Komunikaty PR

Gotuj na żywo z Olą Tatką! #królewskieiproste

2020-05-07  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania png ( 0.93 MB )

Gotowanie w domu stało się codziennością dla wielu osób. Z pomocą tym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni, przychodzi Cukier Królewski. W każdy czwartek o godzinie 18:30 marka zaprasza na transmisje live na swoim Instagramie. Spotkania prowadzi blogerka i autorka kulinarnych e-booków, Ola Tatka. Pokaże ona, jak od A do Z przygotować pyszne desery. Proste a zarazem efektowne przepisy z pewnością zrobią wrażenie na bliskich i domownikach. 

Ola Tatka to popularna blogerka, która motywuje do pieczenia i gotowania nawet tych, którzy dotychczas stronili od kuchni. Jest również jedną z najbardziej lubianych mam na Instagramie. W kuchni często pomagają jej mali pomocnicy. To najlepsi recenzenci jej potraw.

- W sytuacji, w której spędzamy czas w domu, coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie swojej przygody w kuchni. Razem z marką Cukier Królewski zdecydowaliśmy się pomóc w stawianiu pierwszych kroków fanom słodkości. W transmisjach live pokazujemy, jak krok po kroku przygotować pyszne desery dla całej rodziny. Dzięki takiej formie, możemy na bieżąco odpowiadać na pytania widzów oraz rozwiewać ich kulinarne wątpliwości mówi Ola Tatka, prowadząca transmisje.

Odbiór naszych pierwszych live’ów był bardzo pozytywny. Widzowie chwalili się zdjęciami przygotowanych deserów, a liczba uczestników przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania! Mamy nadzieję, że czwartkowe spotkania w kuchni on-line pomogą rozkochać w deserach i wypiekach jeszcze większą liczbę osób. Co tydzień będziemy przygotowywać zarówno tradycyjne przepisy oparte na recepturach naszych babć, jak i nowoczesne wydania słodkości dodaje Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A.

Transmisje oznaczone #królewskieiproste odbywają się w każdy czwartek, o godzinie 18:30, na Instagramie @cukierkrolewski. Dzień wcześniej opublikowane zostaną potrzebne składniki, aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie z Olą Tatką. A już niebawem na Instagramie ogłoszony zostanie konkurs dla amatorów słodkości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.