Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!
16 grudnia w Warszawie wystartowała wyjątkowa inicjatywa, dzięki której pasażerowie linii autobusowej nr 180 mogą przenieść się do świata pełnego świątecznej magii oraz słodkich niespodzianek. Marki Grześki i Jeżyki, należące do firmy Colian, we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi w Warszawie, zapraszają na tę niezwykłą podróż.
Od połowy grudnia br. na pasażerów linii 180, kursującej na trasie Wilanów-Chomiczówka czekają słodkie upominki – od Jeżyki Coolki, przez wafle Grześki w różnych wariantach, po czekoladowe Mikołaje Grześki. Świątecznie udekorowane wnętrze autobusu, połączone z nadawanymi na żywo audycjami Radia Kolor, tworzy niepowtarzalny klimat. W sumie zostanie rozdanych ponad 5000 prezentów, które staną się miłą pamiątką dla wszystkich uczestników tego wyjątkowego przejazdu.
Magia świąt w miejskiej odsłonie
Świąteczna linia będzie kursować do 22 grudnia br., dając jeszcze większej liczbie osób szansę na chwilę wytchnienia w przedświątecznym pośpiechu. To doskonały sposób, by na moment zwolnić, oderwać się od zakupów i obowiązków, a zamiast tego poczuć klimat zbliżającego się Bożego Narodzenia i pozwolić sobie na odrobinę słodkiej przyjemności w towarzystwie ulubionych łakoci.
Wsiądźcie na pokład linii 180 i pozwólcie sobie na chwilę magii z markami Grześki i Jeżyki!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.