Komunikaty PR

Grać o duże stawki. Siedziba Huuuge Games w Warszawie

2024-10-16  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Mając na swoim koncie projekty dla takich gigantów jak Mattel czy Coca-Cola HBC, nie mogła nie wejść do gry o realizację biura światowego lidera gier mobilnych typu free-tu-play – Huuuge Games. Stawką była zajmująca aż 4500 mkw. przestrzeń, rozłożona na trzech piętrach The Warsaw HUB.

Huuuge Games to globalny producent i wydawca gier mobilnych, zaprojektowanych w oparciu o motto firmy „grajmy razem”. Ich społeczny charakter opiera się przede wszystkim na umożliwieniu graczom rozmawiania, grania i rywalizacji między sobą w czasie rzeczywistym. Do flagowych tytułów marki należy Huuuge Casino i Billionaire Casino. Koncepcja grania razem z innymi, która ma kluczowe znaczenie dla podejścia firmy do projektowania gier, stała się też podstawą aranżacji biura firmy w centrum Warszawy, za które odpowiadają architekci z BIT CREATIVE. Urządzone w stylu soft-loft, na wzór typowych przestrzeni dla start-upów, sprzyja kreatywnej pracy, ale też budowaniu minispołeczności wśród pracowników.

Projektując biuro dla firmy Huuuge Games ważne było dla nas uzyskanie ciepłego wnętrza i przytulnej atmosfery w loftowym klimacie. Postawiliśmy na charakterystyczne elementy, takie jak ścianki szklane ze szprosami, drewno, cegłę czy techniczne sufity z industrialnymi oprawami. Dodatkowym atutem przestrzeni jest samoobsługowy punkt kawiarniany, w którym oczekujący mogą nie tylko poczęstować się kawą, ale również podziwiać piękną panoramę Warszawy - mówią autorzy projektu.

Tak też się stało. Zajmujące aż 4500 mkw., rozłożone na trzech piętrach The Warsaw HUB, biuro inspirowane klimatem loftu, doskonale łączy styl industrialny z ciepłą, przytulną atmosferą. Drewniane akcenty, ceglane ściany, szklane przegrody z charakterystycznymi szprosami oraz techniczne sufity nadają przestrzeni wyjątkowego charakteru, który inspiruje i sprzyja kreatywnej pracy zespołowej.

Dalszym krokiem było wyłonienie nazewnictwa sal konferencyjnych, które zainspirowało nas do zaprojektowania wystroju i stworzenia charakterystycznych detali nawiązujących do danego miejsca - opowiada arch. Barnaba Grzelecki, właściciel BIT CREATIVE.

Wybór padł na nazwy miast, w których zlokalizowane są oddziały firmy. Las Vegas, gdzie mieści się centrala, Amsterdam, Londyn, Rzym to niektóre z nich. Każdy został urządzony tak, by w symboliczny sposób nawiązać do ikonicznego charakteru miasta, pozostając jednak w klimacie soft-loftu. Stąd w salce Las Vegas centralne miejsce zajmuje stół inspirowany stołami dla graczy w kasynie. W pokoju Amsterdam uwagę przyciąga powieszony na ścianie rower, w Roma – charakterystyczne dla tamtejszej architektury cegła w ciepłym wybarwieniu, a w London – chłodna, betonowa stylistyka inspirowana tamtejszym metrem. Wszystkie przestrzenie posiadają też neon z nazwą sali.

Każdy zespół ma także dedykowaną przestrzeń do pracy, a do dyspozycji wszystkich pracowników jest szereg sal konferencyjnych, centralnie usytuowana kuchnia z relaksującą strefą wypoczynkową oraz strefa fitness. Dodatkowo recepcja, zlokalizowana na 21. piętrze, z przestronną poczekalnią i samoobsługowym punktem kawiarnianym, oferuje nie tylko pyszną kawę, ale również zapierający dech w piersiach widok na panoramę Warszawy.

Sercem biura jest jednak przestrzeń socjalna, zaaranżowana tak, by w pełni odzwierciedlać wspomniane już motto firmy – „grajmy razem”. Poza dobrze wyposażoną kuchnią, odnajdziemy tu miejsce do wspólnych posiłków, ale też i tych w bardziej kameralnym gronie, przestrzeń do wypoczynku i zabawy, jak np. stół do bilardu. Urządzona w industrialnym klimacie, nie pozbawiona jest jednak ciepłych akcentów, które budują przytulny, sprzyjający zacieśnianiu relacji klimat. Cegła, drewno i żywa zieleń zmiękczają surową w odbiorze aranżację. Główną rolę pełnią jednak detale.

Nie można pominąć oryginalnych detali w przestrzeni socjalnej, która jest sercem biura. Fronty kuchenne ze szkła ornamentowego, luksfery i inne niebanalne materiały podkreślają nowoczesny, a jednocześnie przytulny klimat tego miejsca – podsumowuje arch. Jakub Bubel.

Inwestor: Huuuge Games

Lokalizacja: The Warsaw Hub, Rondo Daszyńskiego 2B

Projekt: BIT CREATIVE w składzie: arch. Barnaba Grzelecki, arch. Jakub Bubel

Zdjęcia: Fotomohito

www.bitcreative.info

Pracownia projektowa BIT CREATIVE specjalizuje się w planowaniu przestrzeni i aranżacji wnętrz dla klientów korporacyjnych. Oferuje szeroki zakres usług związanych z relokacją, a także rearanżacją siedzib firm. To zespół profesjonalnych architektów i designerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w aranżowaniu powierzchni komercyjnych. Pracownia została założona przez Barnabę Grzeleckiego w 2017 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.