Komunikaty PR

Green Caffè Nero z nową kawiarnią, w której tradycja spotyka nowoczesność

2020-06-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.5 MB )

Wszystkich spragnionych kawy i dobrego stylu w odwiedziny zaprasza najnowszy lokal Green Caffè Nero, który właśnie został otwarty w biurowcu Generation Park na warszawskiej Woli przy stacji metra Rondo Daszyńskiego. Mimo trudności spowodowanych kryzysem epidemicznym, na znak wiary w przyszłość i optymizmu, Green Caffè Nero zdecydowało się otworzyć lokal po ponad półtorarocznym oczekiwaniu, przedłużonym zamknięciem lokali gastronomicznych w związku z pandemią koronawirusa. Nowa kawiarnia otwiera się w miejscu, które łączy pokolenia. W środku znajduje się własnego projektu bar, meble w stylu Biedermeier, a przede wszystkim niezwykle atrakcyjne przeszklenia nawiązujące do cerkiewnych witraży. Zlokalizowana w biurowcu kawiarnia już od teraz służy pracownikom kompleksu oraz przechodniom, którzy mogą w niej skosztować kawy oraz ciast i bagietek, z których w Green Caffè Nero jest znane.

Kompleks biurowców Generation Park położony jest w warszawskiej dzielnicy Wola w sąsiedztwie stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz w otoczeniu wielu budynków biurowych stolicy. Kolejne elementy tej inwestycji nazwane zostały symbolami X, Y, Z, które nawiązują do następujących po sobie generacji. To właśnie w tym miejscu ulokowała się nowa kawiarnia Green Caffè Nero.

– Ta kawiarnia może pochwalić się nie tylko niezwykłym wystrojem, ale przede wszystkim bardzo ciekawą historią. Na tę lokalizację zdecydowaliśmy się ponad półtora roku temu, a w oczekiwaniu na powstanie kompleksu biurowego przed placem budowy postanowiliśmy postawić nasz Box Daszyńskiego – mikrokawiarnię, która była zapowiedzią przyszłej kawiarni w budynku Generation Park – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przez cały ten czas budowaliśmy świadomość marki i przyzwyczajaliśmy lokalną społeczność do kawiarni w tej lokalizacji. I mimo pandemii, trudności, czy ograniczeń postanowiliśmy nie tracić optymizmu i otworzyć zupełnie nową kawiarnię. Nasze dążenie okazało się odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy licznie odwiedzili nasz lokal w pierwszym dniu otarcia – dodał Adam Ringer.

Wejście do kawiarni zlokalizowane jest od strony ulicy Łuckiej i Towarowej oraz z lobby budynku, przez co lokal może z powodzeniem obsługiwać pracowników kompleksu Generation Park, pobliskiego Warsaw Spire i innych okolicznych budynków, a także wszystkich chętnych znajdujących się w okolicy, którzy zapragną napić się kawy lub skorzystać z szerokiego wyboru kanapek i innych przekąsek. Na powierzchni 240 m2 na planie prostokąta konieczne było odpowiednie wydzielenie stref i ocieplenie wnętrza.

– Współpracujące z nami od lat duo architektów, Grażyna i Marcin Piotrowscy, czerpią inspiracje z rzeczy często bardzo nieoczywistych. To dzięki nim nasze wnętrza są tak inne i wyjątkowe. Tym razem postanowili w wystroju lokalu nawiązać do dekoracji cerkwi, a w szczególności do powstałych w latach 70-tych witraży obecnych w jednej z warszawskich świątyń. Ich kolorystyka, forma i gra świateł została odzwierciedlona w przesłonach ze szkła widocznych w naszej nowej kawiarni. – opisuje proces tworzenia wnętrza Agata Milewska, odpowiedzialna za marketing i komunikację marki Green Caffè Nero. – Dodatkowo, zaprojektowali bar oraz meble, które czerpią ze stylu Biedermeier. Dzięki temu udało się stworzyć tradycyjne, przytulne wnętrze w ultranowoczesnym biurowcu Generation Park. To nasz wkład w łączenie pokoleń – dodała Agata Milewska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.