Komunikaty PR

GREEN BUZZG – ZIELONE LATO W ZAGRZEBIU

2022-08-17  |  11:40
Biuro prasowe

Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą BUZZG, obfituje w szereg wydarzeń (koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne czy festiwale kulinarne). Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta. Pod nazwą Green BUZZG przygotowano kampanię skierowaną w stronę slow travel, którego głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.

Od kilku lat zrównoważona i zielona turystyka jest w centrum naszych działań, dlatego umieściliśmy kampanię właśnie wyłącznie w kanałach cyfrowych. Poprzez Green BUZZG chcemy pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach naszego miasta na górze Medvednica. Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskim, w tym Polskę. Biorąc pod uwagę wszystko, przez co przeszedł Zagrzeb w ciągu ostatnich dwóch lat (dwa trzęsienia ziemi i pandemia), jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników w turystyce, które przerosły nawet nasze oczekiwania”, powiedziała dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, Martina Bienenfeld.

Kampania Green BUZZG będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie: https://www.infozagreb.hr/green-buzzg

Od początku tego roku Zagrzeb odwiedziło już ponad 15 tysięcy Gości z Polski. Dzięki akcjom promocyjnym podejmowanym na polskim rynku, ale również dzięki całorocznym bezpośrednim połączeniom lotniczym, Polacy coraz częściej odwiedzają stolicę Chorwacji. Zagrzeb jest idealny na city break przez cały rok”, powiedziała dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.