Komunikaty PR

GRUPA SANPLAST wspiera walkę z COVID-19

2020-05-14  |  12:40
Biuro prasowe

Grupa SANPLAST od początku swojej działalności angażuje się w działania na rzecz mieszkańców lokalnej społeczności. I tym razem, biorąc pod uwagę potrzeby szeroko rozumianej służby zdrowia, podjęła działania mające na celu jej wsparcie w walce z koronawirusem COVID-19. Grupa firm, należących do właściciela Sanplast-u przekazała środki pieniężne o łącznej wartości ćwierć miliona złotych m.in. na rzecz Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie oraz  Domów Pomocy Społecznej w Siemionkach i w Skubarczewie.

- W obliczu zagrożenia pandemią chcieliśmy wspomóc służbę zdrowia, której pracownicy podejmują dziś nadludzkie wysiłki, by chronić życie i zdrowie nas wszystkich. Tym małym gestem chcemy powiedzieć tym wszystkim bohaterom jedno, proste słowo – Dziękujemy! – mówi Wiesław Podraza, Prokurent i udziałowiec SANPLAST SA. – Ponadto
zależało nam na tym, aby objąć opieką również tych, najbardziej narażonych na zakażenie. Dlatego naszą pomoc skierowaliśmy zarówno do szpitali, jak i do domów pomocy społecznej.
– dodaje.

Pieniądze przekazane przez GRUPĘ SANPLAST pomogą placówkom w zakupie m.in. środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki, przyłbice i maseczki, kombinezony, płyny dezynfekujące tak niezbędnych przy leczeniu i opiece nad pacjentami zakażonymi COVID-19.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.