Komunikaty PR

Green Caffè Nero z nową kawiarnią, w której tradycja spotyka nowoczesność

2020-06-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.5 MB )

Wszystkich spragnionych kawy i dobrego stylu w odwiedziny zaprasza najnowszy lokal Green Caffè Nero, który właśnie został otwarty w biurowcu Generation Park na warszawskiej Woli przy stacji metra Rondo Daszyńskiego. Mimo trudności spowodowanych kryzysem epidemicznym, na znak wiary w przyszłość i optymizmu, Green Caffè Nero zdecydowało się otworzyć lokal po ponad półtorarocznym oczekiwaniu, przedłużonym zamknięciem lokali gastronomicznych w związku z pandemią koronawirusa. Nowa kawiarnia otwiera się w miejscu, które łączy pokolenia. W środku znajduje się własnego projektu bar, meble w stylu Biedermeier, a przede wszystkim niezwykle atrakcyjne przeszklenia nawiązujące do cerkiewnych witraży. Zlokalizowana w biurowcu kawiarnia już od teraz służy pracownikom kompleksu oraz przechodniom, którzy mogą w niej skosztować kawy oraz ciast i bagietek, z których w Green Caffè Nero jest znane.

Kompleks biurowców Generation Park położony jest w warszawskiej dzielnicy Wola w sąsiedztwie stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz w otoczeniu wielu budynków biurowych stolicy. Kolejne elementy tej inwestycji nazwane zostały symbolami X, Y, Z, które nawiązują do następujących po sobie generacji. To właśnie w tym miejscu ulokowała się nowa kawiarnia Green Caffè Nero.

– Ta kawiarnia może pochwalić się nie tylko niezwykłym wystrojem, ale przede wszystkim bardzo ciekawą historią. Na tę lokalizację zdecydowaliśmy się ponad półtora roku temu, a w oczekiwaniu na powstanie kompleksu biurowego przed placem budowy postanowiliśmy postawić nasz Box Daszyńskiego – mikrokawiarnię, która była zapowiedzią przyszłej kawiarni w budynku Generation Park – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przez cały ten czas budowaliśmy świadomość marki i przyzwyczajaliśmy lokalną społeczność do kawiarni w tej lokalizacji. I mimo pandemii, trudności, czy ograniczeń postanowiliśmy nie tracić optymizmu i otworzyć zupełnie nową kawiarnię. Nasze dążenie okazało się odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy licznie odwiedzili nasz lokal w pierwszym dniu otarcia – dodał Adam Ringer.

Wejście do kawiarni zlokalizowane jest od strony ulicy Łuckiej i Towarowej oraz z lobby budynku, przez co lokal może z powodzeniem obsługiwać pracowników kompleksu Generation Park, pobliskiego Warsaw Spire i innych okolicznych budynków, a także wszystkich chętnych znajdujących się w okolicy, którzy zapragną napić się kawy lub skorzystać z szerokiego wyboru kanapek i innych przekąsek. Na powierzchni 240 m2 na planie prostokąta konieczne było odpowiednie wydzielenie stref i ocieplenie wnętrza.

– Współpracujące z nami od lat duo architektów, Grażyna i Marcin Piotrowscy, czerpią inspiracje z rzeczy często bardzo nieoczywistych. To dzięki nim nasze wnętrza są tak inne i wyjątkowe. Tym razem postanowili w wystroju lokalu nawiązać do dekoracji cerkwi, a w szczególności do powstałych w latach 70-tych witraży obecnych w jednej z warszawskich świątyń. Ich kolorystyka, forma i gra świateł została odzwierciedlona w przesłonach ze szkła widocznych w naszej nowej kawiarni. – opisuje proces tworzenia wnętrza Agata Milewska, odpowiedzialna za marketing i komunikację marki Green Caffè Nero. – Dodatkowo, zaprojektowali bar oraz meble, które czerpią ze stylu Biedermeier. Dzięki temu udało się stworzyć tradycyjne, przytulne wnętrze w ultranowoczesnym biurowcu Generation Park. To nasz wkład w łączenie pokoleń – dodała Agata Milewska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.