Komunikaty PR

Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze zwierzakami

2020-07-08  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.33 MB )

We wszystkich hotelach marek Campanile i Première Classe oraz w wybranych hotelach marki Golden Tulip należących do grupy hotelowej Louvre wprowadzono wspólną politykę w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych, dzięki której właściciele mogą w pełni cieszyć się towarzystwem swoich pupili, a pozostali goście niezakłóconym komfortem wypoczynku.

Na bazie doświadczeń zagranicznych hoteli grupy, w których kampania realizowana pod hasłem Pets Friendly zaskarbiła sobie sympatię gości, przygotowano koncepcję dostosowaną do polskich realiów i przetestowano ją w ramach przeprowadzonej kilka lat temu pilotażowej akcji w hotelu Campanile Bydgoszcz.

– Nasze hotele zawsze były przyjazne zwierzętom. Docierały do nas jednak sygnały, że goście odwiedzający nas w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół oczekują czegoś więcej: rozwiązań, dzięki którym będą mogli poczuć się naprawdę komfortowo. Korzystając z globalnych doświadczeń naszej grupy, wyszliśmy temu naprzeciw. Opracowaliśmy zestaw jasnych zasad oraz zadbaliśmy o właściwe zakomunikowanie ich wszystkim gościom. Dzięki temu właściciele zwierząt mogą w pełni cieszyć się wizytą, a pozostali goście mają pewność, że obecność czworonogów nie wpłynie w żaden sposób na jakość ich wypoczynku. Dla gości odwiedzających nasze hotele wraz ze zwierzakami przygotowaliśmy również pakiet dedykowanych usług i udogodnień, by zawsze czuli się u nas jak w domu – mówi Natalia Kukowska, inicjatorka akcji, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz hotelu Campanile Bydgoszcz.

Kampania zapoczątkowana w bydgoskim hotelu objęła kolejne obiekty Louvre Hotels Group w Polsce. W recepcji właściciele zwierzaków mogą odebrać pakiet powitalny zawierający upominki i smakołyki oraz podstawowe akcesoria, list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu czworonogi, a także przewodnik po dostępnych w okolicy atrakcjach dla zwierzaków. Radą i opieką służy również cały zespół hotelowy, a spokój i bezpieczeństwo pupila gwarantuje nowy protokół obsługi pokojów, w których przebywają zwierzęta.

Za pobyt zwierząt w hotelach Louvre Hotels Group obowiązują opłaty, które uzależniono od wielkości pupila. Zwolnione są z nich psy asystujące, które cieszą się również nieco większą swobodą w hotelowych przestrzeniach publicznych. W jednym pokoju mogą przebywać jednocześnie nie więcej niż dwa zwierzęta.

– Dzięki informacjom, których goście udzielają nam o swoich pupilach już na etapie rezerwacji, możemy dobrze przygotować się na ich przybycie. Zwierzaki w naszych hotelach muszą oczywiście cały czas pozostawać pod opieką właścicieli, ale poza tym cieszą się dużą swobodą. Nasi goście doceniają wysiłek, który wkładamy w to, by ich pobyt w naszych hotelach wraz z pupilami nie wiązał się ze stresem, który często towarzyszy takim wyjazdom. Ze strony gości pojawiły się obawy, że nowe regulacje sanitarne związane z epidemią COVID-19 uniemożliwią im wizytę w hotelu w towarzystwie pupila. Zapewniamy, że w hotelach objętych akcją Pets Friendly zwierzęta są zawsze mile widziane. Zadowolenie i komfort naszych gości są dla nas najważniejsze i dotyczy to również psów i kotów, które odwiedzają nas wraz z właścicielami – dodaje Natalia Kukowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej Biuro prasowe
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.