Grupa Cichy-Zasada otwiera kolejny salon BYD!
7 października Grupa Cichy-Zasada otworzyła w Polsce kolejny salon sprzedaży samochodów i serwis marki BYD. Do rosnącej liczby miast, w których swoją obecność zaznacza dynamicznie rozwijająca się marka dołącza Wrocław. Data została wybrana nieprzypadkowo, ponieważ zbiegła się z premierą handlową pierwszej hybrydy BYD w Polsce - BYD Seal U DM-i.
Podczas otwarcia nowego salonu odwiedzający mogli zapoznać się z pełną gamą modelową polskiej oferty BYD, która obejmuje trzy samochody elektryczne oraz jeden model hybrydowy. I właśnie ten ostatni - BYD Seal U DM-i - cieszył się największym zainteresowaniem, ponieważ dopiero teraz mogliśmy poznać jego ceny.
Nowy salon BYD Grupy Cichy-Zasada mieści się we Wrocławiu przy Al. Jana III Sobieskiego 1, w dawnym budynku salonu Hornet.
"Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami otwieramy kolejny salon i serwis BYD. Wpisujemy się tym samym w sztandarowe motto firmy - ‘Build Your Dreams’. Nasz nowy obiekt jest nastawiony na kompleksową obsługę klienta i najwyższą jakość świadczonych usług. Klienci mają do dyspozycji salon i serwis, zainteresowanym jazdą próbną udostępniamy samochody demonstracyjne.”
Dariusz Waldowski, Dyrektor Zarządzający Marką BYD w Grupie Cichy-Zasada
Hybrydowy BYD Seal U DM-i to przestronny, doskonale wyposażony SUV. Dzięki nowoczesnej, hybrydowej jednostce napędowej w technologii Plug-in (z możliwością doładowywania z gniazdka) zapewnia bardzo dobre osiągi i niskie zużycie paliwa.
Ceny modeli Seal U DM-i, dostępnych również w nowym salonie BYD we Wrocławiu, kształtują się na poziomie 169 900 zł za wersję Boost z napędem na przednią oś oraz 209 900 zł za wersje Design AWD.
BYD Seal U był już dostępny w sprzedaży, ale do tej pory wyłącznie w wersji elektrycznej. Hybryda PHEV, czyli BYD Seal U DM-i, znacznie poszerza grono potencjalnych kupujących. Dzięki atrakcyjnej cenie auto ma duże szanse na to, żeby od razu stać się najlepiej sprzedającym chińskim samochodem tej klasy w Polsce.
Grupa Cichy-Zasada już planuje otwarcie kolejnych salonów sprzedaży i serwisów BYD w Polsce, a ambicją Grupy jest wdrażanie nowoczesnych technologii i popularyzacja motoryzacji przyjaznej dla środowiska, zgodne z filozofią marki BYD.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.