Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich, którzy rezygnują ze spożycia mięsa. Oferta będzie dostępna w sklepach od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.
Czy majówkowy grill oznacza tylko kiełbasy? Absolutnie nie! Na ruszt można wrzucić wiele produktów: cukinie, papryki, bakłażany, bagietki z masłem czosnkowym, różne sery oraz liczne roślinne alternatywy dla klasycznych potraw mięsnych. Takie rozwiązania mogą stanowić doskonałe urozmaicenie grillowej uczty – warto chociaż ich spróbować w ramach poznawania nowych smaków! Należy pamiętać, że mięso w diecie warto ograniczać nie tylko ze względów zdrowotnych, ale również dla dobra naszej planety.
Aromatyczne burgery prosto z grilla smakują najlepiej. Specjalnie dla osób, które wyeliminowały mięso ze swojej diety lub je ograniczają, w sieci Lidl Polska będzie można znaleźć burgera roślinnego Vemondo (7,64 zł/170 g/1 opak.). To doskonałe źródło białka, które swoim smakiem może zachwycić również wielbicieli mięsa! Kolejną propozycją na grilla jest wegańska wersja tradycyjnej kiełbasy – kiełbaski roślinne w stylu węgierskim Vemondo (9,99 zł/180 g/1 opak.) – z kuponem Lidl Plus oferowane w promocji 40% taniej drugi produkt. Ich pikantny smak z pewnością zaskoczy niejednego wielbiciela standardowych wyrobów mięsnych.
Czy istnieje bardziej uniwersalny produkt dla wegetarian niż tofu? Tofu odznacza się wysoką zawartością białka i wapnia, a łagodny, delikatny smak pozwala przyrządzić je na wiele różnych sposobów. W ofercie sieci jest dostępne tofu naturalne lub wędzone (3,99 zł/180 g/1 opak.). Idealnym dopełnieniem „grillowanej wegeuczty” będą sałatki z serami - ser sałatkowo-kanapkowy Pilos świetnie podkręci smak dania. Już teraz w sklepach Lidl Polska jest w ofercie 20% taniej przy zakupie dwóch opakowań – dostępny za 3,85 zł/270 g/1 opak. (cena przed obniżką/cena poza promocją: 4,85 zł/1 opak.). Polacy w ostatnich latach rozsmakowali się także w burracie. Ten włoski ser doskonale komponuje się ze świeżymi pomidorami i wprost rozpływa w ustach! Burrata Pilos dostępna jest 20% taniej – 5,49 zł /125 g /1 opak. (cena przed obniżką: 6,94 zł/1 opak.)
Po więcej inspiracji i przepisów na wegegrilla koniecznie zajrzyj na stronę Kuchni Lidla: Kuchnia Lidla - wegetariański grill!
Oferta produktów wege na grilla będzie obowiązywać w sieci Lidl Polska od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.