Grać o duże stawki. Siedziba Huuuge Games w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Mając na swoim koncie projekty dla takich gigantów jak Mattel czy Coca-Cola HBC, nie mogła nie wejść do gry o realizację biura światowego lidera gier mobilnych typu free-tu-play – Huuuge Games. Stawką była zajmująca aż 4500 mkw. przestrzeń, rozłożona na trzech piętrach The Warsaw HUB.
Huuuge Games to globalny producent i wydawca gier mobilnych, zaprojektowanych w oparciu o motto firmy „grajmy razem”. Ich społeczny charakter opiera się przede wszystkim na umożliwieniu graczom rozmawiania, grania i rywalizacji między sobą w czasie rzeczywistym. Do flagowych tytułów marki należy Huuuge Casino i Billionaire Casino. Koncepcja grania razem z innymi, która ma kluczowe znaczenie dla podejścia firmy do projektowania gier, stała się też podstawą aranżacji biura firmy w centrum Warszawy, za które odpowiadają architekci z BIT CREATIVE. Urządzone w stylu soft-loft, na wzór typowych przestrzeni dla start-upów, sprzyja kreatywnej pracy, ale też budowaniu minispołeczności wśród pracowników.
- Projektując biuro dla firmy Huuuge Games ważne było dla nas uzyskanie ciepłego wnętrza i przytulnej atmosfery w loftowym klimacie. Postawiliśmy na charakterystyczne elementy, takie jak ścianki szklane ze szprosami, drewno, cegłę czy techniczne sufity z industrialnymi oprawami. Dodatkowym atutem przestrzeni jest samoobsługowy punkt kawiarniany, w którym oczekujący mogą nie tylko poczęstować się kawą, ale również podziwiać piękną panoramę Warszawy - mówią autorzy projektu.
Tak też się stało. Zajmujące aż 4500 mkw., rozłożone na trzech piętrach The Warsaw HUB, biuro inspirowane klimatem loftu, doskonale łączy styl industrialny z ciepłą, przytulną atmosferą. Drewniane akcenty, ceglane ściany, szklane przegrody z charakterystycznymi szprosami oraz techniczne sufity nadają przestrzeni wyjątkowego charakteru, który inspiruje i sprzyja kreatywnej pracy zespołowej.
- Dalszym krokiem było wyłonienie nazewnictwa sal konferencyjnych, które zainspirowało nas do zaprojektowania wystroju i stworzenia charakterystycznych detali nawiązujących do danego miejsca - opowiada arch. Barnaba Grzelecki, właściciel BIT CREATIVE.
Wybór padł na nazwy miast, w których zlokalizowane są oddziały firmy. Las Vegas, gdzie mieści się centrala, Amsterdam, Londyn, Rzym to niektóre z nich. Każdy został urządzony tak, by w symboliczny sposób nawiązać do ikonicznego charakteru miasta, pozostając jednak w klimacie soft-loftu. Stąd w salce Las Vegas centralne miejsce zajmuje stół inspirowany stołami dla graczy w kasynie. W pokoju Amsterdam uwagę przyciąga powieszony na ścianie rower, w Roma – charakterystyczne dla tamtejszej architektury cegła w ciepłym wybarwieniu, a w London – chłodna, betonowa stylistyka inspirowana tamtejszym metrem. Wszystkie przestrzenie posiadają też neon z nazwą sali.
Każdy zespół ma także dedykowaną przestrzeń do pracy, a do dyspozycji wszystkich pracowników jest szereg sal konferencyjnych, centralnie usytuowana kuchnia z relaksującą strefą wypoczynkową oraz strefa fitness. Dodatkowo recepcja, zlokalizowana na 21. piętrze, z przestronną poczekalnią i samoobsługowym punktem kawiarnianym, oferuje nie tylko pyszną kawę, ale również zapierający dech w piersiach widok na panoramę Warszawy.
Sercem biura jest jednak przestrzeń socjalna, zaaranżowana tak, by w pełni odzwierciedlać wspomniane już motto firmy – „grajmy razem”. Poza dobrze wyposażoną kuchnią, odnajdziemy tu miejsce do wspólnych posiłków, ale też i tych w bardziej kameralnym gronie, przestrzeń do wypoczynku i zabawy, jak np. stół do bilardu. Urządzona w industrialnym klimacie, nie pozbawiona jest jednak ciepłych akcentów, które budują przytulny, sprzyjający zacieśnianiu relacji klimat. Cegła, drewno i żywa zieleń zmiękczają surową w odbiorze aranżację. Główną rolę pełnią jednak detale.
- Nie można pominąć oryginalnych detali w przestrzeni socjalnej, która jest sercem biura. Fronty kuchenne ze szkła ornamentowego, luksfery i inne niebanalne materiały podkreślają nowoczesny, a jednocześnie przytulny klimat tego miejsca – podsumowuje arch. Jakub Bubel.
Inwestor: Huuuge Games
Lokalizacja: The Warsaw Hub, Rondo Daszyńskiego 2B
Projekt: BIT CREATIVE w składzie: arch. Barnaba Grzelecki, arch. Jakub Bubel
Zdjęcia: Fotomohito
www.bitcreative.info
Pracownia projektowa BIT CREATIVE specjalizuje się w planowaniu przestrzeni i aranżacji wnętrz dla klientów korporacyjnych. Oferuje szeroki zakres usług związanych z relokacją, a także rearanżacją siedzib firm. To zespół profesjonalnych architektów i designerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w aranżowaniu powierzchni komercyjnych. Pracownia została założona przez Barnabę Grzeleckiego w 2017 roku.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.