Komunikaty PR

Haier HBB 177 TNF – innowacyjna lodówka do zabudowy

2021-04-27  |  02:00
Biuro prasowe

Haier HBB 177 TNF to lodówka do zabudowy, która jest podzielona na wygodne w użyciu, intuicyjne strefy. Jest to klasyczna dwudrzwiowa lodówka typu Combi z umieszczonym na górze modułem chłodziarki o pojemności 177 litrów i zamrażarką, która znajduje się w dolnej części urządzenia, i której pojemność użytkowa wynosi 64 litry.

Chłodziarka posiada strefy, które doskonale sprawdzą się w przechowywaniu różnych grup produktów. Pomaga w tym inteligentna technologia Fresher Techs®, która odpowiada na jedną prostą potrzebę: utrzymania smaczniejszego, świeższego i zdrowszego jedzenia. Dbając o każdą część lodówki, rozwiązanie to dostosowuje i optymalizuje warunki przechowywania, aby żywność zachowała na dłużej swój smak, jakość i wartości odżywcze.

Szczególnie warto docenić personalizowaną szufladę MyZone, która pozwala na szybkie dopasowanie przestrzeni do produktów, które w danej chwili chcemy tam przechować. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby szybko zmienić zakres temperaturowy (od -3 stopni Celsjusza do +5°C) i w prosty sposób dopasować szufladę MyZone, na przykład do przechowywania mięs, owoców, ryb lub wcześniej przygotowanych dań, które chcemy serwować nieco później. Tak więc jednym przyciskiem możemy wybrać jedną z opcji: QuickCool – szybkie schłodzenie, Defrost – rozmrażanie w –3° C, Chiller 0°C Fresh – mięso i sery, Sea food – owoce morza lub Fruit & Vegetables – owoce i warzywa.

Aby zachować na dłużej wartości odżywcze świeżych produktów, takich jak owoce czy warzywa, najlepiej skorzystać ze strefy Green Box. Jest to zaawansowana strefa chłodząca wyposażona w teleskopową, przezroczystą szufladę, która nie tylko pozwoli szybko ocenić, czy Twoje ulubione warzywa są nadal świeże, ale również ułatwi do nich dostęp.

W lodówce do zabudowy HBB 177 TNF nie mogło także zabraknąć doskonale znanej z innych produktów firmy Haier, bardzo cenionej przez użytkowników, technologii Total No Frost. Rozwiązanie to zapobiega powstawaniu i gromadzeniu się szronu, ułatwiając konserwację lodówki. Będąca częścią urządzenia, innowacyjna osłona nie dopuszcza do przedostawania się ciepłego powietrza do zamrażarki podczas ciągłego procesu odszraniania, co chroni zamrożoną żywność i zapobiega stratom energii.

Aby dodatkowo zwiększyć komfort korzystania z lodówki, marka Haier wyposażyła ją w zaawansowany system oświetlenia LED: Sky LED Lighting, dzięki czemu zawartość lodówki jest świetnie widoczna. Urządzenie jest też bardzo stabilne i przewidywalne pod kątem utrzymania stałej temperatury zgromadzonej tam żywności, w czym pomaga elegancka, zapewniająca odpowiedni bilans termiczny, srebrna ściana lodówki.

Półki w lodówce wykonane są z bezpiecznego szkła hartowanego, co dodatkowo zwiększa ich wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne, a dodatkowo ułatwia utrzymanie urządzenia w czystości. Lodówka jest też wyposażona w innowacyjną półkę służącą do przechowywania napojów wymagających schłodzenia, na przykład wina. Dzięki takiemu zabiegowi w pojemnikach umieszczonych na drzwiczkach mamy więcej miejsca, które można teraz przeznaczyć na inne produkty spożywcze.

Firma Haier produkuje produkty najwyższej jakości, a co za tym idzie oferuje długi okres gwarancji. Lodówka Haier HBB 177 TNF objęta jest 15-letnią gwarancją na kompresor inwerterowy, dzięki czemu nabywcy urządzenia mogą być w pełni spokojni o długie wsparcie techniczne dla urządzenia.

Urządzenie spełnia normy nowej klasy energetycznej F. Według najnowszych regulacji unijnych w zakresie etykiet energetycznych, produkty są teraz oznaczane wyłącznie w skali od A do G, bez „plusów”. I na przykład, w wyniku przeskalowania, urządzenia o dotychczasowej klasie A+ trafiły do klasy F lub G. Pamiętajmy, że zmianie ulega jedynie oznaczanie, a wydajność energetyczna urządzeń jest taka sama jak dotąd. Wybierając zatem urządzenia z etykietą F mamy zagwarantowane oszczędności w budżecie domowym oraz przyczyniamy się do ochrony środowiska.

Dostępność i cena

Lodówka Haier HBB 177 TNF dostępna jest w sieciach RTV Euro AGD w cenie 2399 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.