Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Wielkimi krokami zbliża się majówka, a wraz z nią start sezonu grillowego. To świetny czas nie tylko dla mięsożerców. Lidl Polska po raz kolejny pokazuje, że pamięta o weganach, wegetarianach, flexitarianach i wszystkich, którzy rezygnują ze spożycia mięsa. Oferta będzie dostępna w sklepach od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.
Czy majówkowy grill oznacza tylko kiełbasy? Absolutnie nie! Na ruszt można wrzucić wiele produktów: cukinie, papryki, bakłażany, bagietki z masłem czosnkowym, różne sery oraz liczne roślinne alternatywy dla klasycznych potraw mięsnych. Takie rozwiązania mogą stanowić doskonałe urozmaicenie grillowej uczty – warto chociaż ich spróbować w ramach poznawania nowych smaków! Należy pamiętać, że mięso w diecie warto ograniczać nie tylko ze względów zdrowotnych, ale również dla dobra naszej planety.
Aromatyczne burgery prosto z grilla smakują najlepiej. Specjalnie dla osób, które wyeliminowały mięso ze swojej diety lub je ograniczają, w sieci Lidl Polska będzie można znaleźć burgera roślinnego Vemondo (7,64 zł/170 g/1 opak.). To doskonałe źródło białka, które swoim smakiem może zachwycić również wielbicieli mięsa! Kolejną propozycją na grilla jest wegańska wersja tradycyjnej kiełbasy – kiełbaski roślinne w stylu węgierskim Vemondo (9,99 zł/180 g/1 opak.) – z kuponem Lidl Plus oferowane w promocji 40% taniej drugi produkt. Ich pikantny smak z pewnością zaskoczy niejednego wielbiciela standardowych wyrobów mięsnych.
Czy istnieje bardziej uniwersalny produkt dla wegetarian niż tofu? Tofu odznacza się wysoką zawartością białka i wapnia, a łagodny, delikatny smak pozwala przyrządzić je na wiele różnych sposobów. W ofercie sieci jest dostępne tofu naturalne lub wędzone (3,99 zł/180 g/1 opak.). Idealnym dopełnieniem „grillowanej wegeuczty” będą sałatki z serami - ser sałatkowo-kanapkowy Pilos świetnie podkręci smak dania. Już teraz w sklepach Lidl Polska jest w ofercie 20% taniej przy zakupie dwóch opakowań – dostępny za 3,85 zł/270 g/1 opak. (cena przed obniżką/cena poza promocją: 4,85 zł/1 opak.). Polacy w ostatnich latach rozsmakowali się także w burracie. Ten włoski ser doskonale komponuje się ze świeżymi pomidorami i wprost rozpływa w ustach! Burrata Pilos dostępna jest 20% taniej – 5,49 zł /125 g /1 opak. (cena przed obniżką: 6,94 zł/1 opak.)
Po więcej inspiracji i przepisów na wegegrilla koniecznie zajrzyj na stronę Kuchni Lidla: Kuchnia Lidla - wegetariański grill!
Oferta produktów wege na grilla będzie obowiązywać w sieci Lidl Polska od poniedziałku 22 kwietnia do środy 24 kwietnia.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.