Green Caffè Nero zaprasza na Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024
Mistrzostwa Barista of The Year organizowane przez sieć Green Caffè Nero po raz pierwszy odbyły się w Polsce w 2011 roku. Ich formuła opiera się na rywalizacji najlepszych baristów w sztuce Latte Art, czyli zdobienia espresso spienionym mlekiem. Uczestnicy tegorocznej edycji konkurowali ze sobą w kategoriach Junior i Senior podczas Mistrzostw Kawiarni, a z kolei najlepsi z nich zmierzyli się w Mistrzostwach Regionu. Dziesięciu Mistrzów Regionów już niebawem spotka się w Wielkim Finale, aby powalczyć o tytuł Barista of The Year oraz możliwość reprezentowania Polski na zawodach International Barista of The Year w Londynie.
Wielki Finał mistrzostw Barista of The Year 2024 odbędzie się już 23 czerwca o 13:00 w warszawskiej kawiarni Green Caffè Nero na ul. Konstruktorskiej 11. Wstęp na event jest darmowy, a na kibicujących gości czeka towarzyszący wydarzeniu piknik oraz liczne atrakcje – m.in. kawa od Mistrzów, lemoniada, przekąski i strefa aktywności dla najmłodszych.
Polscy bariści międzynarodowymi mistrzami
Mistrz Polski wyłoniony podczas nadchodzących zawodów stanie do walki z przedstawicielami grupy Caffè Nero z całego świata w mistrzostwach International Barista of The Year 2024. Podczas zawodów będzie miał okazję zaprezentować swoje umiejętności i pasję do pracy w licznych konkurencjach.
Ostatnie międzynarodowe zmagania przyniosły polskiej reprezentacji dwukrotne mistrzostwo. W 2022 roku tytuł International Barista of The Year należał do Szymona
Sowy, zastępcy Kierownika Kawiarni Karmelicka Kraków, a w 2023 roku do Agaty Róg, Kierowniczki Kawiarni Galerii Mokotów. Mistrzyni w ubiegłym roku pokonała rywali w przygotowaniu perfekcyjnego espresso, zbalansowanego cortado oraz autorskiego drinka na bazie kawy.
– Mistrzostwa Barista of The Year to ogromna dawka emocji i prawdziwe święto pasjonatów kawy. Każda edycja to szansa dla naszych baristów – zarówno tych starszych, jak i młodszych stażem – do zaprezentowania się na arenie międzynarodowej. Jak pokazuje historia ostatnich dwóch lat, nasi bariści swoimi umiejętnościami i miłością do kawy często sięgają ponad poziom międzynarodowy. Dziś w teamie Green Caffè Nero jest ich ponad 1000, a każdy z nich ma szansę sprawdzić się i zawalczyć o tytuł Mistrza – mówi Izabela Sakowska, szefowa działu jakości kawy i napojów w Green Caffè Nero.
Jak podkreśla marka, na wysoką jakość serwowanej kawy w Green Caffè Nero wpływają nie tylko umiejętności zespołu, ale również pełna kontrola i nieustanna praca nad jej standardem. Od kontaktu z plantatorami, poprzez selekcję ziaren zgodnych z Rainforest Alliance, autorski proces wypalania, aż po przygotowanie – każdy z tych etapów wpływa na niepowtarzalny smak, aromat i jakość serwowanej kawy.
W ofercie marki, poza napojami na bazie espresso, można znaleźć również całe oraz wstępnie zmielone ziarna, a także kapsułki do przygotowania kawy w domu. Z okazji nadchodzącego Wielkiego Finału Barista of The Year 2024, marka uruchamia na nie specjalną promocję. Każdy, kto 23 czerwca dokona zakupu kawy paczkowanej lub kapsułek Green Caffè Nero z aplikacją, otrzyma voucher na darmową kawę z wybranej kawiarni.
Szczegółowe informacje znajdują się także na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/1389854511721493
***
Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej jakości produktów.
Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.