Komunikaty PR

Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!

2024-12-19  |  12:20
Biuro prasowe

16 grudnia w Warszawie wystartowała wyjątkowa inicjatywa, dzięki której pasażerowie linii autobusowej nr 180 mogą przenieść się do świata pełnego świątecznej magii oraz słodkich niespodzianek. Marki Grześki i Jeżyki, należące do firmy Colian, we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi w Warszawie, zapraszają na tę niezwykłą podróż.

Od połowy grudnia br. na pasażerów linii 180, kursującej na trasie Wilanów-Chomiczówka czekają słodkie upominki – od Jeżyki Coolki, przez wafle Grześki w różnych wariantach, po czekoladowe Mikołaje Grześki. Świątecznie udekorowane wnętrze autobusu, połączone z nadawanymi na żywo audycjami Radia Kolor, tworzy niepowtarzalny klimat. W sumie zostanie rozdanych ponad 5000 prezentów, które staną się miłą pamiątką dla wszystkich uczestników tego wyjątkowego przejazdu.

Magia świąt w miejskiej odsłonie

Świąteczna linia będzie kursować do 22 grudnia br., dając jeszcze większej liczbie osób szansę na chwilę wytchnienia w przedświątecznym pośpiechu. To doskonały sposób, by na moment zwolnić, oderwać się od zakupów i obowiązków, a zamiast tego poczuć klimat zbliżającego się Bożego Narodzenia i pozwolić sobie na odrobinę słodkiej przyjemności w towarzystwie ulubionych łakoci.

Wsiądźcie na pokład linii 180 i pozwólcie sobie na chwilę magii z markami Grześki i Jeżyki!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.