Komunikaty PR

Graal i Salatino zapraszają na e-kolację z Cyber Marianem

2020-04-17  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania gif ( 0.06 MB )

Marki Graal i Salatino stawiają na nietypową formę komunikacji i zapraszają wszystkich na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.

Kwarantanna znacząco ograniczyła kontakty towarzyskie, ale w ocenie marek Graal i Salatino, należących do portfolio produktów Grupy Graal, nie ma takiej sytuacji, w której nie dałoby się znaleźć pozytywów. Brak możliwości fizycznego spotkania przy stole wcale nie oznacza, że nie można zjeść dobrego posiłku w doborowym towarzystwie. Przekonamy się o tym już w najbliższy piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 podczas e-kolacji z Graal i Salatino. To może być najdłuższy stół w historii internetu, bowiem każdy z nas może czuć się zaproszony. Nie ma limitu miejsc.

Kolację poprowadzi znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Cyber Marian to autor prześmiewczych komentarzy do współczesnej rzeczywistości, który w social mediach zjednał sympatię tysięcy Polaków. Podczas e-kolacji z Graalem, influencer zdradzi własne sekrety kuchni opartej na rybach z puszki. Posiłki z rybami Graal oraz sałatki z rybą Salatino Active zostaną wzięte pod lupę również przez drugiego gościa e-wydarzenia: Agnieszkę Pocztarską z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot blogerka, opowie o zdrowiu czerpanym z ryb, a także przeanalizuje dla internautów składy produktów Graala.

Każdy internauta będzie mógł przygotować się do kolacji, śledząc profil tej marki na Facebooku i dołączając do organizowanego przez nią wydarzenia.

Nietypowa akcja marketingowa to sposób zwrócenia uwagi na fakt, że chcieć to móc. Nawet fizyczny brak lub ograniczenie kontaktów towarzyskich nie musi oznaczać poczucia osamotnienia. W sieci możemy umówić się na ciekawe wydarzenia i zjeść posiłek w towarzystwie znajomych (i poznać nowych), a przy okazji – odkryć dla siebie ciekawe przepisy.

Kategoria w „przebudowie”

Grupa Graal, właściciel marek Salatino i Graal, to jedna z najpopularniejszych marek rybnych w Polsce i jeden z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją grupa uruchomiła  wszystkie linie produkcyjne, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych. Konsekwentnie realizuje też strategię przebudowy całej kategorii ryb i sałatek rybnych z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Marka opierając się na trendzie healthy food, tworzy żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięga przy tym po mocny, nowoczesny design opakowań i wyrazistą komunikację. W efekcie tych działań Polacy coraz chętniej sięgają po ryby Graala, stopniowo rośnie też świadomość konsumencka, iż są to produkty bez konserwantów, zawierające korzystne dla zdrowia kwasy Omega 3.

Bohaterami E-Kolacji z Graal i Salatino będą m.in. nowa seria sałatek z rybą Salatino Active oraz przekąski śledziowe adresowane do millenialsów, inspirowane kuchniami świata, z tak nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” czy „Pakuję na masę”. Przekąski śledziowe Grupy Graal weszły na rynek późną jesienią 2019 roku i szybko okazały się sukcesem sprzedażowym. Debiutująca właśnie na rynku seria sałatek z rybą Salatino Active to grupa produktów w portfolio Graala adresowana do ludzi aktywnych, lubiących miejski styl życia. Dostępna jest w czterech smakach, których nazwy nawiązują do funkcjonalności produktów: Salatino Proteiny. Pełna Energia, Salatino Energia. GoodLook, Salatino Immuno. Daje Ikry, Salatino Relaks. Pełen Luz.

Wydarzenie:

Eeee-kolacja! Wchodzisz? – wydarzenie life na Facebook. Piątek, 17 kwietnia, godz. 19.00. Kolację poprowadzą Cyber Marian (cybermarian.pl) i Agnieszka Pocztarska z portalu czytamyetykiety.pl

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/218253142608389/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.