawada, Marketing Director Poland.
Papadia jest wytwarzana ze świeżego, nigdy niemrożonego oryginalnego ciasta Papa John’s i wypełniona różnymi składnikami. Na start w ofercie sieci będą dostępne 4 smaki: z kurczakiem BBQ, włoskimi kiełbaskami i peppeproni, wołowiną Philly oraz wersja wegetariańska z pieczarkami i zieloną papryką. W kolejnych miesiącach pojawią się dodatkowe warianty, m.in. wegański. Wprowadzeniu PAPADIAS towarzyszą promocje zachęcające do spróbowania nowości, wsparte dodatkową kampanią online.
Produkt jest dostępny w 6 lokalach sieci w Warszawie z odbiorem osobistym lub w dostawie, zamówienia można składać telefonicznie lub online na stronie www.papajohns.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.