Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich, którzy rezygnują ze spożycia mięsa. Oferta będzie dostępna w sklepach od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.
Czy majówkowy grill oznacza tylko kiełbasy? Absolutnie nie! Na ruszt można wrzucić wiele produktów: cukinie, papryki, bakłażany, bagietki z masłem czosnkowym, różne sery oraz liczne roślinne alternatywy dla klasycznych potraw mięsnych. Takie rozwiązania mogą stanowić doskonałe urozmaicenie grillowej uczty – warto chociaż ich spróbować w ramach poznawania nowych smaków! Należy pamiętać, że mięso w diecie warto ograniczać nie tylko ze względów zdrowotnych, ale również dla dobra naszej planety.
Aromatyczne burgery prosto z grilla smakują najlepiej. Specjalnie dla osób, które wyeliminowały mięso ze swojej diety lub je ograniczają, w sieci Lidl Polska będzie można znaleźć burgera roślinnego Vemondo (7,64 zł/170 g/1 opak.). To doskonałe źródło białka, które swoim smakiem może zachwycić również wielbicieli mięsa! Kolejną propozycją na grilla jest wegańska wersja tradycyjnej kiełbasy – kiełbaski roślinne w stylu węgierskim Vemondo (9,99 zł/180 g/1 opak.) – z kuponem Lidl Plus oferowane w promocji 40% taniej drugi produkt. Ich pikantny smak z pewnością zaskoczy niejednego wielbiciela standardowych wyrobów mięsnych.
Czy istnieje bardziej uniwersalny produkt dla wegetarian niż tofu? Tofu odznacza się wysoką zawartością białka i wapnia, a łagodny, delikatny smak pozwala przyrządzić je na wiele różnych sposobów. W ofercie sieci jest dostępne tofu naturalne lub wędzone (3,99 zł/180 g/1 opak.). Idealnym dopełnieniem „grillowanej wegeuczty” będą sałatki z serami - ser sałatkowo-kanapkowy Pilos świetnie podkręci smak dania. Już teraz w sklepach Lidl Polska jest w ofercie 20% taniej przy zakupie dwóch opakowań – dostępny za 3,85 zł/270 g/1 opak. (cena przed obniżką/cena poza promocją: 4,85 zł/1 opak.). Polacy w ostatnich latach rozsmakowali się także w burracie. Ten włoski ser doskonale komponuje się ze świeżymi pomidorami i wprost rozpływa w ustach! Burrata Pilos dostępna jest 20% taniej – 5,49 zł /125 g /1 opak. (cena przed obniżką: 6,94 zł/1 opak.)
Po więcej inspiracji i przepisów na wegegrilla koniecznie zajrzyj na stronę Kuchni Lidla: Kuchnia Lidla - wegetariański grill!
Oferta produktów wege na grilla będzie obowiązywać w sieci Lidl Polska od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.